Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Täällä kuumeisena odotellaan 5.2 olevaa ensimmäistä neuvolaa. Tällä hetkellä omien laskujen mukaan mentäs 5+5. Eli laskettu aika olisi 22.9. :) Malttamattomia tässä ollaan, kun esikoinen kyseessä. Vatsa on ollu plussauksen jälkeen kuin turvoksissa, olen antanut sen ihan vapaasti pömpöttää. =)...
  2. M

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    :wave: täällä yksi lisää, joka voisi liittyä tähän ketjuun.. alustava laskettu aika syyskuun lopulla.. :D
  3. M

    apua?

    No, lääkäri määräsi Terolut-kuurin, _jos_ se auttaisi. Odotellaan että vuoto tulee ja sitten oikean munasarjan vuoro, mikä tutkimusten mukaan on kunnossa. Jotain positiivista siis. =) Sitten näkee jatkossa, toimiiko vasenpuoli ollenkaan, vai oliko tilapäistä. Ensimmäinen vauva olisi toiveissa...
  4. M

    apua?

    :'( tyly oli tulos, kun kävin sitten yksityisemmällä tutkituttamassa itseni. Ei ollut vauvaa, eikä kuukautisista tietookaan.. oli Munasarja tehnyt tenän kokonaan. Kyllä elämä on julmaa. :'(
  5. M

    apua?

    Soittelin terveyskeskukseen ja kysyin, voisivatko tehä verestä ko. testin. Mutta eivät kuulemma suostu. :'( ihan pyllystä. yksityisestäkään ei viitsisi 60? maksaa pelkän kokeen takia.
  6. M

    raskausoireketju(mahd.)

    liitynpä tänne teidän joukkoon.. Minulla nyt menossa 39/28-32, negoja on tullut tehtyä niin että ahdistaa. Oireita riittää sitten vaikka kuinka: -aamuisin tukkoinen ja flunssainen olo, ei enää päivän mittaan tunnu kipeältä olo yhtään. -pissittää enemmän kuin yleensä, välillä tuntuu et saa...
  7. M

    apua?

    En tuntunut löytävän mistään pinosta samanmoisia juttuja, joten aloitin uuden pinon... Mulla tilanne se, että viime kuukautiset tulivat ajallaan, niin kuin tähän mennessä yleensä. Nyt sitten ovatkin yllättäen jääneet tulematta.. Ovat jo 12 pv myöhässä.. Alaselkä on ristiselän kohalta ollu...

Yhteistyössä