Hakutulokset

  1. K

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Mä oon kans nyt yrittänyt käännellä neitiä niin, että kiinnostavat asiat olis vasemmalla puolella, että kääntäis enempi päätään sinne suuntaan. Kyllä se näemmä onnistuu, kun vaan ajatuksen kans sen tekee. Varma nakki on sijoittua niin, että tuo 3-v isoveli on siellä vasemmalla puolella, sen...
  2. K

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Kiitos Biliga vinkeistä! Pitääkin ruveta neitiä nyt ohjastamaan tuossa asiassa, meiläl taas neiti nimenomaan kallistaa päätään aina oikealle. Isabella: Kaikilla vauvoilla tuppaa se mahaportti (mikä se virallinen nimi nyt onkaan) vähän päästämään läpi, eli puklaaminen on tiettyyn pisteeseen...
  3. K

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Hei, voisitko vinkata millaista asentohoitoa olisi hyvä antaa. Meillä on nimittäin ihan sama juttu. Neuvolassa ei kyllä sanottu mitään, enkä muistanut kysyä, mutta mua kiusaa, että neiti pitää aina päätä hieman käännettynä toiseen suuntaan. Minuakin katsoessa ikään kuin ujon näköisesti katsoo...
  4. K

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Hei Piiiiitkän tauon jälkeen voisin palata mukaan. Eli listoille voisi lisätä 2.8.2011 Koralli73 (38+6) tyttö 2150g 45cm py 32cm. Tämä alkuaika oli jotenkin niin hektistä, etten ole tänne ehtinyt kirjoitella. Enkä siis tiedä teidän muidenkaan jutuista mitään, mutta yritän päästä taas...
  5. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Piiiiitkästä aikaa täällä kurkkimassa. Marjalle onnittelut vauvelin syntymästä, hienoa, että kaikki meni hyvin! Ja kyllä, meidän neiti näyttäs olevan ihan terve. Ikää nyt 3kk ja ihan normisti on kehittynyt ainakin tähän asti. Jokeltelee ja hymyilee. 3kk mitat olivat 4545g ja 57cm eli hienosti...
  6. K

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Onnea Ulleli ja Salama! :heart: Neidin 1kk mitat (syntymämitat suluissa): 3000g (2150g), 50cm (45cm) ja pipo 34,9cm(32cm) Eli ihan hyvin on kasvanut. 2 viikkoa annettiin lisämaitoa, sen jälkeen on ollut täysimetyksellä. D-vitamiini on neuvolan antama devisol. Tosi varovaisesta on...
  7. K

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Kiitos uudesta pinosta! Mua ainakin kiinnostaisi kuukausimitat. Meidän neiti esim. ku oli niin pieni niin olis kiva nähdä saavuttaako hän yhtään muita kasvussa ja jos niin missä vaiheessa. Koralli & neiti 1kk
  8. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Onnittelut Siobhan! :heart:
  9. K

