Hakutulokset

  1. vartooja

    Tätä matkamuistoa ei saa pois ;)

    Käväsin Latviassa työkamujen kanssa :)
  2. vartooja

    Mie selvisin siitä!!!!

    Oli siis lauantaina elämäni eka laulukeikka... 50v synttärijuhlat, suht tuntemattomia vieraita kaikki... Kaverina miulla oli kollega joka soitti kitaraa ja lauloi stemmoja + väliin ihan issekseen laulo et sai miun ääni hieman levätä... Ihan mahtavaa oli, vieraat tykkäsivät kovasti ja me...
  3. vartooja

    Elämäni eka laulukeikka eessä... Vähän meinaa jänskättää...

    Onneksi on hyvä aisapari mukana niin ei sen puoleen tartte jännitellä, tiedän että yhteistyö sujuu... Hää soittaa kitaraa ja laulaa stemmoja + välibiiseinä laulaa ihan issekseen kitaran kera... Parin tunnin keikka... Meinaa olla hieman perhosia vattassa... Tänään ois toiset lauluharkat ja...
  4. vartooja

    Korvassa kohisee *aaaargh*

    Neljättä päivää kohisee vasemmassa korvassa... Omasta mielestä korva ei ole tukossa, mutta ihan hetkellisesti auttaa kun pitää nenästä kiinni ja puhaltaa korvan auki... Sit se kuitenkin muutaman sekunnin päästä alkaa taas... Pikkasen on ärsyttävää...
  5. vartooja

    Kirpparisaldoa!!!

    Eilen käytiin muutamalla kirpparilla... Löytyi 9 kirjaa (4 Nicholas Sparksia, 2 Nora Robertsia, 2 Tess Gerritseniä ja 1 Nicholas Evans), 1 koriste enkeli, 1 pilipalipokkari *heh* ja muutama vaate muksuille... Rahaa meni pikkasen vajaa 30€ Kohta alkaa tila loppumaan kun tullu nuita kirjoja...
  6. vartooja

    Praha <3

    Praha vei sydämeni ihan satarosenttisesti... Niiiiin kaunis kaupunki, ainakin niiltä osin mitä kierrettiin... Ja se hintataso oli ihan uskomaton, lähinnä ruuan ja juoman suhteen... Ei varmasti ollu viimenen kerta kun Prahassa käyn... Ihan älyttömän mukavaa matkaseuraa ja kaikinpuolin...
  7. vartooja

    VIHDOINKIN se on ajankohtanen!!!!

    Nimittäin 10-vuotis remppa... Muutaman vuoden (lue= 10 vuotta) jo kyllästyttänyt nää tapetit... Olohuone on jo valmis (kaikki jo paikallaan), keittiö ja eteinen myös (tavaroitten paikalle laittoa vajaa), tyttöjen huonetta alettiin just tekee (tapettien pois repiminen)... Sit kun tyttöjen huone...
  8. vartooja

    No nyt on paljon asioita mitä varrota :D

    - Power Park nyt tulevana lauantaina - Prahan matka työkamujen kanssa puolentoista viikon päästä - 3kymppiset noin kuukauden päästä - Luokkakokous kuukauden päästä :) Ei miulla muuta :)
  9. vartooja

    Tänään oli vähän erilainen keikka...

    Olin ystäväni mummon hautajaisissa laulamassa. Kappelissa yksi laulu ja muistotilaisuudessa toinen. Kappelissa laulaminen oli hieman vaikeeta... Nähdä toisten suru niin läheltä... Kyllä siinä hieman ääni väris ja silmäkulmat kostu... Muistotilaisuudessa oli jo helpompi laulaa. Surullinen...
  10. vartooja

    Aaaah, kirjoja *kuva*

    Joku aika sitten täälä keroin et huusin huutonetistä ison kasan kirjoja... Paketti saapui kaksi päivää maksamisen jälkeen... Ja tässäpä on se mahtava kirjakasa :) Vähänkö mie tykkään... Nyt pitäs vaan järkätä kirjahyllyt hieman uuteen uskoon et saan nuo esille :) Tarttee sit alkaa...
  11. vartooja

    Kokemuksia Prahasta?!?

    Aikasemmin kyselin millanen paikka on Riika kun oli vaihtoehtona meidän työporukan reissulle, mutta nyt ollaankin sitten päädytty siihen et lähetään Prahaan... Onko täällä siellä kävijöitä?!?
  12. vartooja

    Toivottavasti on rehellinen myyjä!!!!

    Tuli meinaa voitettua huuto (olin ainut huutaja *heh*) yhdestä kirjapaketista... Maksoin huudon samointein kun viesti meklarilta tuli, laitoin myyjälle viestiä ja nyt vaan odottelen sitten pakettia... Kaiken jären mukaan myyjä on kunnollinen, palautteet oli pääosin positiivisia (myyntiä todella...
  13. vartooja

    Tänään leffailta tyttöjen kanssa :)

    Kolahti meinaa postiluukusta Kaksin karkuteillä :) Kuhan saan auton käyttöön niin mennään kauppaan ja ostetaan hieman herkkuja iltaa varten...
  14. vartooja

    Olin eilen jopa hetken ihmisen näkönen :D *photos*

    Hiukset laitettuna ja meikattuna siis...
  15. vartooja

    Huomena ihana päivä tiedossa <3

    Serkkuni menee naimisiin :heart: Ja mie meen joidenkin palstalaisten kauhuksi vieraaksi päälläni H&M pitkä trikoomekko + bolero ja häälahjarahaksikin laitoin "vaan" 30€ Ja ei, nämä asiat ei mua häiritse ollenkaan vaikka ne nuin mainitsinkin... Täälä vaan yleisesti tuomitaan tuollanen...
  16. vartooja

    Olin sit ilmeisesti käyny yöllä kampaajalla ;) *kuva*

    Koska heräsin valmis kampaus hiuksissa :whistle:
  17. vartooja

    Olipahan piristävää...

    Kävin uimassa :) Kylmäähän vesi oli, mutta nopsaan siihen tottu...
  18. vartooja

    Reissua pukkais syssymmällä...

    Muutaman päivän reissu siis olis tiedossa työkavereitten kanssa ja mahdollinen kohde on Riika. Onko täällä siellä kävijöitä?!? Onko ruoka/juoma minkä hintasta?!? :) Äitee sano et siellä kuulema muuten kallista?!? Mut tuosta ravinto puolesta ei ollut puhetta...
  19. vartooja

    Stam1na!!!!

    Miusta tuli fani ihan kertaheitolla tänään... Oli meinaa niiiiin namu kitaristi että oksat pois :p :p :p :whistle:
  20. vartooja

    Päivittyykö muilla nuo kirjotetut viestit omilla sivuilla?!?

    Siis jos haluan ettiä jotain ketjua mihin oon kirjottanu niin meen tuonne omille sivuille ja etsi kaikki viestit... Miulla on viimesin viesti siellä kirjotettu 6.5 vaikka oon sen jälkeenkin kirjotellu... Hmph... Pieni juttu mutta ärsyttää...

Yhteistyössä