Hakutulokset

1. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

PAPUKAIJA: oon ajatellu et kaikki ääliö lääkärit tulee mulle ympäri suomen mut kai niitä sit muidenki kohdalle "siunaantuu". ne on kyllä jotkut lääkärit luulevat olevansa jumalasta heti seuraavia ylöspäin, tuntee itsensä heti tyhmäksi ku astuuki huoneeseen. mun viimesin erittäin huono lekuri...
  2. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

ISYYSLOMASTA: Meillä mies on kotona kokonaiset 6 viikkoa, pitää siinä sivussa vähä lomiaki pois. alottaa "lomansa" heti ku mä pääsen lähtöön sinne laitokselle. ihan mukava ku kotona saa vähä kaikki rauhottua ja opetella rutiinia.. minä sitte eilen lähdin esikko pyörän perällä ja eväät...
  3. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

PIIPAA: Täältä vinkki pahaan närästykseen, koitappa lasi piimää tai jos piimä tökkii niin jogurttia sit. mulla toimii molemmat ja vieläpä paremin ku rennie vaikka sitä pidän aina yöpöydällä ei tarvi pimeäs lähteä jääkaapille hortoilemaan vaan saa puoli unes tunkea suuhun. Tänään jo...
  4. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

VOI P..KELEEN P..KELE! justiin tulin sieltä keskussairaalassa, olin kontrollikäynnillä kohonneiden sokereiden takia. arvot ovat olleet tosi hyviä koko raskauden ja edellisenki ajan. ja muutenki paastoarvo ainut joka ollut vain vähä vinksalla. mua on kautta aikain vaivannu huono karma noiden...
  5. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

PIPPURIMAMMA täältä lähti myös hakemus..
  6. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

LITTLEPEOPLE SUURET ONNITTELUT!!! Täällä kateudesta sammakon vihreä äiti heittää onnenhalauksen.. :heart: nyt tuntuu ettei tuo aika tule ikinä omalle kohdalle. tänään oli neuvola ja ei mitään uutta sinne rintamalle. hb oli laskenu kumman alas vaikka olen rautaa syönyt jo pitkän aikaa...
  7. T

SYYSMASSUT '07 elokuussa

täällä kans viime hetken mukaan tulija. alkaa vissiin aivot lopetella toimintaansa kun kesti himpun verran kaun tajuta sivujen käyttö :laugh: :laugh: :laugh: mukana oon ollu alussa mut pitkän aikaa olen vaan taustaillut ja kun kirjottamaan piti ruveta niin toi tajunnan raja tuli vastaan...

Yhteistyössä