Riihimäki+ympäristö!

Onkohan täältä päin ketään jolla ois innostusta tavata, kahvitella...?? Paikanhan voi sit sopii miten kullekkin käy... Itse kyllä pääsen aika hyvin ilman tota autookin liikkumaan, kun yksi lapsi vaan niin sen kanssa helppo mennä...:)
 
Mä oon aina valmis kahvitteluun!! =) Meillä on muuten melkein samanikäiset lapset, mun poika syntyi 20.05... :D Ja Riihimäellä pääsen kyllä hyvin kulkemaan, vaikka olisi tuo 5v. tyttökin mukana. :D Ideoita kehiin!!! :wave:
 
Itse asun tässä n. kymmenisen kilometrin päästä riksusta. Olen pitkään muualla asunut niin en tiedä onko Riksussa mitään hyvii kahviloita joissa tavata. Tietysti tänne meillekkin on tervetullut, jos pääsee liikkumaan tänne...:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 16:17 piutsuli kirjoitti:
Itse asun tässä n. kymmenisen kilometrin päästä riksusta. Olen pitkään muualla asunut niin en tiedä onko Riksussa mitään hyvii kahviloita joissa tavata. Tietysti tänne meillekkin on tervetullut, jos pääsee liikkumaan tänne...:)
Asutko jossain Ryttylän suunnilla? No, meillä ei ole kulkupeliä, mutta multa löytyy taas kaupungin kahviloista tietoa!! :D Eli tässä on ihan keskustassa toi Majakka missä mahtuu hyvin lastenkin (vaunujen) kanssa kahvittelemaan. =)
 
Sitten vaan sovitaan mikä päivä sopis...?? Mulle käy ens Keskiviikosta alkaen mikä päivä vaan...:) Missäs päin tää kahvila on? Jossain Hämeenkadun varrella...tai siellä päin...?? Juuh ja tosiaan täällä Ryttylässä asustan...;) Kaikki kiinnostuneet sitten tervetuloa vaan mukaan kahvittelemaan...=)
 
Toi Majakan kahvila on tuossa Hämeenkadulla Majakka nimisessä rakennuksessa (siinä samassa on mm.apteekki....). Kyllähän tässä Hämeenkadulla muitakin on, mutta ne on hiukkasen ahtaampia. Mulle sopii koska vaan muutamaa hammaslääkäriaikaa lukuunottamatta, keskustassa kun asun. Ja jos sovitaan sopiva aika niin saadaan tuo Pinkikin Lahdesta seuraksi!! :D Eli ehdotelkaa päiviä!!

 
Moi!

Mäkin asun Riksussa! Vieläkö teidän kahvitteluihin vois tulla mukaan?
Mulla on nyt kuus viikkonen vauva ja ristiäiset huomenna.
Mä oon surffannu vaan tuolla 0 - 12 sivuilla, joten oon ihan pihalla mitä tällä palstalla tapahtuu ja ketkä täällä käy... riemastuin vaan kun näin sanan Riihimäki =) .
 
Oli kiva tavata! Sovitteko uutta tapaamisaikaa / paikkaa?
Mun vauvalle tais tulla vähän vilu siinä lattialla, nukahti heti kun päästiin autoon ja nukku kaks tuntia. Ens kerralla toppavaatteet päälle :) .
 

Yhteistyössä