Hakutulokset

  1. P

    raskaaksi ilman menkkoja?

    Oon lopettanu imetyksen pari kolme vkoa sitten eikä menkkoja oo vielä tullu. Kuinka todennäköisesti/epätodennäköisesti tulen raskaaksi. Seuraava lapsi olisi tervetullut
  2. P

    raskaaksi ilman menkkoja?

    Oon lopettanu imetyksen pari kolme vkoa sitten eikä menkkoja oo vielä tullu. Kuinka todennäköisesti/epätodennäköisesti tulen raskaaksi. Seuraava lapsi olisi tervetullut.
  3. P

    montako sektiota voidaan tehdä?

    Siinäpä pääkysymys! Toki tiedän että suositus on 3 leikkausta, mutta nyt kyselenkin että onko jollekulle tehty jopa useampi? Itsellä takana 1 alatiesynnytys ja 2 sektiota ja lapsia toivoisin lisääkin. Eiköhän leikkaava lääkäri näe sektiossa sen kohdun kunnon jos kysyy voiko lapsia vielä...
  4. P

    sterilisaatio sektion yhteydessä?

    Suunniteltu kolmas sektio tulossa, voinko saada steriloinnin sen yhteydessä.(useampi kriteeri täytyy). Tehdäänkö se samassa puudutuksessa kuin sektio vai pitääkö nukuttaa?
  5. P

    sepram/muu mielialalääke ja imetys

    Mulle määrättiin kyseistä lääkettä vaikka imetän ja ohjeissa ei imetystä suositella... onko jollain käytössä sama tai joku muu merkki..
  6. P

    vesirokkorokote+raskaus

    Otin reilu viikko sitten maanantaina vesirokkorokotteen ja "raskautumiskielto" on sen jälkeen 3 kk:tta. Nyt kuitenkin menkat muutaman päivän myöhässä ja paniikki ja masennus alkaa iskeä.. Ilmeisesti rokote aiheuttaa sikiölle vakavia ongelmia....? Mutta mulla on ollu vasta yhet menkat sektion...
  7. P

    Milloin uudestaan raskaaksi sektion jälkeen?

    Esikoinen syntyi normaalisti alakautta, kakkonen suunnitellulla sektiolla ison koon vuoksi. Kuinka kauan pitäisi odottaa ennen uutta raskautta, kun tuo sektio siis takana..?
  8. P

    Milloin uudestaan raskaaksi sektion jälkeen?

    Esikoinen syntyi normaalisti alateitse ja nyt tää kakkonen suunnitellulla sektiolla suuren koon vuoksi. Milloin on "turvallista" raskautua uudestaan leikkauksen jälkeen? Omia kokemuksia otetaan vastaan?

Yhteistyössä