Hakutulokset

1. T

SYYSMASSUT '07 syyskuussa

VOI ETTÄ SAPETTAA!!!! torstai aamuna meni sinne käynnistykseen ja koko päivän käynnistettiin. iltapäivällä tuli jo hyviäki supistuksia ja olin ihan varma et yöllä syntyy. menin sit illalla nukkumaan ja nukuin tosi hyvän yön. aamulla odottelin seuraavia tabuja, joita ei ikinä tullu. puoli...
  2. T

SAIRAALA KUULUMISET: huomenna se päivä on, tarpeeksi ku valitti ja itsensä oikein hermostutti lääkärille mennessä niin tulihan se käynnistys päätös sieltä. eli aamulla 7.45 sairaalaan ja sit aletaan käynnistellä. ihme oli tapahtunu viikossa kohdun suulla eli viime viikolla mulla kohdunkaula...
  3. T

on tämä vaan jännä ilmiö, niin paljo ku on odottanu ja toivonu et lähtis käyntiin. sitte kun tietää et kohta vois tapahtua niin mulla ei uni silmään, ei sitte millään. järki sanoo et pitäis nukkua , ku niitä voimia kyllä tarvitaan, mut eihän ny toki. ainavaan teen päässäni jotain hienoa...
  4. T

HUOMENNA SE PÄIVÄ ON, LA!! aamusta pitää sairaalaan josta ei vissiin ilman vauvaa kotiin tulla. tänään oli neuvola ja verepaineet taas päin p:tä(alapaine 99). järkyttävän turvotuksen lisäksi ei kuulemma hyvä yhdistelmä. oon täs keränny vaivoja lapulle ja tietysti liiotellu ja paljon. eihän ne...
  5. T

ONNEA JAKAUTUNEILLE!!!!! täällä sairastetaan flunssaa,jippiiii.. esikoinen pahemmin mut minä perässä tyyräten. hienoa jos tämä tästä pahenee, on ilo ylimmillään lähteä punnaamaan. torstaina olis sitte ne hautajaiset ja on tosi mielenkiintoista valita noita vaatteita. on nuo pukeutumis...
  6. T

HUOMENTA!!! niimpäs minäki sain pariksi tunniksi unta ja voi ku ois makeasti väsyttäny ku esikoinen pomppas pystyyn. |O |O balikille onnen potkut vielä persuksille.. se varmaan onki nopeaa ohi paikat ku jo valmiita, mä vaan aina ajattelen et kestää ja kauan(perus negatiivinen). nyt...
  7. T

HIP HURRAA!! lehdenjakaja on tulossa jo seuraavalla kadulla joten ei enää pitkään ku saa lukemista..
  8. T

minä tällä taas ja aina tähän aikaan |O täällä oon jo riisipuurot tälle aamulle keittäny ja mieski tuos justiin kämpi kotiin. oli töistä "onkikilpailut", kaikilla nuo miehet akkojansa yrittää huijata. pitää toivoa et kalat on päässy vähemmällä, on tuoki kauheaa ku jalka ei jakaannu.. :laugh...
  9. T

ANNMARI-76: mun on ainaki pakko vaan lintata niillä remmisandaaleilla, mitkään muut ei sovi lähellekään ja joinain päivinä ei niistäkään tarroja kiinni, sukista ny puhumattakaan. oon kyllä saanu osakseni aika pitkiä katseita kun hyvä ettei toppatakki päällä ja lapaset käsissä ja silti vaan...
  10. T

lisävaivoja ilmestyi ku salama kirkkaalta taivaalta, mullahan sitä turvotusta niin ettei mitkään muut kengät ku kesäläpsyt ilman sukkia mahdu jalkaan. sitte tuli sellanen tunne jalkoihin, niinku olis neulatyynyjen päällä kävelly. vaiva ilmestyy vaan sillon ku on istunu hetken, jos koko ajan...
  11. T

