****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

äippä71
Heippa täältäkin! paino pysynyt samassa muutaman päivän... no, ei haittaa =) Pakkasta taas niin paljon ettei ulos viitsi lähteä... ostin sen stepperin, oli alennuksessa Prismassa. nyt voi kuntoilla säällä kun säällä . Miten kauan kerrallaan te muut sitä käytätte? Kokeilin äidin luona silloin toissa viikolla niin alussa tein vain 5min. mutta pitää pidentää aikaa koko ajan.
Meilläkin synttäreille meno huomenna, ennen tuli joka sorttia otettua mutta nyt pienet siivut kakkua saa riittää ;) ja kerran viikossa pidän herkkupäivän niin silloin jotain suklaata ostan ja voi, jäätelö se on minun herkkua =) söisin vaikka joka päivä melkein...
Maanantaita ja punnitusta odotellen, tsemppiä kaikille!
 
Minky: Ollaan samiksia =) Mitatkin menee aika yksiin!

Ja moi muillekin!
Itse olen lähtenyt rauhallisesti liikkelle jättäen pois kaikki loputkin herkut ja osan muista hiilaripitoisista ruuista. Ja on lähtenyt hienosti kilot karisemaan. Nestettä varmasti, mutta se ensin pois ja sitten muut.
Mun heikkoudet painonhallinnassa on liian vähäinen nukkuminen ja veden kulutus sekä epäsäännölliset ruoka-ajat. Aamulla syön kiireessä hedelmän ja sitten saatan syödä vasta iltapäivällä, kun tulen kotiin. En kuitenkaan välttämättä mussuttele iltaisin, mutta hidastuuhan toi aineenvaihdunta noinkin ja sitten "kaikki" mitä illalla syö jämähtää kiloina kiinni, oli herkkua tai ei. Näitä sudenkuoppia yritän välttää ja liikuntaa lisätä. Nyt ehdin käydä salilla 1-2krt/vko, mutta luotan hyötyliikunnan ihmeeseen aluksi.
Jossain vaiheessa menen myös taas kalorilaskuriin seurailemaan ruokailua ja painonpudotusta. On mielestäni hyvä juttu, mulla toimii ainakin. Joskin pitää kirjata koneelle ihan kaikki syömiset= vie aikaakin.

Tsemppiä taas kaikille. Alkuviikosta nähdään taas meidän kaikki hyvät tulokset =)
 
Heippaus kaikille..Nytkin kiirusta, eilen olimme tanssimassa monta tuntia, oli mukavaa..ja tänään ilmeisesti jälleen lavatansseihin menemme miehen kanssa :heart: :D

Onko täällä muita tanssimsesta kiinnostuneita.- tanssimassa kävijöitä? Minusta mukava liikunnallinen harrastus, harrastin ennen vauvahaaveiluprojekstia Kuubalaistansseja 6-7 vuotta, nekin ihania, ja niistä paljon hyötyä rytmin ym suhteen ihan vakioissa ja nyt sitten jivessä ja Bugg tanssissakin. :heart:


Täällä pakkasta -15 aika paljon, harvoin täällä sellaisia lukemia onkaan :D

Ihanaa vkloppua kaikille, toivotellen rva Pikkumyy..maanantaiseen punnitukseen =)
 
moikkelis moi. mulla hyvä fiilis tänään. flunssa hellittämässä vihdoinkin. mulla siis punnitus huomenna. paljon pudotusta en odota mutta turvotus on hävinnyt eikä ole sellainen ilmapallo olo. vaatteetkin tuntuu istuvan paremmin. tsemppituulia kaikille.
 
Moikka kaikille! Oltiin eilen miehen kaverin synttäreillä, jossa syötiin, syötiin ja syötiin ja välissä juotiin. Laskin, että söin eilen painonvartijoiden pisteillä mitattuna 57 pistettä. Kun siis olisin saanut syödä 19. Mutta silti oli hyvä katsoa, kuinka paljon oikein mässäsi ja paljonko meni yli... Nyt on kiinnostavaa nähdä, ymmärtääkö mun kroppa, että säästöliekki loppuisi, koska selkeästi kroppa on mennyt säästöliekille, kun olen syönyt noin 1000 kcal vajauksen joka päivä ja paino on ollut paikallaan jämähtäneenä melkein viikon. tänä aamuna painoin saman kuin eilenaamuna, mutta eihän se eilinen syöminen niin nopsasti vaa'assa näykään, huomenna aamulla totuus valkenee. Tänään siis hyvin kasvispitoinen päivä ja muutoinkin superterveellinen.

