Hakutulokset

1. T

Onko kukaan katsonut sitä Vauvataloa?

ei tuu jimiltä vaan faktalta...
  2. T

Onko kukaan katsonut sitä Vauvataloa?

fakta kanava... tosta koko jutusta en osaa sanoa mitään,poika synty sektiolla..suunnitelmissa oli että pusken ulos arviolta 4kg mukulan ja kengänkoko 41... mutta en tosiaan tiedä.. tutkimuksissa kyllä sanottiin että synnytys onnistuu..
  3. T

tää palsta sekos..

joo meni,kiitos ton yhden nimettömän sekoilijan... :headwall:
  4. T

siis ei oo todellista!! exästä ja lapsesta...

viruksen aiheuttamaa tulehdusta..
  5. T

huomenna viimeistään,silmätulehdukset ei parane itsestään....
  6. T

Mitä luonteenpiirrettä ET haluaisi lasten perivän itseltäsi?

äkkipikaisuutta ja saamattomuutta... ekan on kyllä periny jo..
  7. T

kokemuksesta voin sanoa ettei ne allergia testit kaikkea kerro... meillä ei pitäis niiden mukaan olla mitään allergioita mutta jos elämä käy tylsäksi niin voi antaa vaikka syödä porkkanaa tai omenaa... tai normaalia maitoa... :laugh: :headwall:
  8. T

jos isällä pölyä jne. kauheesti,kylmä asunto? jotain allergiaa? ja onko kanit varmasti pois asunnosta ja silti vaikka oliskin poissa niiden "pölyt" on huonekaluissa ym. kauan.. meinaan vaan että pojan isän piti luopua kissasta koska poika allerginen niille,äsken paljastus että niitä on...
  9. T

Jos on vaan vähän lämpöä(37,5)

mä olisin kyllä varmaan rynkyttämäs sairaalam ovia,tolla kuumeella jos käsky olis ollu tollanen...
  10. T

G: Mitä luonteenpiirteitä ET haluaisi lapsesi perivän isältään?

vastuun pakenemista ja alkoholin käyttöä.. tosin nää taitaa olla käytösjuttuja ei luonteenpiirteitä... :whistle:
  11. T

Mistä nimimerkkisi "tulee"?

oman etu,-ja sukunimen alusta ja ex-seukkakumppanin etu,-ja sukunimen aluista.
  12. T

G: tärkein työvälineesi

kassakone ja pihdit..
  13. T

Kuukautisista ja ehkäisystä kysymys!!

mahtaakos sulla olla nyt ollenkaan toimivaa ehkäisyä??? meinaan mulle on aina sanottu ja neuvottu että levy pitää syödä loppuun ja jos niitä mensuja haluaa siirtää niin sitten kaks levyä yhteen ilman taukoja eli vuoto siirtyy kk eteenpäin..
  14. T

lasten iso ikäero...kokemuksia?

mulla ja siskolla on seitsemän vuotta ikä eroa,mulle oli tosi vaikeaa kun koulu alkoi ja uus vauva tuli samaan syssyyn,seuraavalla siskolla on sitten melkeist 10v eroa muhun ja meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä tms. mahdollisimman pienet ikäerot on mun henk.koht. kokemuksen mukaan...
  15. T

Millon verokortit?

eilen tuli mulle.. vanhahan kortti käy vielä tammikuun,nii ei mitään sellasta hoppua..
  16. T

Eikö lapset oikeasti käy hautajaisissa?

alle koulu ikäisen ei tartte olla ihan mustissa vaatteissa hautajaisissa,mun otto isä kuoli viime kesällä ja poika neljä vee oli tummissa farkuissa ja tumman harmaan sinisellä paidalla sekä mustissa kangaslenkkareissa.. mustia vaatteita on ainakin kesällä mahdotonta löytää pienelle (120cm) ja...
  17. T

Olen yh, aloitan työt, lapset eivät mene hoitoon

en tiedä kelasta mutta kunta ainakin kiinnostuu jos olet töissä ja lapset ei tarhassa... ja mahtaakohan tota kodinhoitotukea saada sitten enää kun ei kotona kert ole...? kannattaa soittaa kelaan ja kysyä,ettei tule myöhemmin mitään yllätyksiä...
  18. T

G. Kenen lapsi herää oikeesti...

meillä!!! oli arki tai vapaata,pentu on ylhäällä 6-7 aikaa... niin ja mä samalla myös.. muoks. tosin meillä ei arkena töllöä avata aamulla ollenkaan jos on tarha yms.työ päivä edessä..

Yhteistyössä