Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
Venla-05 sinun oireettomuutesihan kuulostaa lupaavalta :) Pidetään peukkuja!

Minulla on nippailua vatsassa, arat nännit, jotenkin tukala olo ja vatsa turvoksissa. Ja pizzerian ohi kävellessä sieltä leijuva haju teki pahaa.
Nuo oireet on helppo tulkita ihan mielensä mukaan, mutta yritän pitää ajatukset hallinnassa :)
 
Toivotaan parasta Tirlittan-75 :heart:

On tää kyllä kamalaa, kun jotain tekee niin kovasti mieli. Olen kyllä aika yllättynyt, koska oma olo on tosi rauhallinen. Välillä nippailee alavatsaa, mutta se voi olla kumpaa vaan. Edellinen kierto olikin tosi levoton, eikä tienny mihin ois ittesä laittanu, kun ei mitään malttanu :heart:
 
tannuli............kp?/?...............yk1.....ensimmäinen haaveissa
hemuli79.........kp3/30..............yk2......ensimmäistä haaveilee
tweety...........kp5/30
pikkumyy42.....kp9/28............Yk2.....Neljäs haaveissa
sinttu83..........kp11/29-32.......yk1....ensimmäistä haaveillaan
Pantteri76.......kp13/?..............yk1...ensimmäinen haaveissa
katrinainen......kp13/28-31........Yk2.....Ensimmäinen haaveissa
Raakel..... ......kp16/32-??..............Yk2.....Kuudes haaveissa
Melike............kp23/27..........yk 1---ensimmäistä haaveillaan
Fanny............kp28/28 (?).....yk2.....ensimmäinen haaveissa
Hilbert............kp29..............yk1......Toinen haaveissa
Venla-05....... kp29/30...........Yk2.....Toinen haaveissa
Tirlittan-75.....kp31/29...........yk1.....ensimmäinen haaveissa
vaavi08......... kp31/?............yk1......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006.......kp32/?............Yk1.....Toinen haaveissa
Tikka81...........kp?/?..............yk1....ensimmäista haaveillaan
 
Tirlittan-75 päivät mukavalla mallilla, koskas ajattelit testata? Täällä jännitellään puolestasi, pidän peukkuja ja puhaltelen +++tuulia :whistle:
Omalla kohdalla alamahassa juilii siihen malliin että täti saattaapi tämän päivän aikana kaartaa paikalle.. taitaa työpäivä mennä harakoille, kun ramppaa vessassa tarkistelemassa..
 
Hilbert, sama homma.. mullakin pitäisi alkaa tänään ja tuntuu, että vähän väliä täytyy käydä tarkistamassa...
Mulla on ollut tosi outoa vuotoa nyt jo viikon ajan.. tai ei varsinaista vuotoa vaan sellaista ihmeellistä, niukkaa "tiputtelua".. siteeseen tulee sellaisia pieniä tippoja, mutta ei vuoda...?? Ja välillä oli päiviä, että ei tullut mitään... ajattelin ensin, että tämä olisi nyt sitä kiinnittymisvuotoa, mutta ei kai se näin pitkään voi kestää?? Ja kirjoissahan sanotaan, että menkat voi tulla niukkana vaikka olisikin raskaana, mutta eipä sitä tietenkään usko, että omalle kohdalle niin sattuisi.. ja pientä "tiputtelua" ei kyllä voi erehtyä menkoiksi luulemaan.. varmaan ennakoivat tulevia kuukautisia :(

Vasta toinen yrityskierto takana ( tai oikeastaan vielä toistaiseksi menossa kun menkat eivät ole vielä alkaneet ), mutta silti tuntuu tosi masentavalta!! :'( Rakas, ihana mieheni on yrittänyt kovasti lohdutella ja luoda uskoa vaikka tiedän, että hänkin on kovasti pettynyt.. lupasi, että yritetään entistä ahkerammin - mikäli enää mahdollista - jos ei nyt tärppää :heart:

Tirlittan-75, plussatuulia sulle ja muillekin :hug:
 