Ostin eilen Bamixiin lisälaitteeksi sellaisen raastin/viipalointikoneen, jotta pääsen tekemään porkkana ja lantturaastetta ilman, että kaivan yleiskoneen raastinsysteemin esille. Pian nähdään, mistä kana pissii eli toimiiko laite ja ennenkaikkea onko se käytännöllinen ja helppo = lisääkö raasteiden syömistäni.

Vaatteita katselin alesta, mutten ostanut ensimmäistäkään, en halua ostaa tätä kokoa vaatteita.
 
Nyt on tullut pidettyä pari "vapaapäivää" tästä laihduttamisesta. Sain sitten flunssan ja kovan kuumeen järkyttävien menkkojen kera tähän loppuviikoksi. :( Vaa'alla en ole käynyt, sillä tiedän että masentuisin lukemasta, sillä mulla menkat kyllä tuo mukanaan turvotusta ja sen kyllä huomaa muuallakin kuin vaa'assa.

No, huomenna punnitus jokatapauksessa.. Nyt oon monena päivän treenannu tolla crossilla, ja huonon yleiskunnon ja tän flunssa takia olen jaksanut vain 20 minsaa päivässä. Ja loppupäivä sängyssä :headwall: Että en tiedä onko ollut mitään hyötyä... Ehkä sen, että kunto kasvaa pikkuhiljaa ja jaksaa jossain vaiheessa vähän pitempiä rupeamia.

Tsemppiä kaikille punnitukseen!
 
Pikaseen tässä omien jenkkakahvojen tilannetta tulin päivittelemään :)

Elikkäs syömiset on ollut oikeita, mutta syömisajat eivät ole ihan pitäneet.. Kun viimeinen ruoka pitäisi syödä 20-21 niin eilen mussutin ruokaa sitten joskus puol kaksitoista :ashamed:

Niin ja jumppakausi tuli avattua enkä edes tullut kovin kipeäksi (olipahan kyllä hyvät venyttelytkin) ja ensi viikolla jatkuu. Ensi viikolla tosin tiedossa repsahdus kun työn puolesta joutu menemään ulos syömään.. Mutta koitan valkata jotain mikä on terveellisimmästä päästä.

Elina: Tuttu tunne tuo että siirtää vaatteiden ostoa kun ei tätä kokoa haluaisi ostaa.. Ja mä olen samaa mieltä että ei yksi päivä sinänsä vaikuta. Sitähän pitäisikin pitää herkkupäiviä juuri siitä syystä ettei mene säästöliekille. Ja jos sä olet muuten noin älyttömän pienellä kalorimäärällä mennyt niin varmaan hyvä vaan...
 
mulla tänän punnitus ja oli sentään miinus merkkistä eli

aloittanut 28.12.08
pituus 166
alotuspaino 90,1 kg
tavoitepaino 75kg myöhemmin 65 kg
paino tänään 86,8 kg
pudotus vko:ssa -1kg
kokonaispudotus -3,3kg

en just nyt muista ulkoo miten noi piti merkata mut meni nyt näin :D eli mulla kilo lähtenyt vaikka räkätäuti jyllää enkä oli niin kamalasti urheillut/kattonut syömisiä.
ens viikosta tulee aikas mielenkiintoinen kun olen yövuorossa ja yleensä mulla arsenaali karkkia ja pullaa ynm mukana mut jos en nyt ottais kun ruisleipää ja omenoita mulla siellä on jo. hyvää sunnuntainjatkoja kaikille =)
 
Hei huomenna meillä alkaa jo kolmas viikko tätä pinoa,kivaa :D Hieno pudotus emma-elinda,aivan mahtavaa!!!

Mun mielestä olis kiva jos saatais joka viikolle viikkopudotus,niin jos jaksatte vielä sen verta lisätä rimpsuihin tulevaisuudessa,eli viikkopudotus: ***kg

Jos siis kaikille sopii,ei ole pakko :attn: B) :D
 
Iltaa,
mun flunssa alkaa paranemaan päin jo, hyvä vaa! Kuntoillu en oo flunssan takia uskaltanu.Mut ens viikolla alkaa taas rääkki. Paino pysyny pidemmän aikaa samoilla lukemilla,et entiiä onko säästöliekillä vai jummaako muuten vaa :D. Noh, tänää en syö ku kasviksia, pakko päästä huomises punnitukses alle 70! :D.