    35 v + odottajat, vol 5

    marja76:lle kovasti tsemppiä, jopas siellä sulla nyt huolia riittää :hug: . Mun kummitädillä on muuten SLE, hän sairastui nelikymppisenä, harmi, että tyttäresi sairastui jo noin nuorella iällä. Tautia tunnetaan kumminkin nykyään jo paljon paremmin kuin ennen, joten toivon hyvää ennustetta...
  10. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Nopsasti vain, kun taiskan kuulumisia olen kyttäillyt. Hieno ensisynnytys sulla! Onnea kovasti vauvelin johdosta! :heart:Tiedät sit jatkossa, jos toista teet, että lähdet ajoissa laitokselle, ku noin nopsaan ja helposti tuli ekakin! :p Kiva, että synkkas sullaki kätilöiden ja hoitajien kanssa...
  11. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvautuneille! Jopas olis synnytys nti:llä : / onneksi palkinto oli parhain. Sissi olit kun kestit kaiken. Oksitosiinista,mullahan esikoissynnytyksessä joudutettiin synnytystä oksotosiinilla ja muistan just, että supparit oli tosi tiheitä ja kovia ja olin ihan hämärän rajamailla...
  12. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea vauvaantuneille! :heart: Leolla ja Biligalla ollut aika rankka synnytys. :( Onneksi palkinto oli kuitenkin mitä parhain ja aika kultaa muistoja ainakin jonkun verran. Suppareita niitä haluaville! Taiska, muista, että synnärille voi aina soittaa ja kysyä neuvoa pitäskö jo tulla...
  13. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei tännekin voisin ilmoittaa ja saa listaan lisätä, että meille syntyi pieni tyttö 2.8.2011. :heart: Synnytys käynnistettiin rv 38+6 vauvan pienen koon takia ja pieni hän sitten olikin, 2150g/45cm ja pipo 32cm. Synnytys oli nopea, vain 2 tuntia. Syytä pieneen kokoon ei tiedetä. Vauva vaikuttaa...
  14. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Meillä on niin pieni vauva, että neuvoivat synnärillä pukemaan kunnolla päälle, ku ei lämmönsäätely vielä oikein toimi. Lisäksi vauvan verensokeri pysyy parempana, ku on lämpimästi puettu. Ja kun imeekin vielä niin huonosti, niin ettei kuluttas kallisarvoista energiaa kroppansa lämmittämiseen...
  15. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea kaikille vauvaantuneille! Happy-82: teillä sitten heitti painoarvio toiseen suuntaan. Aika jännä, kun meillä oli samat painoarviot, ja sulla oli sit selvästi isompi vauva ja mulla taas selvästi pienempi. Täällä vauveli jo 8vrk vanha. Lisämaitoa on annettu edelleen synnärin ohjeiden...
  16. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Mullahan viime synnytyksessä oli vähä nuiva kätilö, semmoinen eläkeikää lähestyvä. Asiansa hoiti, mutta mitään sympatioita ei kyl herunut. Ja kun huusin kivusta niin hän vaan totes mun miehelle, että joillekin naisille ilokaasu tekee tuommoista, vähä sekavuutta". Ai että muistan kuinka...
  17. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Kiitos onnitteluista! :heart: Perjantaina päästiin kotiutumaan neidin kanssa. Kasvu ei lähteny sairaalassa nousuun, joten käväisin tänään painokontrollissa neuvolassa ja nyt oli syntymäpaino ylitetty, 2176g. =) Neidin syntymäpituus oli 45cm ja päänympärys 32cm. Synnytys tosiaan käynnistetiin...
  18. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Pikaisesti synnäriltä tarkempia mittatietoja etusivua ajatellen. Palailen paremmin linjoille, jahka päästään kotiin. Ipadilla on niin hidasta kirjoittaa. Tsempit kaikille tarvitsijoille! Eli oma rivini kutakuinkin näin: 2.8.2011 Koralli73 (38+6) tyttö 2150g 45cm
  19. K

    35 v + odottajat, vol 5

    Pieni keijukaistyttömme syntyi tänään rv 38+6 klo 14:42. :heart: Paino 2150g. Täällä mitataan muut mitat vasta 2 päivän iässä. Napanuora oli 1,2m eli kätilö saa tarjota pullat muille kätilöille. :D Kaikki meni hyvin jyväpussin ja ilokaasun voimin. Synnytyskertomusta myöhemmin. Jälkisupistukset...
  20. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Pieni keijukaistyttömme syntyi tänään rv 38+6 klo 14:42. :heart: Paino 2150g. Täällä mitataan muut mitat vasta 2 päivän iässä. Napanuora oli 1,2m eli kätilö saa tarjota pullat muille kätilöille. :D Kaikki meni hyvin jyväpussin ja ilokaasun voimin. Synnytyskertomusta myöhemmin. Jälkisupistukset...

Yhteistyössä