Hakutulokset

  1. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Ajattelinpa että voitte kyllä seuraavaksi päivittäessänne listaa niin ottaa mut pois sieltä, mä en laske enää noita päiviä, mä oon lopen kyllästynyt kalenterin vahtaamiseen. Eli meillä on nyt kuitenkin jo yli vuoden yritystä, ja yritys jatkuu, mutta rennommalla tahdilla. Käyn välillä täällä...
  2. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Päivitystä tietoihini: en ole jaksanut palstailla pitkään aikaan. Nyt mulla on yk12, kiertopäivä 6/28. Joten jos jollakin on aikaa, korjatkaa listalle! Kiitos kun ootte roikuttanu mua siellä mukana. Jotenkin palstoilta pois pysyminen on rauhoittanut ajatuksia. Ja aikakin tekee tehtävänsä - ei...
  3. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moi tulin piipahtamaan, ei mitään uutta minulla. En ole käynyt palstoilla aikoihin, olen halunnut rauhoittaa ajatukset tästä asiasta. Vuosi yritystä tuli täyteen. Jatkan vielä clomeilla. Viime kierrossa en mittaillut ovista enkä mitään. Ehkä varaamme uuden lääkäriajan pian. Kaunista syksyä!
  4. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Tulin moikkaamaan teitä näin puolen kierron paikkeilla... paljon on tekstiä tullut ja tuossa lueskelin juttujanne, kivaa kun on tämä palsta olemassa. Hankintakeskusteluun: en missään tapauksessa uskalla ostaa mitään vauvatarvikkeita, sekin jo tuotti tarpeeksi tuskaa kun ostin ihan muuten vaan...
  5. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Täällä mennään alkukiertoa taas *huokaus*. Mä en enää tarkkaile oireita kovin vakavissaan koska ne tuntuu vaihtelevan miten sattuu. (Tässä ekassa Terolut-kierrossa rinnat ei tullu kipeiksi, johtuiko se teroista vai jostain muusta... tiputteluvuoto ei poistunut... lämmöt oli todella koholla -...
  6. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Juupa juu, voi laittaa mulle että kp 2/30... yk 11... Ei ollut Terolutista mitään apua ainakaan näin ensi yrittämällä, samanlailla alkoi tiputteluvuodot ja kamalat kivut tuli kaupan päälle. Tässä kierrossa otan lisäksi clomit käyttöön. Kuvailisin olotilaani: turta epätoivo. Kyllä antais...
  7. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Heips, täällä epätietoisuudessa elellään... Lopetan Terolutit tänään (otan illalla vielä yhen tabun), ja on jo alkanut ikäänkuin tuntua menkkamaiselta; huokaus. Mulla ei oo ollu tässä kierrossa mitään oireita, normaalisti rinnat kipeet ja vaikka mitä pahaa oloa; nyt ei mitään. Ajattelin jo...
  8. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Tärkeä kysymys: Otitko 1 vai 2 Terolutia päivässä, kun sulla vielä tiputtelee? Mulle lääkäri sano että 1 tai 2, nyt alotin yhdellä mutta ajattelin lisätä kahteen.
  9. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Painon pudotusta täälläkin yritellään, ei mulla oo kuin muutama liikakilo, mutta ei se olis pahitteeks. Mä oon kanssa lapsenteon yritysaikana lihonut selvästi, mikä siinäkin sitten on? Alkuun vaihdoin rasvattomat maitotuotteet rasvaisempiin, kun luin jostain että rasvattomat ei oo hyväksi jos...
  10. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Olen viettänyt vähän aikaa hiljaiseloa palstan suhteen; eli ne pari kierron alkuviikkoa. Bongasin EHKÄ oviksen, ainakin viiva vahvistui selvästi parin päivän ajan ja vahvimmillaan oli LÄHES yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Samana iltana olimme puuhissa... ja pari päivää aimminkin olimme olleet...
  11. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Moi Kati231, määräsi se mulle Terolutia, eli se on keltarauhashormonia. Ja kehotti mittaamaan ovista. Teen siis työtä käskettyä. En siis tiedä onko mulla ovisongelma vai ei, sitä selvittelen tässä parin viikon sisällä. Nyt on vähän semmonen turta olo kuten aina alkukierrosta. Kaikki...
  12. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    En ole ollut pariin päivään kirjoittelemassa. Lähinnä olen odotellut milloin kuukautiset oikeasti alkaa, pientä vuotoa oli yli viikon ja nyt se on loppunu. Kai ne sitten oli jo. Jos aloitan laskemisen siitä päivästä, jolloin se oli mielestäni vähän runsaampaa, niin mulla oliskin sitten...
  13. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Moi Marika75, siis tarkoitin inseminaatiota. Inseminaatiossa hedelmöityskykyisimmät siittiöt erotetaan siemennesteestä ja ruiskutetaan kohtuonteloon munasolun irtoamisen aikana. Ja ajoitus pitää olla tarkka kun toi tehään. Mies oli sitä mieltä että vielä kokeillaan noiden mun lääkkeiden...
  14. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Joo kiitoksia, lisätkää kiertopäiväni listalle, se on nyt vähän hakusessa kun en tiedä mikä on oikea vuotopäivä ja mikä tiputteluvuotopäivä, niukkaa kun on ollut jo monta kuukautta, mutta sanoisin että kp 28/30, tiputtelee siis jo mutta juuri lääkäri sanoi että sitä tiputtelua ei lasketa vielä...
  15. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    Ajattelinpa kertoa lääkärikokemuksia heti tuoreeltaan. Periaatteessa kaikki ok. Ultraäänellä katottiin ja ehkä hieman monirakkulaisuutta, mut ei se siitä sanonut että haittaisi koska se oli kai vähäistä. Oli oikein positiivisella mielellä se lääkäri, ja nyt aletaan ovista mittailemaan kunhan saa...
  16. V

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

    ...liittyy mukaan kirjoittelemaan. 9. tai 10. kierto menossa ja nyt alkaa olla semmoset paineet että rekisteröidyin tänne palstoille joita olen käynyt lukemassa jo kauan. Nimittäin eilen alkoi taas pikku vuoto, vaikka mielestäni osuttiin hyvin ovikseen. Miten se voi olla niin vaikeeta! Ja alkoi...
  17. V

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Heips, meillä kanssa tuolta marraskuun tienoilta yritys ollut päällä. Saattoi olla lokakuussa jo, mutta ajatelkaa en muista tarkkaan koska silloin en stressannut vielä. Ja pillerit (joita söin n. 14 vuotta) jätin jo pois aiemmin "puhdistumisen" vuoksi. Nyt ei päivääkään mene etten ajattelisi...

Yhteistyössä