Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Dreamer-88 mulla on myös vatsa kasvanut ja painoa tullut... Itse asiassa tosi paljon lyhyessä ajassa, mutta testin olen viime viikolla tehnyt ja yksi viiva siinä vain näkyi, ei haamuakaan. Joten kesän herkut vain tehneet tuhojaan. Ajattelitko testailla? Jos vaikka olis ollut "huijausmenkat" =) Kova vatsa (siis päältä päin...) kuten sanoit, on aika jännä juttu.

Veikkaan että kp:iä tulee noin pari viikkoa tähän lisää ennen kuin täti tulee vierailulle, viimeksi oli noin 60 päivää. Sinänsä vähän tylsää kun ei tiedä milloin voisi oikeasti testaillakkaan.

Haltian kertoman jutun myötä piti itsekin vähän asettaa arvoja oikeisiin uomiinsa ja tsempata omaa fiilistä positiivisemmaksi. Tosin ihan spontaanisti nousi kyyneleitä silmiin kun tuttupiirissä tuli viime viikolla raskautumisuutisia ja näin muutenkin paljon vauvoja. Ihanat ilmat silti ihan by the way. Saa nauttia lomasta :D
 
Heips vaan..

Juu, sunnuntaina testaisin ja yksi viiva näkyi, ei toisesta toivoakaan.. Eli toiveajattelua, tai sitten vatsassa on kasvain (Valitsen mielummin vaihtoehto a)..

Sunnuntaina laitoin yksityiselle puolelle sähköpostikyselyn, niin tänään ajattelin varata ajan hoitoihin.. Maksoi mitä maksoi.. Jos minun pitää odottaa vielä jouluun asti ennen kuin julkinen puoli edes antaa tutkimusajan, niin tulen hulluksi.. Tämä vain tarkoittaa sitä, että joudun käymään täyspäiväisen opiskelun ohella töissä mahdollisimman paljon, jotta hoidot saadaan rahoitettua.. Ja kun tiedän, että syy (ainakin yksi niistä ) on se, etten ovuloi, niin sen voisi lääkkeillä saada aikaan.. joten toivon mukaan pääsemme hoitoihin heti, joskus lokakuussa ehkä, niin kenties tänä vuonna kuulemme iloisen uutisen, että olisin raskaana.. Julkisella puolella minun ikäinen nainen joutuisi jonon alapäähän, joten ensimmäinen mahdollisuus voisi olla vasta ensi kesänä, kun yksityisen avulla silloin voisi olla jo vauva :)

Mutta nyt on muuta ajateltavaa.. :) Työt loppui sunnuntaina, ja kauan kaivattu kesäloma alkoi.. :) Nyt on kiirusta tämä ja huominen ja torstaina matkaamme helsinkiin ja siitä perjantaiaamuna Mallorcalle ja edelleen välimeren risteilylle.. Ihanaa =)

Plussatuulia kaikille!! :whistle: :whistle: :whistle: :heart: :heart:
 
Nyt on soitettu.. Miehen simpat testataan eka.. Voisi testata jo tällä viikolla, mutta kun lähdetään matkalle, niin 27pv käy mies antamassa näytteen, viikossa saadaan tulokset ja sitten alkaa minun tutkimukset.. Eli ultrataan kohtu ja munajohtimet jne.. Jospa tämä tästä.. Äsken laskin, että kelakorvausten jälkeen perustutkimuksista meille maksettavaksi jää 200e.. Toivottavasti enempää ei mene, mutta haluamme oman lapsen niin kovasti :)
 
Tiistai 14.8

Tinii........................kp 2/ 28-39.....9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 8/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 11/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo....................kp 13/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 13/29.............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88............kp 14/30...........9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 16/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 21/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia .....................kp 23/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 25/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.....................kp 25/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87..........kp 29/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.....................kp 33/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70...................kp 35/28...........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:


Tänään ollut aivan järkyttävä päänsärky ja vuode potilaana olen joutunut koko päivän olemaan... enteilee flunssaa tai sitten kuumuus tekee tepposiaan...

