Korvassa kohisee *aaaargh*

Neljättä päivää kohisee vasemmassa korvassa... Omasta mielestä korva ei ole tukossa, mutta ihan hetkellisesti auttaa kun pitää nenästä kiinni ja puhaltaa korvan auki... Sit se kuitenkin muutaman sekunnin päästä alkaa taas... Pikkasen on ärsyttävää...
 
"Jep"
Juotko paljon vettä? Kuullostaa ehkä hassulta, mutta eräällä ystävälläni on samaa vaivaa joka johtuu nimenomaan siitä jos on päivän aikana juonut liian vähän vettä ---> korvasta kuivuu jokin mikälie osa (en nyt muista tähän hätään tämän tarkemmin....) :)
 
[QUOTE="Jep";25777572]Juotko paljon vettä? Kuullostaa ehkä hassulta, mutta eräällä ystävälläni on samaa vaivaa joka johtuu nimenomaan siitä jos on päivän aikana juonut liian vähän vettä ---> korvasta kuivuu jokin mikälie osa (en nyt muista tähän hätään tämän tarkemmin....) :)[/QUOTE]

En kyllä ihan hirveesti juo... En ole koskaan juonu... Salipäivinä menee aina enemmän vettä kun normaalisti...
 
-
Onko ääni iso vai pieni? Mä oon huomannu selvän yhteyden kohinoitten kans siihen, kuinka jumissa on niskahartiaseutu. Mahallaan nukkuminen on pahasta..ja se jos jää jumpat välistä. Ei veri kierrä. Tsemppiä, korvavaivat on rasittavia!!
 
ajattelia
Minulla normaalia suurempi kohina korvissa alkoi samaan aikaan kun sydän onhelmat. Tilanne on nyt kehittynyt sellaiseksi, että pallolaajnnus lähenee. Ensimmäisen kerran laajennettiin 49 vuotiaana ja "hospitaalissa" oli samalla asialla minua huomattavasti nuorempia.. Epäilen kohinan johtuvan veren nopeuden kasvusta "kapeikon" kohdalla ja ääni lähtee sieltä(virtauskohina), jolloin korvat sen kohinan kuulevat. Lisäksi on vielä verenpaineen helahtelua alhaalt ylös. Levossa normaali. Ota vastaus vain yhtenä muista.
 

Yhteistyössä