Hakutulokset

  1. A

    eskareiden nyyttärit ja osa niistä jemmattiin eskariopen toimesta!!!

    No minusta pk-tädeillä (siis lto), ei todella ole kadehdittava palkka.. :/ Siihen en ota kantaa mitä herkuille tapahtui. Se kannattaa kysyä opelta itseltään.
  2. A

    Sekstailun jälkeen

    Paperit löytyy :laugh: :laugh: Mun "nenänniistopaperi" yöpöydällä.. ;)
  3. A

    Kuinka paljon palstalla opiskelijoita?

    Näin myös täällä =)
  4. A

    Voiko uusiin perunoihin kyllästyä?

    Mä en käytä ollenkaan perunoita, en uusia enkä vanhoja.
  5. A

    Minä en ole koskaan

    ... maistanut tupakkaa ... ollut lentokoneessa ... juonut olutta ... käynyt kosmetologilla ... kokeillut huumeita ... hypännyt benji-hyppyä ... synnyttänyt ... imettänyt olishan näitä lisääkin..
  6. A

    eläinpuistoja itä-Suomessa?

    Mä voin suositella tuota kuopion paikkaa =) Käytiin miehen kanssa siellä viime kesänä ja oli kyllä paljon nähtävää.
  7. A

    Yöks mitä tolla pikkuneidillä oli kädessään

    Siskontyttö söi kerran kastemadon n. vuoden vanhana.. :x
  8. A

    Jokos aihetta kissanlahtauksen-apua kyselen täältäkin...

    Oma kissa äkkiä leikkaukseen ja kaverin kissa lääkäriin jotta selviää syy pissimiselle. Ei kissa tarvi mitään muuta kuin vieraan kissan hajun seotakseen. Se teidän kisu vain puolusti reviiriään.
  9. A

    Lyhyin avioliitto

    Ahaa. No itse en edes tiedä missä tämä ex-vaimo asuu nykyään. Enkä kyllä halua tietääkään.
  10. A

    Lyhyin avioliitto

    Onkohan meillä yhteinen tuttu? :/ Mä tiedän kans tällaisen tapauksen.
  11. A

    Jätättekö pesukoneen päälle kun lähdette ulos?

    Varsinkaan sen jälkeen kun pyykkikoneesta paloi moottori.. Onneksi olin kotona. Siinä oli jo paniikkia ja hätää kerrakseen kun koneen alta tuli liekit :/
  12. A

    Onko sinusta Sinkkuelämää carriella ok kroppa?

    Mun mielestä tosi nätti kroppa! =) Ihailen todellakin ihmisiä jotka jaksaa pitää itsensä noin timminä lasten saannista huolimatta.
  13. A

    Eka ongelma pentujen kanssa

    Joo, ei litroja tietenkään =) Kissalla vaan on aavikkoeläimenä erityisen huono janontunne (tottunut saamaan nesteen ruoasta), joten minä nesteyttäisin korvikkeella varalta.
  14. A

    Labradorinnoutaja?

    Kiitos paljon! =) Ei meille varmaan käyttölinjaista tule, kun ei juuri tuota metsästyspuolta harrasteta. Mutta ei puhtaasti näyttelykoiraakaan. Jotain siltä väliltä, siis =) Joo, sitten kun pennun hankinta tulee ajankohtaiseksi, ei sen valinnassa kyllä säästellä aikaa, rahaa eikä vaivaa...
  15. A

    Eka ongelma pentujen kanssa

    Kissan kuivumisen huomaa niskanahasta nostamalla. Siis siitä löysästä kohdasta. Jos se palautuu "hitaasti", kissa on kuiva. Ruiskulla tai pipetillä vaan nestettä kitaan, tuskin sitä liikaa menee..
  16. A

    Labradorinnoutaja?

    Hei! Onko teistä kenelläkään labradorinnoutajaa? :) Ollaan suunniteltu miehen kanssa että jossain vaiheessa sellainen tähän talouteen tulisi, mutta ei vielä useampaan vuoteen. Kertokaa jotain kokemuksia, sekä hyviä että huonoja :flower:
  17. A

    Ehkäisystä kysymys

    Ah, kiitos teille! B) Joo, itsestähän se on kiinni jonkun verran, taitaa nämä kavereiden muksut olla näitä "no, ehkä tänään ei tarvi käyttää"-tapauksia.. Täytyy tosiaa miettiä tätä juttua =)
  18. A

    Ehkäisystä kysymys

    Heipä hei! =) Onko joku teistä onnistunut ehkäisemään kumeilla ihan pysyvässä parisuhteessa? Haluaisin lopettaa pillerit (keräävät rasvaa ja turvotusta), mutta kun en oikein luota noihin kumeihin :/ Ja muuta vaihtoehtoa ei oikein ole. Tuntuu että tuttavapiirissä on vähän liikaa lapsia...
  19. A

    Mikä puhelin käytössä?

    Nokia 6101 vaaleanpunaisena
  20. A

    G:Mitä lehtiä teille tulee?

    Meille ei tule lehtiä.

Yhteistyössä