Hakutulokset

  1. E

    Vähän lämpöä, soitanko jo nyt töihin

    Että mulla on lämpöä ja kurkku kipeänä? Ihan yks kaks tuli sellainen olo, että kuume nousisi. Mittari näytti 37.2°C. Aamuksi kuitenkin sijainen on tarpeen saada töihin. Nim. Harvoin sairastava
  2. E

    Koskahan sitä ei enään haaveile pitkään nukkumisesta?

    Aika väsyttäviä päiviä ollut viikolla. Ja näin viikonloppuvapaan kunniaksi haavelin pitkään nukkumisesta. Mitä vielä uni loppu heti kolmen jälkeen... Puolilta öin nukahdin.
  3. E

    Kun olet pudottanut painoa, missä vaiheessa...

    Hankit uusia, ehkä väliaikaisia vaatteita? Ja koska laita omat isoksi jäänneet vaatteet kiertoon? Alkaa vaatekaapissa olemaan vain isoja vaatteita ja mietin missä kohtaa hankkisin sopivampia....
  4. E

    Parhaat vinkit kiinteytymiseen, mieluiten ihan kotikonstein

    Paino tippunut kivasti, nyt kaipaan kiintetystä. Kotoa löytyy jumppapallo, käsipainot (3kg) ja kuminauhoja.
  5. E

    Mitä teillä syödään tänään?

    Itse yritän miettiä tässä mitä ruokaa tekisin lapselle valmiiksi joka hänen olisi helppo lämmittää illalla itselleen kun mä olen töissä. Pää vaan lyö ihan tyhjää . Ja kyllä , yritin kysellä mitä haluaisi, mutta ei ollut toiveita.
  6. E

    Autakkaa keksimään tietokilailukysymyksiä

    Niin pitäisi keksiä tietokilpailukysymyksiä 10 v tytöille. Oma pää lyö ihan tyhjää Kiitos jo etukäteen :flower:
  7. E

    Onkos syyskuun budjettihaasteketju tehty?

    Onko PJ ollut ahkera?
  8. E

    Kyllä taaa tajuaa kuinka yksin on...

    Tänään taas päivä jolloin surkuttelen elämääni sinkkuna... Ei mulla oo hirveesti edes kiinnostusta ettiä miestä. Tänään vaan olisi kivaa kun olisi joku joku kanssa jakaa tämä päivä
  9. E

    Ruokalista

    Suunnitellaanko ruokalista? Ihan vaikka vain yhdellä lämpimällä ruualla... Näin ensi alkuun...
  10. E

    Niin se alkoi arki..

    Ei oo enään mulla pientä, vai onko neljäsluokkalainen vielä pieni? Juu, koulu alkoi tänään
  11. E

    Joko on koululaisille aamukamnat tehnynä ?

    Ts. koska teillä päin alkaa syyslukukausi? Meillä alkaa 8.8
  12. E

    Perjantain perinteiset

    Mitä lasissa/ lautasella? Entäpä päällä? Mulle tulee lasiin valkkaria tänään hiukan myöhemmin, lautaselle ei ehkä mitään. Päällä tummat farkut ja vaalea toppi, sukatkin on pitänyt laittaa jalkaa kun on niin viileää..
  13. E

    Kyllä töitä saa jos on valmis tekemään sijaisuuksia.

    Mulla soi puhelin tuossa vajaa kaksi viikkoa sitten myöhään iltapäivällä. Ensin ajattelin etten vastaa, muutin kuitenkin mieleni ja vastasin.. Minua kysyttiin töihin. Olin kovin ihmeissäni toki, mutta lupauduin töihin heti seuraavaksi aamuksi. Työvuoroja oli ensin 4, vaihtui pian viideksi...
  14. E

    Onko kukaan yhtä tylsistynyt kuin mä?

    Mä en oo puhunut tänään kenenkään kanssa...Oon ollut yksin kotona nyt 9 päivää kun tyttö on mummolassa. Oikeastaan ainoat ihmiskontaktit olleet töissä viime viikolla. Ei tää yksin olo oo mitään herkkua...
  15. E

    Onpas surullinen tapahtuma :(

    Pohjois-Savossa kaksi karmeaa onnettomuutta: Veljekset löysivät isän aseen - 5-vuotias kuoli | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  16. E

    Että tälläsiä muistoja

    Erikoinen vauvamuisto - 3D-kopio sikiöstä | Hullu maailma | Iltalehti.fi
  17. E

    Uskomatonta..

    miten vähän baarissa voi olla porukkaa... Mun lisäksi on7 asiakasta
  18. E

    No huh huh sentäs

    Pikaeroista kasvamassa jo ilmiö - "Häiden jälkeisenä aamuna erosimme" | Perhe | Iltalehti.fi
  19. E

    Laittakaas kuvia olohuoneista, kiitos.

    Olen vähän vailla ideoita olohuoneeseen...
  20. E

    Erikoisen tyhmä kysymys tähän aamuun...

    Paljon kello? Ei muuten mutta läppärin ja kännykän kellonajoilla eroa n. 40 min

Yhteistyössä