Tänään oli vähän erilainen keikka...

Olin ystäväni mummon hautajaisissa laulamassa. Kappelissa yksi laulu ja muistotilaisuudessa toinen.

Kappelissa laulaminen oli hieman vaikeeta... Nähdä toisten suru niin läheltä... Kyllä siinä hieman ääni väris ja silmäkulmat kostu... Muistotilaisuudessa oli jo helpompi laulaa.

Surullinen tilausuus toki, mutta mukavaa kun pystyin olla ystävälle avuksi.
 
kuules
[QUOTE="OOOO";24153948]Eikö hautajaiset jo sinällään ole tarpeeksi raskaat... ja sitten vielä joutuu kuuntelemaan epävireistä laulua?[/QUOTE]

Vartooja ei laula epävireisesti joten mistä tyhmä kommenttisi kumpuaa?

Hautajaisissa on tullut itsekin laulettua useasti, ei tosin aivan yksin. Se on omanlaisensa tilaisuus.
 
[QUOTE="OOOO";24153948]Eikö hautajaiset jo sinällään ole tarpeeksi raskaat... ja sitten vielä joutuu kuuntelemaan epävireistä laulua?[/QUOTE]

Ootko kenties kuullu Ap:n laulua jossain?
Värinä äänessä ja epävireisyys kaksi eri asiaa :)
 
Hra Majuri
Olin ystäväni mummon hautajaisissa laulamassa. Kappelissa yksi laulu ja muistotilaisuudessa toinen.

Kappelissa laulaminen oli hieman vaikeeta... Nähdä toisten suru niin läheltä... Kyllä siinä hieman ääni väris ja silmäkulmat kostu... Muistotilaisuudessa oli jo helpompi laulaa.

Surullinen tilausuus toki, mutta mukavaa kun pystyin olla ystävälle avuksi.

Mä uskon, että kuiteski sä lauloit kultsi hyvin
 
Suojelusenkeli nyyhkittiin läpi ystävättären lapsen siunaustilaisuudessa ja myöhemmin uurnanlaskussa... Koskettavaa.

Mitä enemmän tuota toista biisiä mietin, sitä sopivammalta se alkaa tuntua.
Mun äidin hautajaisissa laulettiin tämä myös. Tai mun ystävä lauloi.

Siinä on se yksi säkeistö, mitä ei useinkaan kuule laulettavan.

Ja syntikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
:,: jos käsi ei enkelin kädessä ois. :
 
Mun äidin hautajaisissa laulettiin tämä myös. Tai mun ystävä lauloi.

Siinä on se yksi säkeistö, mitä ei useinkaan kuule laulettavan.

Ja syntikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
:,: jos käsi ei enkelin kädessä ois. :
Tuota säkeistöä ei ainakaan ollu niillä sivuilla miltä sanoja itelleni hain... Enkä ole kyllä koskaan aikasemmin kuullut/nähnyt.
 

Yhteistyössä