No huh huh sentäs

Ehkä siinä mennään pertse edellä puuhun, jos vaan suunnitellaan suuria häitä ja odotetaan jotain uskomatonta auvoa alkavan siitä hetkestä, kun kermakakkupuvussa saanut astella kukkien terälehdillä alttarille?

Meillä meni hieman toisin: heti vaan pyykinpesua, lastenhoitoa, ruoanlaittoa, töitä, opintoja, muuttopakkausta jne. Aloitimme arjesta. Pikahäät, ei eroa.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
kokemus
olen nyt noin 34v. Noin kymmenen vuotta sitten tai kymmenen vuoden ajan ovat kaverini menneet naimisiin. olen ollut noin 15 häissä. Yksikään pari ei ole eronnut. Onnellisia näyttävät olevan.
Nyt jo monet ovat viettäneet 10-vuotishääpäiväänsäkin jo
 
Mun kohdalla menee noin 50-50 nuo erot. Yhteinen tekijä eronneilla pareilla omassa lähipiirissäni taitaa olla se, että he ovat seurustelleet n. 10 vuotta ennen naimisiin menoa ja sitten eri tulee noin vuosi häiden jälkeen. Alle kolmekymppisiä ollaan.
 
Sama asia näkyy muussakin kuin avioliitoissa. Ihmiset menevät halujen mukaan eikä pitkäjänteisyyttä ole. Mutta kun mä haluun... Totta on, että varmaan noilla hääohjelmilla ja toisten häillä yms. on merkitystä myös siihen, että niitä häitäkin halutaan, mutta varmasti myös pikaisesti maistraatissa solmittuja avioliittoja kaatuu yhtä nopsaan, jollei nopeamminkin.
 

Yhteistyössä