tatuoinnista/tatuoinneista...

joo, oon menossa tässä 1-2 kk sisään ottamaan tatuoinnin (alaselkään)
nii, semmosta vaa tässä mietin et miltä se tuntuu kun se tyyppi tekee sen tatskan?
Et voiks stiä verrata mihkään sitä miltä tekotuntuu siis sen tatskan teko

oon ottamas tätä kuvaa tulossa on pelkät ääriviivat ei mitn värii
http://www.how2skate.com/pics/63230Heartagram_Tattoo_Wallpaper__by_Hellknight10.jpg

ilman tota tekstii :)
 
Turhaan sä täällä tuollaista kysyt, tänne tulee mammat panderollit tanassa julistamaan, että ei tunnu missään!

(Psst älä kerro kelleen, mutta taatusti TUNTUU...Enemmän tai vähemmän. Aina kon lyyään neulalla, se tuntuu.)
 
Hmm...omani tuntuneet siltä kuin teräväkärkisellä puukolla sillä terällä hitaasti vetäisi ihoa auki, noin suunnilleen. Mutta en minäkään sanoisi että sattuu, tietysti jos on kipuherkkä, mutta sitäpä just en olekaan :/
 
Mulla on kans alaselässä tatuointi ja voin sanoa, että mitä lähemmäs kylkeä mentiin niin halleluja, että kävi kipeää. Mulla kävi ääriviivojen piirto kipeämpää kuin väritys. Käsivarteen oli helppo tapaus.
 
mie
Ei kauheesti sattunut. Sehän riippuu ihan mihin kohtaan se laitetaan. Mulla niskan alapuolella. Pelkään enemmän ampaisen pistoo, kuin tatska neulaa. Väritys on inhottavaa.
 
..niin ja mä olen tooosi kipuherkkä omasta mielestäni,aika yksilöllistähän se on miten tuntee kivun ja on siitäkin kyse mistä kipu aiheutuu :wave: Esim.eräs tuttu kuvaili että mieluummin synnyttämään kuin hammaslääkäriin porattavaksi :eek:
 
Varmaan tosi yksilöllinen tuo kipukynnys... Mullakin sattui tämän viimeisimmän tatskan teko vasempaan olkavarteen paljon enemmän, kuin oikeaan olkavarteen aikoinaan (tai sitten en oikeasti muista, kuinka paljon sattui.. :whistle: ) Mulla ei sitä turtumista tuossa vasemmassa olkavarressa tullut, alkoi paremminkin poltella, kuin liekki olisi ollut lähellä ihoa... :eek:
 
nosiis, ääriviivat sattuu enemmän koska neula on ohuempi ja menee syvemmälle ja tiheemmin ihon alle, mutta sitte värittely oikeestaan vaan nipistää ja tärisyttää. toiset pyörtyy, toiset ei pukahdakkaa. se on yksilöllistä ja riippuen paikasta(en saanut kuvaa auki) mitä enemmän menee luun päälle, sitä enemmän se tuntuu. itsellä perhonen lapaluussa, kesti puolentoista tuntia ku sitä tehtiin, nipisteli kiitettävästi ja vuosi verta. sekin yksilöllistä.
 

Yhteistyössä