Jännityksellä huomista punnitusta odottelen siis |O
 
Patis : ( hienon lempparinimen kekkasin pata-ässälle) : Mä odotan niiin sitä kun vaaka näyttää alle tuon maagisen 70kg.Siihen vaan mun osalta menee väkisinkin vielä jokunen viikko ellei kuukausi,saas nähä. B)
 
henrietta no eihä sul oo montaa kiloo siihe "maagiseen" rajaan,et sen saavuttamiseen ei kauaa pitäs mennä :whistle:

Hmm... mulla tosiaanki oli tänää paino sen 70.3 kiloa, ja noh... yöputkessa kun olen,niin ruoka-ajat väistämättömästi täl hetkel epäsäännölliset,niin.. MÄ MENIN SORTUMAAN subipatonkiin, vaik mun piti mennä kaupan kautta,et saan viinirypäleitä..mut ei ni ei, en pystyny hillitsemään itseäni :kieh: Tosin puolikkaan otin,sen ison tilasta,jonka yleensä otan :headwall: Toivottavasti se paino putoo kuitenkin sen 300g, mä en kestä tätä yli 70kiloa |O :xmas: :whistle:

Tän päivän "ruokalista" :
"aamupalaks" herättyäni klo 19 maissa tuli syötyä maustamatonta jugurttia marjoilla höystettynä... sit sorruin siihe puolikkaaseen subiin, ja mukana toi raejuusto purkki viel.. et pakko pärjätä noil eväin,vaikkei kaloreit tuukkaa "tarpeeks"...ja tän päivän ruokavalio muutenki aika epäterveellinen:D

Mitens muiden viikonloppu on sujunut?:). Toivottavasti ei retkahduksia kaikilla? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ines78:
Minky: Ollaan samiksia =) Mitatkin menee aika yksiin!
Niimpäs ollaanki =)


Hienoa, että flunssat alkaa hellittää niillä, jotlka kipeinä olleet! Mä skippasin nyt ton scarsdalen dieetin ja oon jatkanu tästä päivästä lähtien pisteillä. Rupes niin tökkimään tuo ruokavalio, et päätin palata tuttuun ja turvalliseen painonvartijoihin! =) Jaksoin mä sentäs 6 päivää ja 2,5 kiloo meni! Varmaan nyt tulee kyl takapakkia ku vaihtaa ruokavalioo, mut eiköhän se tasaannu sitten taas!

Nyt mä painelen nukkumaan, ku koko päivän oon siivonnu ja saunan väyttämä olo valtaa! =) Öitä ja huomenna kaikilla on sit mahtavia viikkopudotuksia! =)

Niin ja Pata-ässä: Mä söin eilen illalla synttäreillä pienen palan marenkikakkua! :)
 
Nonni, tänään kaikilla uusi H-hetki (tai no,ei aivan kaikilla...) punnitusten suhteen,saas nähä millaisia tuloksia ollaan saatu aikaan. Pietään naiset peukkui pystyssä,et ollaan kaikki kevyempiä kuin viime viikolla :heart:

Itte tulen kertomaan tulokseni illalla,kunhan herään:). Työaikaa vielä tunnin verran, ja sit unten maille :wave:
 
Rouva Pikkumyy
Aloittanut: 12.1.2009
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 74.6 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino nyt: 72,8 kg
Viikkopudotus: 1,2kg
Punnituspäivä: Maanantai


Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppejä pudotuksiin! :heart: :flower:
 
Huomenta! Tulin sitten sopivasti viikonloppuna kipeeksi ja tietysti menin ja herkuttelinkin mutta vain vähäsen :( no laihdutusta takana pari päivää ja aamulla vaaka näytti -300g,parempi sekin kuin ei mitään! Tänään ajattelin siivoskella ja illalla crossailla jos olo sen sallii. Reipasta päivää kaikille!

laihdutus aloitettu 16.1
pituus 158cm
aloituspaino 70kg
tavoitepaino 60kg
paino nyt 69,7kg
viikkopudotus -0,3kg
punnituspäivä Maanatai
 

Yhteistyössä