Dreamer-88: Eikö ne ota siis terveyskeskukseen yhtään aiemmin kun vasta tasan vuoden päästä ja sittenkinh saa jonottaa vai? (asumme samalla paikkakunnalla)... oon ajatellut soittaa sinne ja pyrkiä ultraan jos ei tulosta tässä kierrossa synny...
 
Inkku: Näin minä olen ymmärtänyt.. Kyllä minulle kirjoittivat Terolut-kuurin, mutta sen jälkeen omalääkäri sanoi, että täytyy odotella, jos kierto olisi tasaantunut, ja ottaa yhteyttä marras-joulukuussa.. :headwall:

Mutta me mennään yksityiselle, ei tarvii enää odotella vaan pääsee todella jyvälle missä vika.. Mutta ensin sinne matkalle :) Ei malttaisi odottaa..
 
Pötkylä, kiitos kiitos, kiitos, sinä Ihana Ihminen! Postisi tuli perille. Sait minut hyvälle mielelle :). Vaikka muutoin onkin melko masentunut olo, kun ovis taisi mennä tässäkin kierrossa ohi ilman vauvansiemeniä (siitä tilitystä kolmikymppisten ensikertalaisten ketjussa)...
 
Keskiviikko 15.8

Tinii........................kp 3/ 28-39.....9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 9/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 12/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo....................kp 14/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 14/29.............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88............kp 15/30...........9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 17/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 22/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia .....................kp 24/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 26/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.....................kp 26/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87..........kp 30/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.....................kp 34/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70...................kp 36/28...........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:
 
Lähdemme nyt häämatkalle, huomenna aamulla lento Mallorcalle.. B)

Sinä aikana toivoisin plussauutisia ainakin seuraavilta henkilöiltä: Jane70, JaneG, Hempukka87, Ella80, Inkku83, Haltia, Lappaliina.. :) Toki muutkin saa plussata :heart:
 
Torstai 16.8

Tinii.......................kp 4/ 28-39........9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 10/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 13/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo...................kp 15/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva..........kp 15/29............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88.............kp 16/30-32.......9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 18/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 23/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia ....................kp 25/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 27/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.................... kp 27/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87............kp 31/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 35/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70................... kp 37/28..........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:

Tuossapa tämän päivän lista, hieman vaihdoin omaa kohtaa.. Tosin kierto voi olla mitä tahansa, kun ensimmäinen kierto ilman teroja.. :/
 
Jos et ole Dreamer-88 vielä lähtenyt, niin ennätät nähdä hyvän häämatkan toivotukseni :wave: Toivottavasti matka on mukava, ja saatte leppoisalla lomalla aluilleen pienen matkustajan :heart:

Me jäädään tänne jännäämään, ja toivotaan, että olisi edes jokunen plussauutinen sulle kerrottavana kun palaatte ;)
 
Perjantai 17.8

Tinii.......................kp 5/ 28-39........9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 11/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 14/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo...................kp 16/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva..........kp 16/29............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88.............kp 17/30-32.......9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 19/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 24/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia ....................kp 26/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 28/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.................... kp 28/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87............kp 32/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 36/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70................... kp 38/28..........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:
 
Meillä oli eka pikku kriisi vauva-asioihin liittyen.. tilitin siitä tuonne kolmekymppisiin ensikertalaisiin.. Nyt kaikki hyvin :). Onneksi.

Miss Piggy, :hug: ! Tiedän, miltä susta tuntuu! Meillä mennyt kaksi viimeistä kiertoa harakoille...
 
