Hakutulokset

  1. A

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 8****

    Loma oli ja meni, mutta sairastelu jatkuu...vuoroin lapset ja vuoroin me aikuiset,ei kivaa lainkaan..Eli liikunta on ollut koko ajan nollassa, mutta paino on silti hiukan laskenut, aamulla puntarissa oli lukema 66,9!! autumn84 aloitin 16.1.2009 pituus 158cm aloituspaino 70,0kg...
  2. A

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 6****

    En ole pariin viikkoon täällä käynytkään koska olen sairastellut, itseasiassa olen vieläkin kipeenä :( On tullut syötyä ja juotua ihan mitä sattuu ja miten paljon tahansa onkin maistunut..joten yllätys oli tänään aamulla suuri kun puntari näytti 68kg! Eli kilo on lähtenyt melkeen parissa...
  3. A

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    Se ois sitten taas punnituspäivä, vaaka näytti tänä aamuna 69,0kg eli miinusta 700g! Ihan hyvin siis..onneksi, koska olen crossaillutkin niin mahottomasti että ois kyllä harmittanut jos ei pudotusta ois yhtään tullut. Herkkujakin tuli vähäsen syötyä lauantaina ja eilen, muttei mitään suurta...
  4. A

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

    Huomenta! Tulin sitten sopivasti viikonloppuna kipeeksi ja tietysti menin ja herkuttelinkin mutta vain vähäsen :( no laihdutusta takana pari päivää ja aamulla vaaka näytti -300g,parempi sekin kuin ei mitään! Tänään ajattelin siivoskella ja illalla crossailla jos olo sen sallii. Reipasta päivää...
  5. A

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

    Ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja ilmoittautua johonkin pinoon ja tämä näytti sopivalta mulle. Eli olen 2 pienen lapsen äiti ja raskauskiloista tarttis päästä eroon! Tarkoitus olisi karsia herkut ihan minimiin (niitä menee nykyään paljon :( ) ja lisätä liikuntaa. Sain vähän aikaa sitten...
  6. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Mullekin voisi sen salasanan laittaa tulemaan! Pikkuisen liikkeitä olen tuntenut nyt muutaman kerran, ei niistä voi erehtyä:) Hiukan jo ehdin huolestua kun oli muutaman päivän paussi etten tuntenut ollenkaan vaikka miten olisi niitä yrittänyt metsästää, mutta vähän aikaa sitten tunsin kun...
  7. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    teille joilla on jo yksi tai useampi lapsi ennestään. Voiko toisen lapsen imetys onnistua jos ekan kohdalla se ei oikein onnistunut? imetin ekaa noin 2kk, mutta hän sai syntymästään asti jo korviketta päivittäin, koska oma maito ei riittänyt. kovasti toivon että nyt maitoa piisaisi omasta takaa...
  8. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    poika04: ei mulla verta kyllä tullut..Onneksi sulla on neuvola tänään ja saisit selvyyden tuohon vuotoon! toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin, inhottavaa saada tulehdus :hug: Mullakin oli jonkinmoinen tulehdus ihan alkumetreillä mutta sain sen sitten nopeesti hoidettua...
  9. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    On taas vierähtänyt kuukausi kun viimoseksi oon tänne kirjoitellut :) Viimeksi murehdin sitä niskaturvotusta (2,2mm), mutta ei siittä verikokeesta tullut mitään soittoa että olen voinut huokaista helpotuksesta siltä osin. Kovasti odottelen että vaavelin liikkeet alkaisi pian tuntumaan ja...
  10. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    En ole pitkään aikaan kirjoitellut, mutta seurannut olen teidän keskusteluanne. Mulla tänään rv 11+6 ja laskettuaika on muuttunut 8.5. Tänään mulla oli np-ultra ja niskaturvotus oli 2,2 (pääperämitta oli 46mm) ja kuulemma on juuri siinä rajalla! Veriseula otettiin ja tulokset saa viikon päästä...
  11. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Laurenzia: Eipä mulla viikkoja ole vielä kuin 4+6, mutta lähinnä sen takia huolestuttaa kun pari päivää sitten oireita oli jo jonkin verran mutta nyt ei sitten mitään. Ei tässä muu auta kuin antaa ajan kulua ja katsoa miten käy, toivottavasti kuitenkin hyvin :) Ajattelin että parempi se on vaan...
  12. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Onko täällä muita joilla ei ole minkäänlaisia oireita? Mun vähäisetkin oireet ovat nyt kadonneet ja tietenkin pelko keskenmenosta on taas suuri :( En muista oliko mulla esikoisesta tässä vaiheessa minkälaisia oireita mutta pahoinvointi mielestäni alkoi melkeen heti plussan jälkeen ja jatkui läpi...
  13. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Piti vielä lisätä että la. näillä näkymin 10.5.
  14. A

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    Ajattelin liittyä teidän kanssa tänne toukokuisiin! Plussasin tänään kp 34/29 ja rv olisi nyt omien laskujeni mukaan 4+4, korjatkaa jos olen väärässä. Iloita en paljon vielä uskalla, takana on aika monta keskenmenoa viikoilla 4+, mutta jotenkin tämä tuntuu erilaiselta kuin nuo keskenmenneet...

Yhteistyössä