Hakutulokset

  1. K

    Vauvan (10kk) ulkona nukkuminen, pakkasta 15 astetta?

    Meillä vajaa 5kk:n on kyl pihalla nukkunu, tosin pari tuntia oon antanu pihalla olla ja sit sisälle pikkuhiljaa heräilemään. Tarpeeksi vaan päälle.
  2. K

    Ostaisinko kuitenkin uuden turvakaukalon? Neuvoja!

    Meillä ostettiin esikoiselle 7v sitte kaukalo ja nyt kolmannelle ostin kyl uuden. 149e makso sellanen telakallinen kaukalo, tosin mitään muuta mun ei kyl tarvikkaan ostaa..
  3. K

    Lasten oma kirjakerho ja Johanna

    Toimiiko muilla kummankaan sivut?
  4. K

    Mikä häävalssi?

    Mä oisin ja veikannu tuota Johannaa tai sitte Saija Varjus
  5. K

    Hupibiisejä pinoon! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=0RuIU9B_aL0 Rytmimuna
  6. K

    Äitiysneuvolassa käynti

    Täällä on tuo äitiysneuvola yks harvoista mikä mun mielestä toimii hienosti. Rv 30 asti käydään terkalla 4 vkon välein, sitte 2 vkon välein ja viimeisen raskauskuukauden kerran vkossa. Ultra on 2 krt, jos ei mitään ihmeellistä. Mä oon jo tosin käyny 5 krt ja viikkoja kasassa 30 :/ Ai nii ja...
  7. K

    Voi tylsyys mikä ilma

    Täällä ja paistellut aurinko lähes koko päivän :)
  8. K

    mesestä kyssäri

    Eiköhän sille näy vaan se ilmoitus, että oot kirjautunut sisään
  9. K

    Tiedättekö mitä nimiä vanhempanne suunnittelivat teille?

    Äiti ois tykännyt Jonnasta, mut isin mielipide oli, et hänen tyttärestään ei tuu tiskiharjan kaimaa..ei sitte tullu Jonnaa minusta :)
  10. K

    surun murtama

    Paljon jaksamista :hug: . Meillä oli ihan samanlainen tilanne muutama kk sitte, ei mitään oireita ollu aiemmin.
  11. K

    Minkä auton ostaisit...

    Mie oon kerran Volvon saanu (V70) ja toiseen en enää vaihda. Uutta ei ikänä oo kyl varaa vaihtaa
  12. K

    Puhutaanko teillä unissa...

    Meillä mies harrastaa, kerran olin tukkipinon edessä, kun se oli töissä sahurilla, hyvä ettei vetäny päin näköä. Miten joku kehtaakin seistä tiellä :p
  13. K

    Nyt teillä lasissa?

    tää on kyl bianco, en oo tutustunu sen paremmin. Ukko osti, näinköhää vihjaili jotain :ashamed:
  14. K

    Nyt teillä lasissa?

    Tääl ois Tolloa B)
  15. K

    Kertokaas discosta millanen paikka oli missä teininä kävitte?

    Tääl oli joka toinen lauantai disco Ruotsinkylässä ja voi jestas sitä menoa!! Kamalasti sitä odoteltiin ja monta viikkoa jälkeenpäin niitä tapahtumia kertailtiin. Siellä mie mieheni kohtasin 14-vuotiaana ja sama polku jatkuu edelleen :) . Ekat humalat ja suudelmat..ah niitä aikoja!!
  16. K

    tatuoinnista/tatuoinneista...

    No ei se niin paha oo..mie ekan tatuoinnin jälkeen aattelin, et ei saatana enää ikinä, mut voishaa sitä jotain taas ottaa. Mut ei kyllä käy kieltäminen, sattuu se :)
  17. K

    No mitäs te joitte teininä?

    Liebraumilch...aah lipistä :x olikohan sit jotain sellastakin kun sangrita..yhtä pahaa kuitenki:)
  18. K

    Moniko viettää tämän illan vaan kotona ihan kuin mitä tahansa iltaa?

    Limpparia ja sipsejä lapsille ja muutama siideri itelle, että ei mitään perin erikoista. Ja ajoissa nukkumaan, huomen klo 7 töihin :/
  19. K

    Nightwish hehkutusta!

    Mulla olis lippu Helsinkiin ja täytyy myöntää, et aika täpinöissään päiviä lasken. Keikkajuttujen perusteella tulossa aikasta hieno ilta. Vanhaa Nw:ä paljon tullut myös kuunneltua, mutta kyl tää nykyinen kokoonpano tuntuu paljon paremmalta. Ja Jukka kyl kaikista ihanin :heart: :D
  20. K

    Häät on tanssittu

    :hug:

Yhteistyössä