eskareiden nyyttärit ja osa niistä jemmattiin eskariopen toimesta!!!

  • Viestiketjun aloittaja ei jaksa ymmärtää
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja itsekin pk:ssa työskennellyt:
No eipä ihan oikein ole menetellyt!Kyllä pk-tätin palkoilla pitäis pystyä ostamaan ihan omatkin piparit ja suklaat.
No minusta pk-tädeillä (siis lto), ei todella ole kadehdittava palkka..

:/ Siihen en ota kantaa mitä herkuille tapahtui. Se kannattaa kysyä opelta itseltään.
 
Gluteus maximus
ihmettelen todella, että täälläkin on vielä ihmisiä, jotka luulevat että kaikki ihmiset tarkoittavat vaan hyvää? Kyllä siellä päiväkodissakin voi olla vaikka minkälaista tallaajaa ja tosiasia on, että voihan ne jonnekin ne jemmata ja syödäkin itse. En yhtään ihmettelisi! Kaikki ei ole rehellisiä ja voivat viedä namut lapseltakin. Ikävä tosiasia, vaikka ihmisiin haluan luottaakin.

Minä ainakin uskoisin lastani, mutta karkkien perään en kehtaisi kysellä.
 
vieras
Kyllähän tuollaisia eskariopeja tunnen minäkin. Tuli vaan mieleen, että olisiko ryhmässä joku ollut allerginen esim. sille suklaalle. Tosin asiasta olisi sitten pitänyt ilmoittaa etukäteen tai selittää asia lapselle.
 
ei jaksa ymmärtää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän tuollaisia eskariopeja tunnen minäkin. Tuli vaan mieleen, että olisiko ryhmässä joku ollut allerginen esim. sille suklaalle. Tosin asiasta olisi sitten pitänyt ilmoittaa etukäteen tai selittää asia lapselle.
ryhmässä on moniallergikko, mutta sittenhän KAIKKI muutkin karkit olisi pitänyt takavarikoida?

 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän tuollaisia eskariopeja tunnen minäkin. Tuli vaan mieleen, että olisiko ryhmässä joku ollut allerginen esim. sille suklaalle. Tosin asiasta olisi sitten pitänyt ilmoittaa etukäteen tai selittää asia lapselle.
Meidän päiväkodissa ainakin sanottiin, että jos on allerginen niin muilta ei voi kieltää herkkuja, joten meidän poika katsoo vierestä kun muut syö sitä mitä hän ei voi. Minä vein hänelle päiväkotiin omat herkut.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa ymmärtää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän tuollaisia eskariopeja tunnen minäkin. Tuli vaan mieleen, että olisiko ryhmässä joku ollut allerginen esim. sille suklaalle. Tosin asiasta olisi sitten pitänyt ilmoittaa etukäteen tai selittää asia lapselle.
ryhmässä on moniallergikko, mutta sittenhän KAIKKI muutkin karkit olisi pitänyt takavarikoida?
joo ei se noin mene. Minä vein allergiselle pojalle omat herkut päiväkotiin. Antavat niitä silloin kun on esim. synttäriherkkuja jota hän ei voi syödä. Ei muiden herkuttelua estetä.
 
heleleleijaa
Luulen, että herkkuja on tullut vain niin paljon, että tädit ovat äkkiseltään päättäneet jemmata osan. On tietenkin parempi säilyttää avaamattomia kuin avattuja pakkauksia.

Enkä minä kyllä itkisi vaikka lapseni tuomat karkit olisivat tätien suuhun menneetkin. Siis eiköhän ne lapset saaneet ihan roppakaupalla makeaa muutenkin.
 
narsku
muistan ite pienenä tarhassa olelssani joulun alla erään tapahtuman.
Teimme joulukortteja, joita annoimme sitten tarharyhmän kanssa läheisen kauppakeskuksen asiakkaille.
sain eräältä asiakkaalta kiitokseksi suklaapatukan, joka minun piti laittaa omaan lokerikkooni ja sanottiin, että saan ottaa patukan vasta kun tarhapäivä päättyy (ettei muille lapsille tulisi paha mieli)
No innoissani odotin koko päivän tarhan loppumista ja juoksin lokerolleni.
Kas kummaa.. ei siellä patukkaa ollutkaan, vaan tarhantäti sanoi, että jakoi sen (yhden pienen suklaapatukan) toisen ryhmän kesken.
Taisi ahne täti syödä suklaapatukan itse.
Kyllä se koville silloin otti, kun koko päivän sitä patukkaa odotti.

Eli hyvin ymmärrän mikä tässä jutussa riepoo.
Päiväkodin tädit kusettavat jatkuvasti lapsia sumeilematta, eikä yleensä vanehmmat saa tietää mitään..
ei ne kaikki siellä puhtaita pulmusia ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
muistan ite pienenä tarhassa olelssani joulun alla erään tapahtuman. .
Juuri tämän takia asia pitää selvittää. Muuten se jää lapsen mieleen ikuisiksi ajoiksi. Asialla on varmaan selitys ja kun lapsi kuulee sen, hänestä ei enää tunnu epäreilulta.
 

Yhteistyössä