Riihimäki!!

Tämä mamma muutti Riihimäkeen ja olisipas mukava käydä kahvilla vaikka joku päivä jonkun kanssa...:) Yksi lapsonen löytyy (1v2kk) ja toista odotetaan syntyväksi tammikuussa=) Joten kaikki halukkaat vaan kahvittelemaan, vaikka keskustaan Majakkaan...?
 
ryty
No mä olen Riksusta, mutta ei musta ole kahviseuraksi, kun olen päivät Hesassa hommissa. Vähän syksymmällä on Riksussa tarjolla keskiviikkosin kahviseuraa seurakunnan perhekerhoissa tai (tietysti samaan aikaan olevassa) kaupungin järjestämässä vastaavassa jutussa siinä Palmupuistossa.
Maaliskuulla minäkin jään toivottavasti vauvalomalle odottamaan kolmostamme, joten katsotaan sitten uudestaan ;-)
 
palikkatorni
Moikka! 29-vuotias äiti ja melkein 3-vuotias poika (niin ja masuvauva, la helmikuussa) voisivat kyllä lähteä kahville joku päivä. Tuon uhmiksen kanssa kahvittelu saattaa olla kyllä vähän lyhyenlaista, mutta kuitenkin;D. Meillä on auto käytössä ja yleensä käy aika kuin aika. Päiväkerho ja muskari alkaa parin viikon kuluttua mutta ei ne kaikkia päiviä täytä.

Terv. nimimerkki: Uudet kaverit tervetulleita
 
tinkuvinku
heippa! täällä 4.4.05 syntyneen tyllerön 22v äippä. luokittelen itseni tilaanteesta riippuen riihimäkeläiseksi, hausjärveläiseksi tai hyvinkääläiseksi, koska asun monnissa.. uudet tuttavuudet ovat erittäin tervetulleita! kotona oon neitin kanssa ja auto käytössä (yleensä) eli voitais mekin kahvitteluille tulla jos mukaan mahtuu :D
 

Yhteistyössä