Hakutulokset

  1. M

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Heissan! Meidän vilkas poju täytti juuri 11kk ja vauhtia piisaa täälläkin. Tukea vasten on kävellyt 8kk lähtien. Näköjään treenaa kunnolla ennenkuin lähtee itekseen köpöttelemään. Toisaalta hyvä niin koska meillä on kivilattia, ei kävely kuitenkaan samantien suju. Poika nukkuu aika...
  2. M

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Moro pitkästä aikaa! Meidän Jaakko on nyt reilut 7kk:n ikäinen miehenalku. Ukko nukahtaa 21 mais ja syö aamuyöstä n. 6 aikaan ja heräilee aamulla 8 ja 10 välillä. Päikkäreitä ottaa kahdet tai kolmet riippuu siitä monelta aamulla heräillään. Olisi ihanaa kun jäisi yösyöminen pois. Poju ei...
  3. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Maija-Mamma nyt pelkkää lepoa ja juo toosi paljon vettä. Mulla auttoi nämä konstit. Ja on ihan yleistä, että loppumetreilla paineet nousee. Itsellä oli proteiinit myös koholla. Jos raskausmyrkytys kehittyisi (näkyy verikokeessa) niin silloin synnytys käynnistetään ennenkuin äidille tai lapselle...
  4. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Auris syvä osanottoni, sanoja ei ole. Voimia :hug: :hug:
  5. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kk76 KOVASTI ONNEA PLUSSASTA! muistathan juoda toooosi paljon vettä sekä ottaa rauhallisesti! Mä en sinuna menisi vielä töihin, turha ottaa mitään riskejä. Ei sieltä urhoollisuusmitaleita jaella kuitenkaan, näin minua ohjeistettiin työkavereiden taholta aiemmin ;) Teillä on rankat jaksot takana...
  6. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moro! Just kotiuduin. Imetän tässä samalla. Rakas poikamme syntyi 18.11 klo 10.49. Pojulla painoa 3040g ja pituus 50cm. Poika on aivan isänsä näköinen =) Ja tempperamenttiakin löytyy aivan kuin vanhemmillaan :D Nyt poju nukahti, taidetaan lähtä nokosille. Aikamoin univelka painaa. Ihana oli...
  7. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Minskille onnea kovasti luomuplussasta! :heart: Enni mulla on ollut tosi pitkään jo nenä tukkeessa, varsinkin öisin. Sekä limakalvot ilmeisesti turvoksissa koska on vaikea hengittää makuuasennossa. Mies ei meinaa saada nukuttua kun kuorsaan kuulemma ihan älyttömästi öisin. Mikä on hassua...
  8. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Voi, että Auris toivotaan että mustikat olisi sitkeitä :heart: :hug: ja että kaikki kääntyisi vielä parhain päin. Sydämestäni lähetän voimia ja toivoa sinnepäin... Täällä ei vielä olla jakauduttu. Päästivät mut kotia sairaalasta kun verikokeissa ei näkynyt mitään myrkytykseen viittaavaa...
  9. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Punkesin itseni tuolta sohvalta hetkeksi, yritän nyt levätä joten kirjoitan lyhyesti. Koksista tulikin jo tänään soitto, melkein heti kun th oli soittanut. Todella nopeaa toimintaa siis! Pyysivät jo huomenna käymään testeissä. Otan varmuuden vuoksi synnytyskassin mukaan jos jotain...
  10. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Neuvolakuulumiset, kirjoitan pikaisesti. Mun pisunäytteessä on näkynyt nyt parina päivänä proteiinia, yhdellä plussalla. Mikä siis on kuulemma vähän. No neuvolassa mun verenpaineet oli taas koholla (johtuu osittain ainakin jännityksestä). Kotona saan aina IHAN eri lukemat. Ja olen tästä...
