Hakutulokset

  1. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kati, ihanaa, hienoa!! Hyviä uutisia!! Onnittelut upeasta munissaaliista =) :flower: !! Tuliko monta alkiota? Miten siirto meni?? Soraya, onnea sinullekin ivf-hoitoihin ja upeeta, että homma etenee!! Iida-Liina, ONNEA VALTAVASTI :flower: =) !! Oli ihana kuulla positiiviset uutisesi...
  2. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Voi kurjuus Merilintu! Suuren suuri :hug: ! Jos yritetään ajatella positiivisesti, niin tämä oli ensimmäinen clomikierto! Jostain luin, että clomit tuottavat kolmen kuukauden sisällä tulosta, jos on tuottaakseen... Eli ehkäpä ensi kierrosta tärppäisi!!
  3. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Voi Mariska!! Iso :hug: sinulle! Varmasti todella raskasta käydä ensin hoitojakso läpi toivoen onnistumista ja sitten tippua taas korkealta!!! Varmasti on raskasta! Itsekin painiskelen oman masennuksen kanssa.. tuntuu, että huonot uutiset ei lopu ikinä! Nyt tämä oikean munajohtimen...
  4. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tervehdys, tänne uuteen pinoon ilmoittaudun minäkin. Tähystysleikkaus takana.. Ei mikään miellyttävä kokemus. Mulle tuli mieletön pahoinvointi leikkauksen jälkeen ja mut siirrettiin osastolle. Tähystyksessä poistettiin oikeasta munasarjasta endometriooma kysta ja tehtiin samalla aukiolotutkimus...
  5. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kati, iso :hug: !Tiedän tunteen! Meilläkin näitä perhejuhlia on ainakin kerran kuussa ja kerään näihin juhliin itselleni super voimat.. Sitten kotiin päästyäni purskahdan usein hillittömään itkuun. Onneksi minullakin on tuo "karvainen lapsi" tukena, eli korani! Kyllä me kestetään yhdessä ja...
  6. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Emma, Kiitos kauniista sanoista.. :'( Gitte, ymmärrän valtavan hyvin sinua ja pystyn samaistumaan tilanteeseesi. Suurin osa ystävistäni on tullut heti ensi yrittämällä raskaaksi. Välillä tunnen itseni todella ulkopuoliseksi ystävien kesken, kun kaikki puhuvat lapsistaan ja tuntuu, että enhän...
  7. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kuin myös.. masentaa! Olen jo menettänyt toivoni lapsen saannin suhteen. Nyt ahdistaa todella raskaana olevien ja "lapsellisten" näkeminen, eikä yhtään helpota se, että työskentelee päiväkodissa!Olen jo luopunut kuukausittaisista raskaustesteistä ja oireiden tarkkailusta.. Nooo..mulla on...
  8. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia, todella ikävää!! Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka pahoillani olen.. :hug: :hug: !! Maailma on välillä niin hel...tin epäreilu paikka!! Toivon, että teillä tärppäisi nyt luomuna, niinkuin niin monelle muullekin on käynyt.. Tuntuu, että lääkärit eivät välillä tiedä itsekään asioita...
  9. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Aaargh...yritin jo kerran laittaa viestiä, mutta ei ilmeisesti onnistunut. Kati, ISO :hug: !! Voin hyvin samaistua tilanteeseesi..itselleni endometrioosi uutinen tuli täysin yllätyksenä ja pillahdin kesken ultran itkuun. Minulla on yksi tuttu, jolla on PCO ja hänellä on kaksi ihanaa lasta ja...
  10. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Iida-Liina :hug: !! Tiedän tunteen! Kierron alku on aina pahin..viikko sitten olin ihan maissa. Näin ympärilläni vain raskaana olevia naisia ja äitejä työntämässä vaunujaan. Tie tuntui niin loputtomalta. Nyt ensimmäinen hormonitesti takana ja vielä yksi sekä pe ultraan. Hammasta purren vain...
  11. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    ONNEA MIELETTÖMÄSTI MIINAMARIA :flower: Ihana kuulla tällaisia uutisia!!! Voi Tuulia :hug: :hug: :hug: !!! Todella kurjaa, mutta ei menetetä vielä toivoa!! Pidän peukkuja, että tämä yksi tuottaisi tulosta! Voimia :hug:
  12. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia, onneksi nyt takana se kivulias osuus :hug: Tulin ihan varta vasten tänne katsomaan, onko sinulta kuulumisia. Meinataanko sinulle laittaa yksi vai kaksi hedelmöitynyttä munasolua? Nyt tsemppiä! Ilmoittele, miten etenee?
  13. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tuulia, kuulostaa todella rankalta! Ymmärrän hyvin pettymyksen ja pystyn samaistumaan tilanteeseen !! Toivon todella paljon, että teillä nyt tärppää!!!! Tuo tuleva rahan meno huolestuttaa.. Me ollaan myös menossa naimisiin ensi kesänä, eli ilmeisesti otetaan rahat sitten hääkassasta.. :( En...
  14. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kati, ou nou!!! Kauhulla odotan... Onkohan noissa klinikoiden hinnastoissa laskettu ne lääkkeet siihen summaan? Jos IVF-hoito on about 1300 euroa, niin onkohan siihen laskettu everything? Kunnan puolella ilmeisesti tulee se "katto" vastaan?
  15. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kati, sinulle myös hurjasti onnea matkaan! Toivotaan, että nyt tärppää!! Huh, kun nuo lääkkeet ovat kalliita..alkaa hirvittää jo valmiiksi omat shoppailut apteekissa! Kuinka pitkäksi aikaa siinä nyt oli niitä hormoneja?
  16. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    siis mullahan vallan menee nuo paksunnuksen ihan päinvastoin...
  17. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    [/b]Tuulia-76[b], kuinka pitkä se punktiota edeltävä hoitovaihe on? Tsemppiä huomiselle!!Ajattelen sinua klo: 9 ja pidän peukut pystyssä, että toimenpide ei ole kivulias!!!!!!
  18. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kiitos tsempeistä kaikille ihanille! Tänään kuitenkin kp 1 ja perjantaina sekä ensi keskiviikkona marssin labraan. Ensi viikon perjantaiksi on varattu aika ultraan. Sen jälkeen varataan vielä uusi aika lääkärille ja kuullaan, miten edetään.. Tämä aikataulutus hiukan helpottaa tätä pettymystä..ja...
  19. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    ...tietotekniikan ihmelapsi kikkailee! Ensimmäinen viesti sitten lähti vallan käsistä..
  20. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Iida-Liina, samassa jamassa ollaan! Oletko päässyt jo eteenpäin? Kerro sitten, mitä selvisi? Mä odotan edelleenkin kierron alkua..kolme päivää jo myöhässä. En todellakaan kuvittele olevani raskaana..pessimisti ei pety :) . Alkaisi nyt niin päästäisiin eteenpäin! Mulla on samanalainen...

Yhteistyössä