VIHDOINKIN se on ajankohtanen!!!!

Nimittäin 10-vuotis remppa... Muutaman vuoden (lue= 10 vuotta) jo kyllästyttänyt nää tapetit...
Olohuone on jo valmis (kaikki jo paikallaan), keittiö ja eteinen myös (tavaroitten paikalle laittoa vajaa), tyttöjen huonetta alettiin just tekee (tapettien pois repiminen)... Sit kun tyttöjen huone on valmis on vielä vierashuone ja vessa, sit ois redi... Mahtavaa...
Sit ois ihan niinku uus kämppä :)
 
minä,
Höh, mä jo luulin, että olisit muuttamassa Keravalle : /
Kuka nyt keravalle :)
Kerava – Hikipedia
Kerava on perustettu 70-luvulla, mikä heijastuu hyvin Keravan eräistä kaupunginosista, kuten Saviosta. Siellä noin 50 % asukkaista on edelleen pilvenpolttajia, ja kuten keravalainen perimätieto kertoo, hipit harrastivat siellä ruohon polttamista jo kirjavalla 70-luvulla. Savio on huono turistikohde, vaikka siellä onkin oma juna-asema ja kaunis kebab-grilli. Keravalla on Suomen pisin kävelykatu, joka on melkein yhden kilometrin pituinen. Keravan suurimmat oleskelutilat ovat Aleksin tori ja Keravan kirjasto. Lisäksi Keravan keskustan ja Savion välistä löytyy paikka nimeltä Kannisto. Kannisto on tyypillinen slummi, jossa on hielle haiseva koulu. Kannistossa ei ikinä tapahdu mitään ja siellä on illalla aivan hiljaista. Tämän takia on tapahtunut massasiirto keskustaan, jossa tapahtuu paljon asiota...
 
..
Ihan hauskaahan se on löytää ylläreitä työmaalta. Meillä lapset taiteili lattialevyihin kun vaihdettiin laminaattia. Kerrankin oli tilaa piirtää. Tiedä sitten mitä seuraava remppaaja on mieltä
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja
ggg
mä uistaku olin n.12v kun äiti ja iskä eros ja jouduin muuttamaan lapsuudenkodista pois kun myytiin se talo niin jätin ties mitä lappuja ja kisjoituksia minun salaisiin paikkoihin:D onkohan kukaan löytänyt niitä:D
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja

Yhteistyössä