Hakutulokset

  1. M

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Heippa! Ei-niin-aktiivinen kirjoittelija ilmoittautuu odottaviin. Laskettuaika on 21.6. OYSissa. Toista odottelen, hienosti mennyt. Nyt parina päivänä en ole huomannut voivani huonosti, joten mieli korkealla! Pari päivää töissä vielä ja sitten joululoma! Jee! Mukavaa joulua kaikille ja onnea...
  2. M

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Hei taas piiiiiitkästä aikaa. Kunnossa ollaan, en vaan oo kiireiltäni ja nukkumiseltani ehtinyt tänne lukemaan ja osallistumaan keskusteluihin. Näimme tänään ekaa kertaa lapsemme niskaturvotus-ultrassa. Kaikki näytti olevan oikein hyvin. Lääkärikin oikein kirjasi, että "oikein vilkas sikiö"...
  3. M

    Kevätvauvaa 2008 odottavat

    moi mouku! Mun tietääkseni ne kuuntelee sydänäänet joka kerralla, mutta aina ne ei ekassa kuulu. Meillä sattui kuulumaan, kun ollaanki niin pitkällä. Kerrottiin lähisuvulle tekstiviestein, ja puhelin on soinut lakkaamatta. Onnellisia ovat meidän puolesta ja toivovat kovasti onnea...
  4. M

    Kevätvauvaa 2008 odottavat

    Terveisiä ekasta neuvolasta! Mukavaa oli, neuvolantäti oli oikein hauska ja ammattitaitoinen, ja mikä parasta, sydänäänetkin kuunneltiin!!!! Ja niinhän siellä sitten pikkuinen sydän jumputti kovasti 171 kertaa minuutissa! Oli niin ihana ja hauska asia kuulla se, että mua meinas naurattaa ja...
  5. M

    Kevätvauvaa 2008 odottavat

    Heippa, kiitos vastauksista ja onnitteluista! Ja tervetuloa toukomamitsulle myös! Me ollaan menossa tosiaan tulevana maanantaina mieheni kanssa sinne neuvolaan. Mitä siellä tapahtuu? Jutellaanko siellä "vain" vai tutkitaanko kohtua tai sikiötä? Milloin on suunnilleen eka ultra tai...
  6. M

    Kevätvauvaa 2008 odottavat

    Moikka! Voitteko alakaa? :) Oon käyny lukemassa noita huhtihippuja, mutta siellä edetään niin hirveällä vauhdilla, etten mukana pysy. Todellakaan en ehdi läheskään joka päivä lukemaan, ja tuntuu, että omat pikku viestini jää huomioitta. Mutta niin, tää olis nyt jo kohta 9. raskausviikolla ja...
  7. M

    Huhti-Hiput 2008

    Hei taasen. Minä nyt en oo niin aktiivinen kirjoittaja kuin useimmat teistä, joten satunnaiset vierailut kestää kauan lukiessani teidän kuulumisianne. :) Mulla on nyt ollu viikonloppuna sellaisia menkkakivun oireita vatsassa, ja nyt pelkään, että onkohan se vaarallista? Tietääkö joku? Sitten...
  8. M

    Huhti-Hiput 2008

    Hei, lueskelin teidän juttuja, ja mielenkiintoista oli! Odotan esikoista ja kaikki tärkeä info on tervetullutta tietenkin. :) Laskettuaika (jos nyt kaikki menee hyvin) on 20.4. Mulla tietää vain mies, ystävä ja työnantaja. Muille ajattelin kertoa ekan neuvolakäynnin jälkeen tai sitten 12. viikon...

Yhteistyössä