Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
Raakel..... kp42/32..........Yk1....Kuudes haaveissa
pikkumyy42..... kp15/28-30.....Yk1...Neljäs haaveissa
katriainen..... kp25/29-31....Yk1....Ensimmäinen haaveissa
Venla-05..... kp9/30..........Yk2....Toinen haaveissa
Äippä2006..... kp12/?..........Yk1....Toinen haaveissa
vaavi08......... kp11/?........yk1........Ensimmäinen haaveissa
Hilbert............ kp10...........yk1......Toinen haaveissa
Tikka81....??
 
Ensi viikolla nielaisen viimeisen pillerin ja sen jälkeen alkaa yritys. Ensimmäisestä vauvasta haaveilemme puolisoni kanssa ja hirvittävä kuume on ollut jo pitemmän aikaa. Sovittiin kuitenkin että syön kolmen kk:n liuskasarjan loppuun, kun olin sen jo ehtinyt aloittaa. Kauheesti jänskättää kuinka oma kierto palautuu 13:sta pillereitä syödyn vuoden jälkeen ja varsinkin kun olen viimeiset vuodet syönyt niitä kolmen kk:n sarjoissa. Ikää on kertynyt 24 vuotta.
 
Hei Sinttu, itselläni on ainakin ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen aivan sekaisin. :/
Pientä vuotoa koko ajan ja kaikkea mahdollista. Toivon vaan, että ne oikeat menkat tulee sieltä pian ja päästään taas puuhastelemaan miehen kanssa.

Toivon, että selviät vähemmällä ja kaikilla meillä plussaa pian. =)
 
voin kertoa oman kokemuksen että pillereiden lopetuksen jälkeen tuli menkat kp 36 tuolloin. olin yllättynyt että ne tulivat. seuraavat tuli kans ihan ok. nyt viimeksi oli toosi pitkä kierto ja luulinkin että ne eivät nyt tulekaan enää. no, aikaa meni ja sieltä ne tuli. nyt puuhastellaankin sitten vauva juttuja.. :)

onkos Raakel mitään tapahtunut?

plussa onnea kaikille! :heart:
 
viikon päästä pitäisi siis syödä viimeinen pilleri ja kuinka ollakaan eilen alkoi tulla menkkaoireita ja tänään tuli sitten täti kylään. Tosi hienoa :kieh: En usko tähän olevan muuta selitystä kuin se. että jännitän koko vauva touhua niin paljon, että kroppa on ihan sekaisin. Kehoni on aina reagoinut todella vahvasti mieleni liikkeisiin ja yleensä se näkyy vatsa-, hormonitoiminnan- ja kasvojen oirehtimisena. Mietin vain, että jättäisinkö loput pillerit ottamatta vai en? Ei viittis vuotaa kahta viikkoa.... (sekin on koettu monta kertaa) :(

Toinen asia mitä olen viime päivinä pohtinut on kasvoni, joiden aknen pillerit ovat hävittäneet oikeastaan kokonaan. Välipäivinä kasvot menevät jo melko huonoon kuntoon. Onko kellään kokemuksia, kuinka on käynyt pillereiden lopettamisen jälkeen kasvoille, mikäli taipumusta akneen? Olisiko jollain hyviä kokemuksia jostain ihoa hoitavasta lääkkeestä?? Itse olen aikoinani monia antibiootteja kokeillut ja ne vain pahensivat asiaa. Kauhistuttaa jos minusta tulee taas sellain punanaamahirviö :ashamed:

Katrinainen... kuis kävi, joko täti on vaihtanut osoitetta? =)
 
Sorpat, ollut niin kiirusta, ettei ole ehtinyt koneelle.. Vauvakuume senkuin yltyy. Vällyjen alla ollaan tiuhaan isännän kanssa peuhailtu, mutta silti pahoin pelkään, että täti tulee kylään viikon päästä.. No, odotellaan... Aika kuluu ihan julman hitaasti näin, kun tutkailee päiviä :kieh:
 
meilläkin ollaan peittoja heiluteltu. mies taitaa olla nykyään enemmän vauvakuumeinen ku mä. itse olin ennen kuin yritys alkoi. ihan yllätyin kun se alkoi tässä joku ehtoo puhumaan niistä jutuista. :heart:
 
Moikka! mahtuuks tänne vielä tämmönen 30v.mukaan? heinäkuun alkupuolella poistatin kierukan ja nyt elimistö vähän sekaisin elikkäs kp 46/30 mennään eikä tätiä kuulu eikä näy :( testi näytti viimeviikolla negaa, eli tätiä odotellaan =) ja toista yritämme =)
 
Hei kaikille! Minäkin ilmoittautuisin mukaan joukkoon.. toinen kierto on menossa pillereiden pois jättämisen jälkeen ja kovasti kuullostellaan raskausoireita... ja niitähän löytyy melkein päivittäin =) Valitettavasti vaan kroppa (tai pääkoppa) taitaa tarjota kaikkia niitä oireita, joita haluaa tuntea...Pillereitä tulikin syötyä about 12 vuotta, joten kovasti jännittää miten nopeasti tärppää... odotukset on kovat.. ja yrityskin ;)Mulle tämä yritys on ensimmäinen, avokilla on ennestään yksi lapsi. Onko muilla vastaavaa tilannetta?

Niin ja ikä siis 28v.
 
