Hakutulokset

  1. M

    Onko turvallista nukahtamislääkettä imettävälle?

    Hei Kipsu! Itselläni oli tytön ollessa nuorempi sama ongelma. Kävin lääkärillä ja hän kirjoitti reseptin otsikossa olevaan lääkkeeseen (sopi myös minulle täysimettävälle, kunhan lääkkeen nauttimisen ja imettämisen välillä olisi n. neljä tuntia). En kuitenkaan käyttänyt ko. lääkettä, sillä...
  2. M

    No voihan päivärutiini!#¤%&"%

    ..."kärsitään" myös täällä - tyttö täytti hiljattain 7 kk ja unet (niin päivä- kuin yöunetkin) vaihtelevat niin pituudeltaan, lukumäärältään (siis päikkärit) kuin ajankohdaltaankin lähes päivittäin (ei nyt ihan hirmuisesti, mutta jonnin verran kuitenkin)... Olen kuitenkin ajatellut, että...
  3. M

    aikaiset aamut

    ...aikaiset aamut myös meitin huushollissa - nyt 6,5 kk ikäinen prinsessamme on heräillyt jo pitkään illan nukahtamisajankohdasta riippumatta 4-6 välillä. Olen käyttänyt tilanteen hyödykseni lukemalla päivän lehden ja syömällä aamupalan tytön istuskellessa vieressä sitterissä ja mussutellessa...
  4. M

    Ergon kantoreppu

    on helppo nukuttaa meitin neitiä (5,5 kk) ja totean, kuten tellervokin: todella hyvän oloinen päällä - ei paina eikä purista =) Olen käyttänyt aiemmin jonkin verran kantoliinaakin, mutta Ergo voittaa ainakin meitin kohdalla kantoliinan seuraavista syistä: 1) nopea laittaa päälle, 2) mieskin...
  5. M

    5kk vauvan päivärytmi

    ...myös meillä. Neiti täytti 9. päivä 5 kk ja jo noin viikon, parin verran ollaan haettu uutta rytmiä. Aloitin soseiden annon vasta toissapäivänä, joten täysimetyksellä on menty siihen asti. Parin päivän ajan on menty kutakuinkin näillä kuvioilla: 6.45 heräillään ja otetaan rintamaidot...
  6. M

    Atoopinen iho ja vaippaihottuma

    itselläni on pienestä pitäen ollut herkkä, atooppinen iho, joten tiedän miten kurjaa se on :'( ...jos imetät, niin voisiko kyse myös olla ruokavaliostasi - jostain ruuasta, joka ärsyttää kakassa/pississä - oma neitomme (2,5 kk) sai vaippaihottuman sen jälkeen, kun vetäisin oikein maustettua...
  7. M

    gallup: mikä "työnimi" teidän vauvalla?

    Kukeroinen, naperoinen, vatsansisäinen asukki, toukka, toukkandeeli...rakkaalla lapsella on monta nimeä :heart:

Yhteistyössä