Hakutulokset

  1. K

    voiko sitä suolaliuosta vauvan nenän tukkoisuuteen tehdä itse?

    Muistaakseni se oli n. ruokalusikallinen merisuolaa 1 litraan kiehuvaa vettä. Tarkista vielä.
  2. K

    mä oon nyt tyhmä, mutta mistä raketit lähetetään kun ei oo lunta mut maa jäässä?! :O

    meidän rakettipaketissa on putkimainen teline jonka saa iskeä maahan
  3. K

    Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

    Eli minäkö saan nyt keksiä aiheen? Onkos täällä jo ollut LYHTY ?
  4. K

    Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

    Tässä meidän ikkuna, onpahan "lumisadetta" vaikka ei ulkona paljon lunta olekaan :)
  5. K

    Kuinka arvokas lahja Hoplop-synttäreille, kun 2 lasta kutsuttu?

    No, taidetaan nyt kuitenkin sitten viedä joku sellainen max 20e lahja, tai sitten kumpikin lapsi vie oman lahjan.
  6. K

    Kuinka arvokas lahja Hoplop-synttäreille, kun 2 lasta kutsuttu?

    Ja tosiaan kun kotisynttäreillähän se ei paljoa maksa jos lapsia tulee meiltä 2 yhden sijaan, mutta nyt kutsuja tietenkin maksaa pääsymaksut molemmista meiltä tulevaista lapsista joten siksi arvokkaampi lahjakin paikallaan..
  7. K

    Kuinka arvokas lahja Hoplop-synttäreille, kun 2 lasta kutsuttu?

    No en kyllä kehtaa mitään alle 10e lahjaa laittaa lasten mukaan, ja myhäillä kuinka pääsee lapset halvalla Hoplopiin ja synttäreille ja saan samalla itse muutaman tunnin vapaa-aikaa.. Eli kyllä ihan mieluustikin laitan sitten vähän paremman lahjan. Kun keksisi sitten vaan jotain mielekästäkin...
  8. K

    Kuinka arvokas lahja Hoplop-synttäreille, kun 2 lasta kutsuttu?

    Normaalisti olemme päiväkoti-ja naapurin kavereille ostaneet sellaisen 5-7e lahjan synttäreille (siis lähinnä on 4-6v ollut kyse), mutta nyt olisi molemmat lapset kutsuttu Hoplopiin yhteisen kaverin synttäreille eli jotain arvokkaampaa pitäisi viedä... Pitäisikö kysyä lapsen äidiltä olisiko...
  9. K

    Kuinkahan yleinen on keskeytynyt keskenmeno? Pelottaa, rv 11...

    Olen ketjun ap ja ajattelin vain tulla kertomaan että tänään neuvolassa kuuluivat sydänäänet <3 Eli ei ollut kyseessä minkäänlainen keskenmeno :) Rv 11+5
  10. K

    Kokemusta Breo kelloista? Tekis kovasti mieli ostaa!

    Minulla on sellainen ja olen tykännyt tosi paljon, en tykkää tavallisista rannekelloista ranteessa, muttä tätä tuskin huomaa kun on niin kevyt! Vink, mulla on myös huudossa pari edullisesti ;)
  11. K

    Kolahti sitten tämä onnettomuus omalle kohdalle :(

    siis tiedämme vain kuljettajan nimen, kukaan sukulaisista ei häntä tuntenut emmekä tiedä oliko onnettomuuden taustalla muuta kuin se että kuski oli humalassa. Ihan hirveää vain tällainen, etenkin tämän nuoren äidille ja sisaruksille :( itsellekin vaikea tietää miten tukisi :/
  12. K

    Kolahti sitten tämä onnettomuus omalle kohdalle :(

    ei ollut kuski.. en tiedä tapahtumista tarkemmin mutta kova paikka on sukulaisille eikä enää mikään syyllistäminen auta :'(
  13. K

    Kolahti sitten tämä onnettomuus omalle kohdalle :(

    :'( http://www.iltalehti.fi/tampere/200810298506294_te.shtml lasten serkku kuoli :'( :'(
  14. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    No niin vaihtaisin minäkin, mutta kun ollaan tosiaan vuosi asuntoa haettu eikä olla saatu, kuitenkin pienituloisia ollaan, minä kotihoidontuella ja miehellä pieni palkka joten ei voida kuin odottaa tämän vuokratalosäätiön, tai kaupungin kämppää, mitä ei ole kuulunut :/ Mutta jos tosiaan hometta...
  15. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    Niin juu, ei ole kotivakuutusta, kun tällä vuokrausyhtiöllä on tietenkin oma vakuutuksensa kiinteistölle, niin me ei sitten olla tultu ottaneeksi omaa kotivakuutusta, kun ei mitään niin kovin arvokasta omaisuutta ole, eikä oikeastaan edes varaa vakuutuksiin :/ Nyt sen tajuaa että fiksua olisi...
  16. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    Meillä tuolla pojalla todettiin reilu 6kk infektioastma. Osastoreissuja ollut nyt 5, ja ikää nyt tosiaan se reilu 2v, ja nyt epäillään normiastmaa, kun hengästyy helposti ja aina flunssan aikaan henkeä ahdistaa. Allergiatesteissä ei mitään.
  17. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    Ja siis näinkin uudessa asunnossa? Harmittaa jo tarpeeksi sekin että keittiön kaapit ja pesualtaat revitään pois kun yläkerrassa vuoto, ja jos nyt sitten tämä kylppäri samaan syssyyn, niin saavat kyllä hitto vie hommata meille uuden asunnon, tänne homeiden ja kuivureiden keskelle kyllä ei...
  18. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    Voiko tuo home siis noin nopeasti ilmaantua? Kun tosiaan siis vajaa 1v sitten tehtiin pintakosteusmittaus kylppärissä ja silloin oli jotain pientä kosteutta (mittaaaja sanoi että vielä rakennekosteutta kun talo "3v vanha") mutta oli laskenut väärin ja talo oli kyllä oikeasti 7v vanha silloin...
  19. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    meillä käydään saunassa 2 kertaa viikossa ja suihkussakin max 3 kertaa, kuivataan pitämällä sauna päällä vielä saunoittelun jälkeen ja kylppärion ovi auki (ei ole ikkunaa). Kylppärin pesen suihkuttelemalla lattiat ja seinät n. 1 kerran kuussa ja kuivaan ovi auki ja lattiat tietty lastalla.
  20. K

    Onko tämä HOMETTA suihkunurkan kaakeleissa???!!! ***KUVIA***

    tässä vielä yksi kuva

Yhteistyössä