Raakel..... kp42/32..........Yk1....Kuudes haaveissa
pikkumyy42..... kp15/28-30.....Yk1...Neljäs haaveissa
katriainen..... kp25/29-31....Yk1....Ensimmäinen haaveissa
Venla-05..... kp9/30..........Yk2....Toinen haaveissa
Äippä2006..... kp12/?..........Yk1....Toinen haaveissa
vaavi08......... kp11/?........yk1........Ensimmäinen haaveissa
Hilbert............ kp10...........yk1......Toinen haaveissa
Tikka81....??
Fanny............kp18/28 (?)..yk2.....ensimmäinen haaveissa
[/quote]

 
Jos joku päivittää vielä ni laittaisko mulle kp19/30 =)

Ovis on ohi ja nyt sitten odotellaan kuulumisia. Ihan on sellain olo et ois tärpänny, mut niinhän se on aina, eikä kuitenkaan onnaa. :headwall:

Työt alkaa maanantaina, onneks saa jotain muutakin ajateltavaa. Saa elämään taas sen nortsi rutiinin =) Harmi vaan et täytyy alkaa taas herätteleen tota esikoista hoitoon. Ei millään koskaan raaskis, ja sit meinaan myöhästyy :heart: :heart:
 
Raakel..... ......kp52/32..........Yk1.....Kuudes haaveissa
pikkumyy42....kp25/28-30......Yk1.....Neljäs haaveissa
katriainen...... kp35/29-31......Yk1.....Ensimmäinen haaveissa
Venla-05....... kp19/30...........Yk2.....Toinen haaveissa
Äippä2006......kp22/?............Yk1.....Toinen haaveissa
vaavi08......... kp21/?............yk1......Ensimmäinen haaveissa
Hilbert............kp20..............yk1......Toinen haaveissa
Tikka81....??
Fanny............kp18/28 (?).....yk2.....ensimmäinen haaveissa
tweety...........kp47/30
 
onko oikein..? :)

tweety: oikein paljon tervetuloa!
fanny: sinullekin myös tervetuloa! :hug:

venla-05: minkälaisia tuntemuksia/ oireita sulla on? ajattelin kysyä kun ollaan aikas samoilla kp:lla. mulla on ollu etovaa oloa tässä muutamana päivänä ja varmaan joka päivä mahassa ihme kipuilua. sit tuntuu että olis vähän löysälläkin ollut. en tiedä.. turhia odotuksia en viittis laittaa. mies sanoi eilen ehtoolla että sillä on sellanen tunne että mä olisin. ja sillekin se tunne on vaan tullut jostain. :heart:
 
Muuten ok, mutta meikkiksellä pitäisi olla kp19/?
Kylläpä menee tämä kierto hitaasti |O Puolisentoista viikkoa pitäisi vielä odotella, tuleeko täti vai ei. No, olen kyllä aika varma, että täti tulee kolkutteleen ovelle, kun oletetun oviksen aikana isäntä oli ralleissa :kieh:
Kyllä huomaa, että on pillerit jättänyt pois, kun ruokahalu on kasvanut ja kaiken maailman tuntemuksia tuntuu mahassa..
 
Raakel..... ......kp52/32..........Yk1.....Kuudes haaveissa
pikkumyy42....kp25/28-30......Yk1.....Neljäs haaveissa
katriainen...... kp35/29-31......Yk1.....Ensimmäinen haaveissa
Venla-05....... kp19/30...........Yk2.....Toinen haaveissa
Äippä2006......kp22/?............Yk1.....Toinen haaveissa
vaavi08......... kp21/?............yk1......Ensimmäinen haaveissa
Hilbert............kp19..............yk1......Toinen haaveissa
Tikka81....??
Fanny............kp18/28 (?).....yk2.....ensimmäinen haaveissa
tweety...........kp47/30

 
hilbert: anteeksi. katsoin vain tuota listaa mikä oli tehty heinäkuun viiminen päivä ja siellä oli kp 10. huomasin tekstisi aiemmin ja tuohon listaan oli tullut päivän heitto, joten nyt pitäisi olla kunnossa. :)

mä jätin helmikuussa pillerit pois, eikä mulla ole ollut aiemmin tällaista oloa. aika menee todella hitaasti kun koko ajan kattoo kalenteria tai miettii asiaa. pitäis saada ajatukset johonkin muualle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaavi08:
hilbert: anteeksi. katsoin vain tuota listaa mikä oli tehty heinäkuun viiminen päivä ja siellä oli kp 10. huomasin tekstisi aiemmin ja tuohon listaan oli tullut päivän heitto, joten nyt pitäisi olla kunnossa. :)

mä jätin helmikuussa pillerit pois, eikä mulla ole ollut aiemmin tällaista oloa. aika menee todella hitaasti kun koko ajan kattoo kalenteria tai miettii asiaa. pitäis saada ajatukset johonkin muualle..
Eipä mitään ;) Esikoista kun yritettiin, ei tullut päiviä näin seurattua,mutta nyt on aivan kamalaa.. No, tänään onneksi työkavereiden kanssa Särkkään, huomenna pojan kanssa Puuhamaahan, niin on ainakin pari päivää, että saa jotain muuta mietittävää. Kun ei näistä työpäivistäkään tahdo tulla mitään,kun palloilee täällä keskusteluissa vaan...
 

Yhteistyössä