HERMO SUHT PIUKASSA!!!!! tänään taas kokoarvio keskussairaalassa ja jos käynti voi olla turha niin tämä oli just sitä. painoarvio tällä hetkellä 3.7kg eli oli kasvanu kilon reilussa kahdessa viikossa, tätä rataa niin meikä puskee esikoululaista, vielä on kuitenki viikko laskettuun. masensi...
  12. T

VILLIPILLI: nukun yleensä aina vasemmalla kyljellä, jotenki "parempi" puoli. selällään en pysty nukkumaan ollenkaan ja oikea kylkiasento tuo heti sellasen ruokaa kurkussa-olon. ja tuo ylensyönti saattaa kyllä olla syypää tai sitte pitää vaan nukkua pää vielä ylempänä. eipä tämä kauaa enää...
  13. T

KAIKILLE JO NYYTIN SYLIIN SAANEILLE :flower: :hug: täällä taas tämä sama kuvio, kolmatta tuntia on tullu jo valvottua,purot on syöty ja taas sama saakelin lehden odottelu.. ottaa hermoon tämä valvominen vaikka tietää et on tätä loppuun asti niin silti kiristää, esikoiselta oli kans sama mut...
  14. T

VOI ELÄMÄ |O |O |O täällä istun jo aamupuurot suussa ja odottelen lehteä saapuvaksi.. esikon jalkoja olen hieronu kohta kaks tuntia ja nyt viimein nukahti. meillä on kärsitty kasvukivuista jo pidemmän aikaa ja oon aikas täynnä tuota hierontaa. onko muut painineet lasten kasvukipujen kans...
  15. T

JANITA: täällä kans esikko 2,5v ja aivan järkky uhma päällä. muutenki on luonteeltaan tosi voimakas, mitäs muutakaan vois kahdesta vahvasta pohjalais vanhemmasta tulla. ja onhan se tietty hyväki et voimakas luonne mut tässä tilanteessa aika raivostuttava. no kaippa tuo jossain vaiheessa...
  16. T

ompa ihana aika olla hereillä |O |O tästä on tullu jo tapa tai tottumus, tässä vaiheessa puuroa ja sit hetkeksi takasi poikien viereen. mulla ollu jotain ihme hermokireyttä ilmassa, OTTAA HERMOON SIIS IHAN KAIKKI. kaupungilla ihan vieraat ihmisetki, jotka ei sano sanaakaan. ja vielä sitte...
  17. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

:wave: :wave: :wave: Täällä kans pukamien kans taikinoidaan, oli esikoiseltaki sama vaiva mutta nyt on vaan pahentunu. tuntuu et vaikka niitä puikkoja työntää korviin niin ei vaiva helpotu, no yritetään tämänki vaivan kans elää(ei oo vissiin muita mahdollisuuksia) Mua naurattaa vieläki...
  18. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Valittaa saa ihan varmasti, tuskin kenelläkään on AIVAN IHANA olo näillä viikoilla.. ja ihana vaan lukea ettei oo ainut jolla paikat ja hermot antaa periksi. mulla on kauhea siivous vietti, eilen illalla ku kymmenen jälkeen konttasin vessan lattialla niin mies nukkumaan mennessään tuli...
  19. T

kertokaa kokemuksenne..1:nen lapsi luomu ja 2:nen ei sitten millään..

DEMI: täällä esikko sai alkunsa luomusti ja syntyi 01/05. sitte toisen yritys alkoi 06 josta ei sitte tulosta millään, kun yritystä oli takana muutama kuukausi epäsäännölliste kuukautisten vuoksi sain klomit ja terot käyttöön. sen jälkeen meni vielä muutama kuukausi ja nyt viimesiä vedellään...
  20. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

RÄPÄRÄLLÄ: tuo teidän tilanne on kyllä syvältä ja lähetänkin teille kaiken ylimääräisen hermokapasiteetin..(mikä ei just tällä hetkellä oo kyllä kovin paljo) KAMMARI TOUHUT: suht tasasta ja rauhallista, mulla ainaki kun en tunne olevani mikään niin kovin kaunis(jos ny muutenkaan) jo tekee...

Yhteistyössä