~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

moi kaikille tasapuolisesti
Masun kasvusta: mun maha tuntuu olevan samanlainen pömppö alkuturvotuksesta lähtien, pikkasen voi olla pienentynyt, mitä oli välillä. Vielä pystyn peittelemään ihan kohtuullisesti vaatteilla, lähinnä näytän vaan lihonneelta ja huomaan itsekin ajattelevani niin, siis että olen vaan lihonut, että ei siellä mitään vauvaa ole :ashamed:

Ratsatsuksesta:mä olen kuullut, että putoamisvaaran ja hölskymisen takia ratsastusta ei suositella raskausaikana.

Mahallaan olosta:ei pysty enää täysin olemaan mahallaan, kenotan lattialla aina toinen polvi koukussa. Joku pinkee mötikkä tuntuu siis alamahassa.

Mä kävin tänään neuvolassa kuunteluttamassa sydänäänet, kun huoli on taas kalvanut mieltä. Ja sieltähän ne kuului. Olen miettinyt sit'ä kotidoppleriakin,mutta hintaa netistä tilattuna tulee noin 60 euroa, ja jos liikkeet alkaisi tuntua parin viikon päästä jo, taitaa rahat mennä hukkaan. Onneksi pääsin tuolla neuvolassa käymään ihan eks tempore. Varsinainen neuvola on sit vasta ensi viikolla.

mutta semmoista tänne. Jotenkin vaan ajatukset menee sitä rataa että olisi jo ensi kesä ja tämä pelottava odotus ohi. Kun tuntuu, että ties mitä kamalaa voi tapahtua. :|
 
Heippa! Ei-niin-aktiivinen kirjoittelija ilmoittautuu odottaviin. Laskettuaika on 21.6. OYSissa. Toista odottelen, hienosti mennyt. Nyt parina päivänä en ole huomannut voivani huonosti, joten mieli korkealla! Pari päivää töissä vielä ja sitten joululoma! Jee!

Mukavaa joulua kaikille ja onnea masujenne kans! :)

Liikkeitä odotellen, Mimmu
 

Yhteistyössä