Hakutulokset

1. N

Kuukausitulot kh-tuki + puolison 2000?netto ja lapsen kanssa kotona?!

Mä oon ollut lapsen kanssa kotona 2.5v. Sitä ennen olin opiskelija. Mies oli työtön ja nyt opiskelija. Elit tulot on meillä vaan kotihoidontuki ja opintotuki ja asumistuki. Köyhyysrajan alla eletään, mutta pärjätään, kun ei oo lainaa ja totuttu vähään.
  2. N

papa raskausaikana?

Onko papan ottamisesta riskiä, jos se tapahtuu rv 6-7? Onko teillä kokemuksia millaisia tuloksia on tullut? Vaikuttaako raskaus tulokseen?
  3. N

2-vuotiaan synttärilahja

Dubloista on iloa pitkään ja niillä jaksaa rakennella vanhemmatkin...
  4. N

Mitä hammastahnaa käytätte taaperollanne?

neuvolan täti suositti hammastahnan käyttöä heti kun eka hammas tuli. Näin tottuu hammastahnan makuun. Alkuun laitettiin ihan mikroskooppinen määrä. Tahnan ostin apteekista. Siinä ei oo mitään ylimääräisiä aineita. Mummolassa on elmexin lastentahnaa.
  5. N

Kysely imetysvaatteista

:)
  6. N

Kysely imetysvaatteista

Olen vaatetussuunnittelun opiskelija Turun Ammattikorkeakoulusta ja teen opinnäytetyötä imetysvaatteista. Haluaisin saada selville onko uudenlaisille imetysvaatteille kysyntää ja mitä imetysvaatteilta toivotaan. Kiitos vastauksista! Vastaukset osoitteeseen: luukkumaito(at)luukku.com...
  7. N

Kysely imetysvaatteista

Olen vaatetussuunnittelun opiskelija Turun Ammattikorkeakoulusta ja teen opinnäytetyötä imetysvaatteista. Haluaisin saada selville onko uudenlaisille imetysvaatteille kysyntää ja mitä imetysvaatteilta toivotaan. Kiitos vastauksista! Vastaukset osoitteeseen: luukkumaito(at)luukku.com...
  8. N

Kuinka pian ensiaskelista konttaus jäi?

Meillä tyttö 1v otti ensiaskeleensa 10kk ikäisenä, mutta ei vieläkään juurikaan kävele, mieluummin konttaa. Miten teillä?
  9. N

Tyyny minkäikäiselle?

Meillä oteetiin vauvatyyny käyttöön n.8kk ikäisenä. Nykyään (10kk)nukkuu välillä litteällä aikuisten tyynylläkin, kun niitä sattuu perhepedissä olemaan yrimääräisiä. Välillä nukkuu kyllä kokonaan tyynyn päällä :)
  10. N

Neljän seinän siällä koko päivä...

Mä olin alkuun niin huonossa kunnossa, etten pystynyt kunnolla liikkumaan. Jotain 5min kävely retken jaksoin tehdä ensi viikkoina. Oli tosi ahdistavaa, kun ei pystynyt kaupassakaan käymään, vaan oli aivan miehen armoilla. Vasta reilun 2kk jälkeen alkoi olla parempi, mutta silloinkin paikallaan...

Yhteistyössä