Hakutulokset

  1. piutsuli

    RIIHIMÄKI mammat pinoon :)

    Eli nyt kaikki mammat pinoon, jospa löytys vaikka uusia ystäviä tai vanhoja tuttuja :D Minä 24v. äityli , esikko poika 1v8kk ja kakkonen(poika myös) 1kk :) Huumorintajunen ja mukava. Hurahtanut liinailuun ja nettiin, etenkin listailuun ;-) Myös mies löytyy :) Eläimistä sydäntä lähellä kissat...
  2. piutsuli

    riihimäki!

    Oliskos aika laittaa taas kahvien kera tapaaminen...? Joten laitelkaas milloin sopisi..:) Joku keskustan kahvila olis taas varmaan hyvä paikka tavata...? Ja kaikki vaan rohkeesti mukaan =)
  3. piutsuli

    Odottajat Riihimäki!

    Heips! Löytyykös muita odottajia Riksusta. Itse olen kesällä muuttanut Riksuun yhdessä miehen ja pojan kanssa ja tulevalla masuasukilla olisi la 17.1.2006. Olisi tosi mukava tutustua muihin odottajiin ja äiteihin täältä päin...:) Saa laittaa y-viestiä!
  4. piutsuli

    Riihimäki!!

    Tämä mamma muutti Riihimäkeen ja olisipas mukava käydä kahvilla vaikka joku päivä jonkun kanssa...:) Yksi lapsonen löytyy (1v2kk) ja toista odotetaan syntyväksi tammikuussa=) Joten kaikki halukkaat vaan kahvittelemaan, vaikka keskustaan Majakkaan...?
  5. piutsuli

    uutena tälle puolelle :)

    Nyt tulee toukokuussa 1v. täyteen Pojalla joten taidanpa siirtyä tänne Taaperoiden puolelle :D Meillä pingotaan kovaa vauhtia äitiä karkuun ja kiipeilystä tykätään...:) Kissa on ehdottomasti jotain todella mukavaa halittavaa...Tosin kissa ei kyllä aina suostu halitettavaksi ja pusutettavaksi ;)...
  6. piutsuli

    Toukomammat 04!!

    Löytyykös täältä toukotiitiäisten mameja...? Itsellä poika 22.05.2004 ja kättärillä synnytin ja nyt asutaan täällä Riihimäen lähistöllä...:) Itse olen vm.82 Mitenkäs muilla...? Poika vai tyttö, synnytyspaikka, päivämäärä...?
  7. piutsuli

    Tosi ystäviä Riihimäki+ympäristö

    Hei kaikille...! Hyviä tuttuja löytyy jo ja mukavia kavereita...puuttuu vain se ystävä jolla on aikaa tapailla, harrastaa ja hullutella muuten vaan :) Olen 23v. kohta 8kk pojan äiti... Aerobic kuuluu harrastuksiin ja kissat myös..:) Rakastan kotona puuhaamista, kirppiksillä kiertelyä...Muutenkin...
  8. piutsuli

    Riihimäki+ympäristö!

    Onkohan täältä päin ketään jolla ois innostusta tavata, kahvitella...?? Paikanhan voi sit sopii miten kullekkin käy... Itse kyllä pääsen aika hyvin ilman tota autookin liikkumaan, kun yksi lapsi vaan niin sen kanssa helppo mennä...:)
  9. piutsuli

    Riihimäki-Hausjärvi Mammoja!!

    Löytyisiköhän tätä kautta 22v. mammalle ja 2kk pojalle uusia ystäviä vaunuajelujen, muuten vaan tapaamisten ja yhteisiin harrastuksiin...?? Asustelemme tässä riihimäen lähistöllä Ryttylässä...! Mailia vaan tulemaan... :) piia_helenius@hotmail.com

Yhteistyössä