Hakutulokset

  1. S

    tämäkin vielä! mies soitti ja kertoi että on irtisanonut itsensä!

    Ai, no sitten en ole törmännyt sellaiseen puljuun. Olen ollut mukana yhdessä ja sukulaiseni yritti tyrkyttää mulle toistakin vaihtoehtoa ja molempia olisi voinut sivutoimisena aivan hyvin tehdä..Jopa tämä sukulaiseni, joka on täysin hörähtänyt verkostomarkkinointiin ja on tosi paljon siinä...
  2. S

    tämäkin vielä! mies soitti ja kertoi että on irtisanonut itsensä!

    No aikasta uskalliasta! :o Voihan verkostomarkkinoinnissa olla mukana työn ohellakin ja tehdä sitä lisätienestinä, mutta ei kait se niin leiville lyö, että päätoimisena asuntolainallinen pärjäisi. Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä! Mun mies kyllä tekee kovasti töitä, mutta vuosikaudet olen...
  3. S

    eikö teitä sektiomammoja yhtään pelota se

    Tähän beesi. Se on niin jännä, kuinka kaikki särkylääkekiellot loppuu just, kun vauva on maailmassa.
  4. S

    Talo-, auto-, vauva- ja eläinkuume..Mikä avuksi pulmaan?

    Tässä olisi ideaa. Mutta mikä olisi sopiva eläin..? Olemme koiraihmisiä, mutta nyt ei sellaiseen olisi resursseja. Hankintahinta ja eläinlääkärikulujen lisäksi ulkoiluttaminen olisi aika haasteellista, kun mies on paljon poissa ja etenkin toi pienempi neitonen täytyisi joka kerta pakata...
  5. S

    Talo-, auto-, vauva- ja eläinkuume..Mikä avuksi pulmaan?

    Tuli lasten ruokailutauko..siksi vaikenin hetkeksi. Hyviä ehdotelmia tullut ;)
  6. S

    Talo-, auto-, vauva- ja eläinkuume..Mikä avuksi pulmaan?

    Kun tuota valuuttapuolta ei ole tarpeeksi toteuttamaan näitä kuumeita.. :whistle: Kaksi ihanaa tytärtä on jo, mutta kun jotenkin vauvakuume on päässyt uudelleen yllättämään. Jos asiaa ajattelee järjellä, ei meille ole mitenkään järkevää yrittää kolmatta lasta miehen reissutyön vuoksi ja sen...
  7. S

    No ootteko ollu silleen rekassa?

    Olen ollut..kerran jopa ruokkiksella käväisin tapaamassa taukopaikalla miestäni.. :whistle:
  8. S

    Mistä saa semmoisia (tissiasia)

    Ai, mä ajattelin ihan muuta tuosta otsikosta.. ;) Itsellä meinaan tissit hukassa kun lopetin imetyksen..ne kertakaikkiaan hävisivät jonnekkin ja ovat aivan onnettoman kokoiset. No eipähän tule ainakaan selkävaivojen niiden takia. :D Mutta itse kysymykseen onkin tullut jo ihan hyviä vastauksia...
  9. S

    Kuka omistaa Tupperware-kakkukuvun?

    Meilläkin säilytetään joulukinkkua pyöreässä kuvussa :wave: ja on tosi kätsy kupu muutenkin!
  10. S

    Kuinka kauan vauvan hormooninäpyt kestävät?

    Niin ja lisäkysymys; Mihin kaikkialle hormooninäppyjä tulee? Näpyt alkoivat naamasta ja levisivät vähitellen kaulaan ja niskaan ja nyt on levinnyt mahaankin.
  11. S

    Kuinka kauan vauvan hormooninäpyt kestävät?

    Posket ovat tosi ärtyneen punaiset välillä ja korvanlehdetkin ovat tosi kuivat ja korvan taustoihin kertyy märkää "töhnää" , vaikka vasta olisi putsannut ne. Kyseessä toinen lapsi ja esikoisella ei tälläistä ollut.
  12. S

    Kuinka kauan vauvan hormooninäpyt kestävät?

    Ja missä vaiheessa on selvinnyt, jos onkin atooppista ihoa tai allergiaa?? Onneksi huomenna on neuvola, kun olen alkanut epäilemään, ettei vauvan näpyt olekkaan pelkkiä hormooninäppyjä.. :/
  13. S

    Etunimet Top5!

    Eli listatkaapas mielestänne parhaita etunimiä tytöille ja pojille.
  14. S

    Mistä parhaat nimi-ideat?

    Kiitos, tätä tarkoitin! :) Mut vaikka noita nimiä selaakin, on se vaan niin vaikeeta löytää sellainen nimi, että mieskin sen kelpuuttaa..Ja miehen ehdottamat nimet taas eivät ole miellyttäneet mua..
  15. S

    Mistä parhaat nimi-ideat?

    Tyttövauvalle olisi nimi hakusessa. Suositelkaa parhaita nimisivustoja. Eksyin kerran sellaiselle sivulle, jossa kone tarjotteli kahta tai kolmea nimeä valinnan mukaan, mutta en muista kuolemaksenikaan, mistä sellainen löytyy..auttakaa, please!
  16. S

    Mikä saa ihmisen tavoittelemaan vaikka kuuta taivaalta?

    Helou!Ai teille on tulossa perheenlisäystä? Mä olen ollut nyt uutispimennossa näköjään täysin! Mullakin oli raskausaikana ihan sairasta siivoaminen ja en sietänyt yhtään jos oli vähänkin joku tavara väärässä paikassa tai jossakin pölyä..Ja sitä jatkui synnytyksen jälkeenkin vähän aikaa. Nyt kun...
  17. S

    3 viikkoisen rytmistä

    Missä vaiheessa teette vauvalle iltapesut ja oletteko ottaneet jo tietyt rutiinit hoitopuuhissa vai menettekö vain vauvan ehdoilla? Meillä on näyttänyt muodostuvan selkeä rytmi vauvalle eli aamupäivä( 8-12) on pelkkää tissittelyä, sitten päikkäreille vaunuun 12-16 ja tuon neljän tunnin aikana...
  18. S

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Heissan! Tulen vasta nyt ilmoittamaan, että meille syntyi ihana tuuhea- ja tummatukkainen pikkuprinsessa 1.4 aprillipäivän iltana! Paino 3380g, pituus 51cm ja päänympärys 34,5cm. Synnytys käynnistettiin tasan 42 viikolla. Kaksi murusta tapletista tehosi ja synnytyksen kestoksi tuli 7h40 ja...
  19. S

    G: Paljonko painoit ennen lapsia, entä nyt? Montako raskautta?

    Ennen ekaa raskautta 57-59Kg ja raskauden jälkeen palasin samoihin mittoihin. Nyt toinen raskaus loppusuoralla 41+2 ja paino 68Kg. Saas nähdä, mikä on paino sit kun tää maha lähtee pois..
  20. S

    Mitäs kaikkea teillä on jääkaapin/pakastimen ovessa?

    Korkeintaan pari lapsen näpinjälkeä rosteripinnassa..Mä en voi sietää nykyään mitään tilpehööriä jääkaapin ovessa tai missäkään muualla. Se aika on ollutta ja mennyttä.

Yhteistyössä