****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

Se, että pitää herkutteluhetkiä, ei ainakaan sovi minulle. Ei mitään itsekontrollia. Prkl. Eilen söin VAIKKA MITÄ. Tänään aion pitää tiukan Nutri-päivän. Ei sovi yhtään minulle, että voi herkutella. Se täytyy kokonaan lopettaa. Ennemmin vaikka syödä ruokaa liikaa, kinkkua, mozzarella-tomaatteja tai jotain vastaavaa.
Tänä aamuna paino oli siis noussut ja oli 74,7 kg (onneksi kuitenkin alle 75).
 
joo mulla tänään oli punnitus ja kilo lisää oli tullu joten jätän tän viikon väliin ja jatkan taasen ens viikolla uudella innolla. kun olen kerran kipeenä ollu niin olen syöny mitä on tehny mieli ja niin se kostautui :ashamed:
nyt jo parempi olo kun antibiootti kuuri puree joten huomenna vois jo vetää stepperillä oikeen kunnon hikitreenit. periksi en anna :kieh:
 
Antibioottikuurin aikana ei saisi tehdä mitään liikaa pulssia nostattavaa. On sydämelle liian raskasta. Antibioottikuurit kestävät vain vähän aikaa kuitenkin, kantsii odottaa, että kuuri on loppu + 2-3 päivää kuurin jälkeen ennenkuin aloittaa rankat treenit.
 
Henrietta, yritin sua pongailla kisoista ja kuvittelin mahtavan fiiliksen, mikä sulla oli! Oli varmasti mahtavaa!

Tänään söin lauantain sijasta hyväskää, kun aamulla oli 2 salibandypeliä. No söin sitte 200g karkkia ja 2 kakun palaa sekä sipsiä :ashamed: No taas maanantaina ruotuun.

Olemme nyt muuttamassa ja mieheni lähti jo perjantaina. Nyt sitten 2 viikkoa pakkaamista ja asioiden järjestelemistä. Kauhea kiire ja tuskin voin ottaa puntaria mukaan, mutta laihis jatkuu. Pitää siellä sitten ostaa uusi, että pysyy selvillä painostaan!

Toivotaan kaikille hyviä lukemia huomisella!
 
Nimi: Hippoliina
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 69,6kg (viimeisin punnitus, ei tänään kun emme omista vaakaa)
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt:
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä: keskiviikko

Mä laihdutan, tai yritän laihduttaa nyt step aerobicilla, jonka aloitin juuri, kerran käynyt. Hieman katselen myös mitä suuhuni pistän.

Nyt kuitenkin sairastan, joten varmaankin ens keskiviikon aerobic jää sellaiseksi kevyeksi..
 
Se ois sitten taas punnituspäivä, vaaka näytti tänä aamuna 69,0kg eli miinusta 700g! Ihan hyvin siis..onneksi, koska olen crossaillutkin niin mahottomasti että ois kyllä harmittanut jos ei pudotusta ois yhtään tullut. Herkkujakin tuli vähäsen syötyä lauantaina ja eilen, muttei mitään suurta määrää...Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä painonpudotukseen!

pituus 158cm
aloituspaino 70,0kg
tavoitepaino 60,0kg
paino nyt 69,0kg
viikkopudotus -700g
kokonaispudotus -1,0kg

 

Yhteistyössä