gallup: mikä "työnimi" teidän vauvalla?

Meidän on vaavi Möykky. Nimi tuli siitä, kun plussattiin perjantaiehtoona, mies mietiskeli, minkä kokoinen vaavimme on. Mä vaan tokaisin, että ihan pieni möykky se vielä on... ja siitä sitten tulikin työnimi ja mun nimimerkkini. :whistle:
 
Esikoisen nimi vaihtu päivittäin elikkäs vuorotellen miehen kanssa valittiin päivän nimipäiväsankareista mieluisin. Vauvelilla oli siis nimpparit joka päivä. :) Samalla pääsi "maistelemaan" varteenotettavia nimivaihtoehtoja.

Tämä kakkonen on nyt Kakkosnelonen, syystä että on minun toinen ja miehen neljäs lapsi.
 
Esikko oli Nestori tai apujotai (apukuski, apukokki, aputiskari... mitä sitten teinkään ;) ). Nyt ei mitään vakituista työnimeä ole, täällä olen Histamiiniksi kutsunut... :D Mut keskenään puhutaan kaverista tai vauvasta.
 
mä en muista työ nimeä..mutta kaverin muksulla oli ihana työ nimi ja mun äidillä meni yli vuosi ennenkun osasi kutsua tyttöä oikealla nimellä jorina kun oli tytön työ nimi musta se oli ihana ja kun ystäväni synnytti niin neiti oli ihan jorinan näköinen =)
 

Yhteistyössä