Hakutulokset

  1. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kiitos Merilintu!Helpottaa, kun saa vertaistukea :) Sinulle myös paljon tsemppiä ja iso halaus!"Paistetut vihreät tomaatit on super hyvä leffa! Kuuluu mun vanhoihin suosikkeihin..tepsii aina :) !En olisi huomannutkaan, että se tulee telkusta.. Ymmärrän todella hyvin, että olet päättänyt...
  2. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    ....jos haluaa tietoa endometrioosista, niin kandee tsekata www.endometrioosi.fi. E-pillerit pitävät yleensä Een kurissa ja raskaus saattaa hoitaa myös sitä. Ei ole mahdotonta tulla raskaaksi, vaikka olisi E, mutta se on saattaa olla syy lapsettomuuteen. Edelleen viikonloppuja! :)
  3. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Vaahtokarkki, siis mullahan todettiin endometrioosi viikko sitten ja heitettiin tähystysleikkaus jonoon (joka ilmeisesti täällä pääkaupunkiseudulla on noin puoli vuotta). Ultrassa nähtiin toisessa munasarjassa endometrioosia. Me ollaan yritetty lasta vähän vajaa vuosi. Mentiin yksityiselle...
  4. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Kati 231, mulla on samanlainen käsitys noista Jorvin jonoista ja siksi pohditaan viitsitäänkö edes mennä sinne ensimmäiselle käynnille lokakuun lopussa.. Ainakin jatketaan samalla tuolla yksityisen puolella, kun meillä on niin hyvä lääkäri siellä. Onko sulle tehty aukiolotutkimusta? Itseäni...
  5. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Aaargh...silmäniskut vainoavat mua!Eli ei omaa käsialaa..
  6. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Hannele, ainakin pääkaupunkiseudulla prosessi etenee niin, että yleislääkäri tekee perustutkimukset ja laittaa sen jälkeen lähetteen lapsettomuusklinikalle. Minulla ainakin otettiin hormonikokeet jo terveyskeskuksessa..vaikka kyllä päin pers...ä (ne olisi pitänyt ottaa tiettynä kiertopäivänä)...
  7. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tervehdys! Mahtuuko teidän joukkoon mukaan? Oma tarinani...Löysin pari vuotta sitten elämäni miehen . Nyt vuosi sitten päätimme aloittaa raskausyrityksen. Aluksi ajattelimme vain, että tulee jos on tullakseen...Siitä muutaman kuukauden päästä aloin huolestumaan, kun ei kuulunut mitään...

Yhteistyössä