Lauantai 18.8

Tinii.......................kp 6/ 28-39........9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 12/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 15/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo...................kp 17/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva..........kp 17/29............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88.............kp 18/30-32.......9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 20/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 25/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia ....................kp 27/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 29/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.................... kp 29/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87............kp 33/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 37/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70................... kp 39/28..........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:
 
Sunnuntai 19.8

Tinii.......................kp 7/ 28-39........9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 13/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 16/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo...................kp 18/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva..........kp 18/29............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88.............kp 19/30-32.......9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 21/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 26/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia ....................kp 28/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 30/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.................... kp 30/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87............kp 34/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 38/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70................... kp 40/28..........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:

nyt on taas sadannen kerran aloitettu laihdutus, jos nyt vihdoinkin jaksaisin enemmän kuin viikon :headwall: :D

onkos plussia tullut, kun osalla on jo noin pitkä kierto :wave:
 
Hei

Lapsiperhekuukausi on lopussa. Mies lähti viemään lapsiaan jokin aika sitten ja minä aloin siivota kotia perusteellisesti. En siivotakseni lapset meiltä pois vaan että saisin matot lattialle (mies pesi ne lasten loman aikana ja päätettiin, ettei laiteta niitä takaisin ennen heidän lähtöään, kun kuljetaan koko ajan edestakaisin ulos ja sisään paljain jaloin). Ja ajattelin myös, että miehen olisi ehkä mukavampi tulla kotiin, kun koti olisi "normaalitilassa" eikä sen näköisenä kuin lapset olisivat juuri lähteneet äidilleen. Nämä luovutuspäivät ovat aina rankkoja miehelle. Haikealta tuntuu minustakin.

Tässä kuussa meillä meni vauvanyritys ihan ohi (lapsiperhe-elämää :| ) ja olin aluksi tosi alamaissa. Nyt tuntuu - ihmeellistä kyllä- jopa hiukan helpottavalta, kun ei tarvitse miettiä ja jännittää ja toivoa, olenko ehkä raskaana. Kun tiedän 110-prosenttisen varmaksi, että en ole.

Lasten lähdettyä ajattelin aloittaa Yrityksen Pudottaa Vähän Painoa. Se varmaan auttaisi vauvan saamisessa...
 
Painon pudotusta täälläkin yritellään, ei mulla oo kuin muutama liikakilo, mutta ei se olis pahitteeks. Mä oon kanssa lapsenteon yritysaikana lihonut selvästi, mikä siinäkin sitten on? Alkuun vaihdoin rasvattomat maitotuotteet rasvaisempiin, kun luin jostain että rasvattomat ei oo hyväksi jos yrittää, mut en enää usko siihen. Ei ollu vaikutusta, kuten huomaatte. Olen aina painonvartijoilla saanut helposti kiloja pois, mutta nyt olen ollut yli 3 viikkoo pisteillä, enkä ole grammaakaan saanut pois, tai ekalla viikolla lähti 1 kg, mutta se tuli takasin. Tosi outoa! Enkä mielestäni ees huijaa itteeni. No, nyt taas oviksen mentyä jännitellään loppukiertoa... palaillaan asiaan!
 
Miss Piggy Mulla ei oo viä alkanut menkat, tissit turvonneet ja tosi painavan ja kipeän tuntoset, muita oireita ei sit ookkaan, suuntaan eikä toiseen... :whistle: Mä kans yritän tässä paraikaa laihdutella, on tos parisen kiloa lähtenytkin, kun on jotenkin ollut masentunut olo eikä oikeen ruoka maittanut (tosi uutta mulle!) Huomena aattelin kipasta hakemaan testin apteeksita jossei oo menkat alkanut. Tosin ei ikinä näin pahasti oo kierto venynyt eli toivoa vielä on :) Sullakin on nyt tärkeät päivät käsillä, ovista ajatellen!
 
Hempukka87 juu ovis vissiin meni ja sain miehen tasan kerran suostuteltua sänkyyn :headwall: täytyy vaan toivoo, että se yks kerta riitti ja, että ois osunu ees oikeeseen aikaan :/
Kyllähän me puhuttiin alussa, että mitenkään tekemällä ei ruveta tekemään, vaan touhutaan samaan tahtiin niin ku ennenkin, eli sillon ku tekee mieli. Mutta se on vähän vaikeeta ku kuitenkin ite tietää millon sitä pitäis touhuta ja harmittaa ihan sikana jos ovis menee "hukkaan".
 

Yhteistyössä