Kysynpä Tältäkin Puolelta Hormonikierukasta!!

Minulta otettiin kierukka pois kesäkuun lopussa. Viikon päästä kierukan pois otosta tuli viikon kestävä vuoto. Ja sitten tuli menkat 21 päivän päästä..

Ollaan yrittämässä kolmatta ja eilen veritesti oli negatiivinen, vaikka kierto on jo 28/21..

Kierukka kerkes olla kolme kuukautta, jossa menkat tuli säännöllisesti..

Ja mulla ei yleensä ole menkat olleet koskaan päivääkään myöhässä.

Onko kierukka tehnyt minulle kepposet?

Hiukan rupes masentaa, kun niin toivoo kolmatta lasta.. :'(
 
vieras
Mulla ennen kierukkaa oli kierto noin 31-35 pv. Kierukan jälkeen kierrot olivat järjestäen alle 30 pv, joskus jopa vain 25 pv. Kierukan poiston jälkeen mulla meni 11 kuukautta ennenkuin raskauduin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ennen kierukkaa oli kierto noin 31-35 pv. Kierukan jälkeen kierrot olivat järjestäen alle 30 pv, joskus jopa vain 25 pv. Kierukan poiston jälkeen mulla meni 11 kuukautta ennenkuin raskauduin.
EIKÄ!!!

Minä en jaksa.. Miksi minä edes lähdin kokeilemaan kierukkaa.. Ei voi mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ennen kierukkaa oli kierto noin 31-35 pv. Kierukan jälkeen kierrot olivat järjestäen alle 30 pv, joskus jopa vain 25 pv. Kierukan poiston jälkeen mulla meni 11 kuukautta ennenkuin raskauduin.
EIKÄ!!!

Minä en jaksa.. Miksi minä edes lähdin kokeilemaan kierukkaa.. Ei voi mitään..
Ehkä tuolla vastaajalla olisi mennyt joka tapauksessa 11 kuukauttaa raskautumiseen. Kyllä se vauva sieltä tulee =)

 
vieras taas
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ennen kierukkaa oli kierto noin 31-35 pv. Kierukan jälkeen kierrot olivat järjestäen alle 30 pv, joskus jopa vain 25 pv. Kierukan poiston jälkeen mulla meni 11 kuukautta ennenkuin raskauduin.
EIKÄ!!!

Minä en jaksa.. Miksi minä edes lähdin kokeilemaan kierukkaa.. Ei voi mitään..
Vielä jatkan tuohon... Mä olen kai aika epähedelmällinen, sillä ekaa lasta tehtiin pillerien jälkeen vielä pidempään :( Joten toi 11 kuukautta ei varmastikaan ole mikään normi.
Nyt mulla on taas hormonikierukka, eikä ole valittamista, ei ole menkkoja lainkaan ;)
 

Yhteistyössä