  11. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Miruliini pakko kysyä kenen talopaketti teillä on ja oliko avaimet käteen talopaketti vai millainen? Veljeni alottaa pian taloprojektiin, sen takia olen utelias. Neuvolassa taas painelivat masua urakalla, muttei vielä ainakaan ole hirveästi supistellut. Täytyy tuo mies vielä kellistää illalla ;)...
  12. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Miruliini todella ikäviä nuo kosteusvauriot, ja noin uudessa talossa! Aina sitä ajattelee, että vain vanhoissa taloissa niitä ilmenee. Toivottavasti saatte korvaukset, jostakin. Mutta hyvä, että tosiaan huomattiin ajoissa, ettei vaavit ehtineet sairastua. Niistähän voi kehkeytyä vaikka kuinka...
  13. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kiitos Kuunkulta tuosta neuvosta. Kaikki vaan sanoo, että supparit pitää olla kivuliaita ja säännöllisiä kun pitää lähteä laitokselle. Että sen sitten TODELLA tuntee kun on lähdettävä. Eli ei se aina niin olekaan sitten. Kait se on vaan sitten luotettava omaan vaistoon ja lähdettävä sen mukaan...
  14. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ihanaa, lisää vauvoja!!! Onnea Kuunkulta ja Löllykkä! Mie "tilaan" kans tuollaisen helpon ja nopean synnytyksen kuin Kuunkullalla! Meiltä kestää tosin vajaa tunti matkassa laitokselle, mut lähtää sit ajoissa ;) Taidan joo olla seuraava... Täällä supistukset napakoituneet päivä päivältä...
  15. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    ]Ellastiina[/b] otan osaa :hug: koitahan jaksaa...on se niin väärin. Tiltalitti huvittava toi teidän koiruus =) ei varmaan kyllä paljon naurattanut siinä vaiheessa kun vaunut meni kumoon..Mulla ei ole tullut mieleenkään ettei meidän koirat osaisi kävellä vaunujen kanssa. Enkä ole sitä...
  16. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hyvä kun tuli puheeksi tuo Maltofer. Mä olen popsinut niitä yhden paketin (50kpl) tyhjään mahaan kun oletin, että imeytyy sillä tavoin paremmin niinkuin rauta yleensä. Eikä apteekissakaan ole tullut puheeksi. Ilmankos mun hb ei ole noussut vaan keikkuu siellä 120 tietämillä. Mullekin...
  17. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kiva kun jaksoit Raitis kirjoittaa noin tarkkaan tapahtuneen. Varmaan ollut Matti aika huolissaan siinä vaiheessa kun olit taju kankaalla, hui! Onneksi kaikki meni lopulta hyvin. Kyllä täälläkin piti hakea tukku nenäliinoja kuin luin kertomuksesi. Ihanaa yhdessäoloa teidän perheelle! :heart...
  18. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Voi herttileijaa kun Raitiksen tyttö on sit suloinen! :heart: Se näköjään morjestaa meille tuossa kuvassa ;) Mie niin ootan, että mekin saadaa pian se nyytti kotia! Kävin eilen katsomassa 2vkn ikäistä vauvaa, ja oli myös niin ihana tuhisija! Eikä ollut niin pelottavan pieni, että olisin...
  19. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Miruliini nauratti toi teidän polilla käynti ja lapsosten riehaantuminen antureista :D Meillä on ihan sama juttu, ei tykkää poitsu niistä yhtään! Mä mietin sitä, että mitenhän se hurjistuu niistä antureista synnytyksessä kun silloin se joutuu sietämään niitä kauemmin. Sain tutultani tänään...
  20. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Ulpu mukavat ultrakuulumiset sulla! muistan niin elävästi tuon ajan ja sen onnen tunteen kun näkee pikku "otuksensa". Nyt alat nauttia vaan pikkuisen odotuksesta :heart: Kyllä se pieni huoli säilyy koko raskausajan ja kuulemma sitten vasta alkaakin kun vaavi syntyy, mutta ne on niitä...

Yhteistyössä