Maanantai 20.8.2007
tannuli............kp?/?...............yk1.....ensimmäinen haaveissa
hemuli79.........kp3/30..............yk2......ensimmäistä haaveilee
tweety...........kp6/30..............yk1......Toinen haaveissa
pikkumyy42.....kp9/28............Yk2.....Neljäs haaveissa
sinttu83..........kp11/29-32.......yk1....ensimmäistä haaveillaan
Pantteri76.......kp13/?..............yk1...ensimmäinen haaveissa
katrinainen......kp13/28-31........Yk2.....Ensimmäinen haaveissa
Raakel..... ......kp16/32-??..............Yk2.....Kuudes haaveissa
Melike............kp23/27..........yk 1---ensimmäistä haaveillaan
Fanny............kp28/28 (?).....yk2.....ensimmäinen haaveissa
Hilbert............kp29..............yk1......Toinen haaveissa
Venla-05....... kp29/30...........Yk2.....Toinen haaveissa
Tirlittan-75.....kp31/29...........yk1.....ensimmäinen haaveissa
vaavi08......... kp31/?............yk1......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006.......kp32/?............Yk1.....Toinen haaveissa
Tikka81...........kp?/?..............yk1....ensimmäista haaveillaan
Omaani muokkasin =)
 
Päivä ei tahdo kulua millään.. eipä tarvitse sitten odotella viikon lopulle saakka (siis jos tätiä ei tule), olin nimittäin lääkärissä aamulla, kun kädessäni on pahan näköinen joku ötökän purema. Lääkäri meinasi, että voisi olla punkin purema ja sain 2 viikon antibioottikuurin. otettiin verikoe, että olenko raskaana vai en, koska sitte pitää muuttaa hoitoa.. Lääkärin pitäisi huomenna soitella tuloksista... Lääkäri oli herttainen, kun sanoi, että vaikka ilkeältä kuulostaakin, toivoisi, etten olisi tullut raskaaksi tästä kierrosta juuri tuon käden hoidon takia... ymmärrän kyllä täysin..
 
no niin, nyt pääsee näille sivuille taas.

Äippä2006:
katsoin, että meillä on aika sama tilanne noitten päivien suhteen. oletko testaillut jo?jos et niin koska olet ajatellut? itse en tiedä, kun ei yhtään tiedä millainen kierto mahtaa olla. mutta jos ei viikonloppuna ala niin sitten varmaan sunnuntai aamulla voisin testailla.

Hilbert:

toivotaan, että kätesi paranee hoidolla millä hyvänsä. :hug:
 
Minä myös tein yksi yö testin. Ja kaksi viivaahan siihen ilmesty... :p

No saapi nähdä kun oikeassa elämässä sen testin sitten tekee. Olen aikalailla henkisesti kyllä valmistautunut, ettei sitä plussaa varmaan tuu :/ Ei tuntuis sitte niin pahalta se nega.

Hilbert: toivotaan ettei oo mikään paha se purema, ja käsi paranis nopeasti. :hug:
 
Maanantai 20.8.2007
tannuli............kp?/?...............yk1.....ensimmäinen haaveissa
hemuli79.........kp3/30..............yk2......ensimmäistä haaveilee
tweety...........kp6/30..............yk1......Toinen haaveissa
pikkumyy42.....kp9/28............Yk2.....Neljäs haaveissa
sinttu83..........kp11/29-32.......yk1....ensimmäistä haaveillaan
Pantteri76.......kp13/?..............yk1...ensimmäinen haaveissa
katrinainen......kp13/28-31........Yk2.....Ensimmäinen haaveissa
Raakel..... ......kp16/32-??..............Yk2.....Kuudes haaveissa
Melike............kp23/27..........yk 1---ensimmäistä haaveillaan
Fanny............kp28/28 (?).....yk2.....ensimmäinen haaveissa
Hilbert............kp29..............yk1......Toinen haaveissa
Venla-05....... kp29/30...........Yk2.....Toinen haaveissa
Tirlittan-75.....kp31/29...........yk1.....ensimmäinen haaveissa
vaavi08......... kp31/?............yk1......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006.... .kp32/?............Yk1.....Toinen haaveissa
Tikka81........ .kp?/?..............yk1....ensimmäista haaveillaan
 
Hilbert ja Fanny kiitoksia plussatuulista!
Jännää on. Plussatuulia kovasti myös teille kummallekin :heart:
Samoissa tunnelmissa on mennyt minunkin päiväni eli töissä tuli käytyä kyllä aika monesti vessassa tarkastamassa tilanne. Mutta ei ole tätiä näkynyt, vaikka ihan sen suuntaisia on tuntemukset vatsassa.

