Hakutulokset

  1. Tweety

    Mese- ja mailikavereita kotiäidille

    Minut saa lisätä kans ken tahtoo olen 31v ja 2lapsen äippä pirkanmaalta =) twinx77@hotmail.com
  2. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Onnea Melike! :flower:
  3. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Kiitoksia onnitteluista =)
  4. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Teinpä sitten eilen illalla raskaustestin kun mies vaati ku sillä on ollut semmonen olo et oisin raskaana, mä sille jo sanoin et elä sit pety jos ei tuu ku yks viiva ku eihän nyt vielä missään testissä voi näkyä mitään eikä mulla oo ees kummosempia oireitakaan ni mä en tiennyt itkeekkö vai...
  5. Tweety

    Uusia mese-kavereita!!

    Täällä yks 30v äiti kaipaa rupatteluseuraa meseen minulla on 8v poika ja toinen on suunnitteilla :D me asustellaan Tampereen lähettyvillä =) twinx77@hotmail.com =)
  6. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Tänne kurvasi täti ja kunnolla :( elikkäs 2/27 taitaa olla elimistö vähän sekaisin kierukan jäljiltä ku toi kiertopäivä heittelee :) plussatuulia kaikille :flower:
  7. Tweety

    Tarjoamme kodin kissanpennulle

    Tarjoamme kissaraksta kotia kissanpennulle (miel. Harmaa tai Musta) asumme lempäälässä mutta haku tre:lta mahdollista..twinx77@msn.com
  8. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Torstai 30.8. sädetikku............kp?/?..............yk...........kolmas haaveissa futuremami.........kp?/?...............yk2........ensimmäinen haaveissa amanta...............kp?/?...............yk1........toinen haaveissa tannuli................kp?/?...............yk1........ensimmäinen...
  9. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Maanantai 20.8.2007 tannuli............kp?/?...............yk1.....ensimmäinen haaveissa hemuli79.........kp3/30..............yk2......ensimmäistä haaveilee tweety...........kp6/30..............yk1......Toinen haaveissa pikkumyy42.....kp9/28............Yk2.....Neljäs haaveissa...
  10. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    pikkumyy42....kp6/28............Yk2.....Neljäs haaveissa katrinainen.... kp10/28-31........Yk2.....Ensimmäinen haaveissa Raakel..... ......kp14/32............Yk2.....Kuudes haaveissa Fanny............kp25/28 (?).....yk2.....ensimmäinen haaveissa...
  11. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Jee...eilen se täti sit lopultakin tuli =)
  12. Tweety

    Kysynpä Tältäkin Puolelta Hormonikierukasta!!

    Mulla sama tilanne multa otettiin kirukka heinäkuun 9 pois ja seuraavana päivänä alkoi viikonkestävä tyhjennysvuoto :( mutta missä on menkat? ei näy ei kuulu? sai olla kyllä viiminen kierukka :D
  13. Tweety

    mesekamuja....

    Moikka! olen kans 30v ja yksi 8v poika löytyy ja nyt miehen kanssa aloimme yhteistä yrittämään :) ja asustelemme tre:n seudulla. twinx77@hotmail.com
  14. Tweety

    yksinäinen mama...

    Moikka! Minut saa kans lisätä meseen ken haluaa twinx77@hotmail.com olen 30v ja minulla on 8v poika ja toki avomieskin löytyy jonka kanssa nyt suunnitellaan vauvaa :)
  15. Tweety

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Moikka! mahtuuks tänne vielä tämmönen 30v.mukaan? heinäkuun alkupuolella poistatin kierukan ja nyt elimistö vähän sekaisin elikkäs kp 46/30 mennään eikä tätiä kuulu eikä näy :( testi näytti viimeviikolla negaa, eli tätiä odotellaan =) ja toista yritämme =)

Yhteistyössä