En ole päättänyt milloin testaan. Jotenkin tuntuu niin epätodennäköiseltä, että olisi heti tärpännyt, että yritän olla ajattelematta asiaa. Mutta eihän sitä voi olla ajattelematta.
Ainakaan en testaa ennen torstaita, sillä siihen saakka olen töiden vuoksi eri paikkakunnalla kuin mieheni.

Fanny tuo sinun tiputtelusi voisi ennakoida plussautumista. Olen kolmikymppisten ensikertalaisten pinossa ja mielestäni siellä oli jollakin ollut viikon verran tiputtelua ennen plussaamista! Toivoa siis on!

Plussatuulia myös Äippä2006 ja vaavi08.
Jännäilen kovasti kaikkien puolesta!
 
Kikkaileeko muilla tänään nämä sivut? Olen pariin kertaan kirjoittanut viestiä eikä kummallakaan ole tullut perille :kieh:
Kiitokset vaavi08 ja Venla-05 eiköhän tää käsi kuntoon noilla antibiooteilla saada. On vaan niin kurjassa paikkaa ja niin iso (n. 7 cm x 7 cm) tuo ihme purema, että haittaa jo senkin puolesta ja vielä kun se on arka ja jomottelee :kieh: En ymmärrä mikä ihme se on..

Tätiä ei vielä ole näkynyt, mutta jännitys sitten omalta osaltani loppuu huomenna tai viimestään keskiviikkona kun se lekuri soittaa niistä tuloksista. Apua.. saankohan yöllä edes unta.. Työnteosta ei varmaankaan (taaskaan) tule huomenna mitään.. Voipi olla, että iltapäivän palaverissa ajatukset harhailee jossain ihan muualla ;)
 
hilbert: koitahan keskittyä työhön niin menee päiväkin nopeammin. ja laita tänne mitä lääkäri sano. lähden huomenna kesäloma reissulle, mutta luen sunnuntaina kun palaan kotiin niin teidän kuulumisianne. ja laitan sitten omani kanssa. ajattelin sen testin tehdä sunnuntai aamulla jos ei ole siihen mennessä mitään tapahtunut.
 
Kiitos Tirlittan positiivisista sanoista, mutta enpä taida olla raskaana...
Nyt on kp 29 enkä tietenkään malttanut odottaa vaan pakko oli tehdä testi aamulla... ja negatiivinenhan se oli...
:'(

Tiesinhän sen jo jotenkin etukäteen, mutta silti nega oli tosi järkytys ja mies joutui kovasti lohduttelemaan aamulla...

Mutta eipä kuulu menkkojakaan... eikä ole edes sellainen olo, että olisivat alkamassa... kuullostaa epätoivoiselta, mutta voisiko olla mahdollista, että olen tehnyt testin liian aikaisin? Onko muilla kokemusta? Vai käyttäytyykö kroppa nyt muuten vaan oudosti...

Hilbert, toivottavasti kätesi paranee pikaisesti :hug:
 
Kiitos Fanny, toivottavasti antibiootit pian alkaa pureen, nimittäin on aika inhoittavan tuntuinenkin. Elähän kuule vielä lannistu, jos ei tätiä kuulu, testaa loppuviikosta uudelleen :hug:
Itse jännittelen täällä töissä, soitteleeko se lääkäri tänään vai huomenna...
 
Fanny: mulla kp 30/30 ja testasin aamulla negan. Ei ois pitäny munkaan testata, kyllä*#¤*##¤. Mitään oireita ei mihinkään suuntaan. Kn edelleen kova ja pieni. Jotenkin se on omituisesti "vetäytynyt sisäänpäin".

Melike :hug:

Hilbert: kuis on ? onko lääkäri soittanu? mua ja jännittää :heart:
 

Yhteistyössä