Hakutulokset

  1. M

    Alkioiden kohtalo mietityttää

    Minulla on parhaillaan masussa kaksi luovutettua alkiota. Tai toivon että ne ovat siellä vielä, kun en ole vielä tehnyt testiä. Joka tapauksessa olen suuresti kiitollinen sille pariskunnalle, joka halusi luovuttaa nämä alkiot. Meillä on tosi pitkä hoitohistoria takana, ja näissä viimeinen...
  2. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jonskulle peukut ja varpaat pystyssä huomenna. Voisko noi olla mahdollisen tai siis mahdottoman raskauden oireita. Itse ajattelin ne pistosten ja muiden lääkkeiden aikaansaannoksiksi. Voisko jo tässä vaiheessa tuntua jotain. En edes uskalla toivoa. Yritän unohtaa oman navan ja jännittää...
  3. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    dREAM,minulla on käytössä sikä laastarit etä zumet. Kaksi laastaria joka toinen päivä ja kaksi pilleriä, ja limis oli silti vain sen 6 mm. Lääkäri sanoi että viidelläkin on raskauksia alkanut, eikä siis limiksen takia jättänyt siirtoa tekemättä. Minulla ie ilmeisesti kasva millään konstilla tuo...
  4. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juu, siirrosta toivuttu. Mutta kun toi mieli pyrkii heti kuuntelemaan että mitäköhän tuolla masussa tapahtuu. Ei sitä pysty estämään, vaan jokaista tuntemusta kuuntelee. Mua se ainakin ärsyttää, kun en haluaiis niin kovasti toivoa, ja toivon silti. Eli taas mennään tunteiden kanssa mukana ihan...
  5. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    VEKARA, ne alkiot tupsahtivat ilmeisesti siten, että joku pariskunta päätti tiistaina etteivät halua käyttää pakkasessa olevia alkioitaan, eivä6tkä myöskään tuhota niitä. Eli tärkeintä on että he olivat valmiit luovuttamaan ne käytetäviksi. Heidän päätös tuli meille kuin tilattuna lahjana. Olen...
  6. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Maanantaina oli oltra ja sovittiin että siirto olisi perjantaina. Sulatus TO ja perjantaina aamulla soitto että siirretäänkö vai ei. En uskaltanut kirjoitella tänne kun olin sata varma ettei se meidän alkio selviä. No soitin ja käskettin mennä klinikalle. Siellä sitten sanottiin ettei se...
  7. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi Vekara ja muut. Ens maanantaina olisi limisultra, ja silloin selviää jatkot. Mä olen tunteitteni kanssa ollut niin solmussa, etten ole osannut mitään tännekään kirjoitella. Kovasti mieli toivoo koko ajan siirtton pääsyä, mutta kun meidän historia on niin kovin epäonninen. Pelkään ihan...
  8. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vekara, minulla ei ole todettu tuota geenimuutosta, vaan hoitaja sanoi noiden lääkkeiden avullaa yritetäään saada kohdun verevyyttä paremmaksi. Saas nähdä olenko pelkkää mustelmaa, kun saan niitä helposti muutenkin. Bartsu, minkälaisia ovat kortisonin sivuvaikutukset? Olen tosin valmis...
  9. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tulinpa sittenkin näin jussina kurkkimaan tännekin. VEKARA, älä vaan lopeta lääkitystä. Niin sitkeästi kuin olet hoidooissa ollut, ei nyt kyllä heti uskota mitään taulukoita, vaan uskotaan raskauden olevan ihan etenevä ja kaiken kunnossa. Emmehän me ihmisetkän ole kaikki yhtä nopeasti...
  10. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    VEKARA, nyt on kaikki mahdolliset onnenamuletit pystyssä. Tosi upeeta. Osoita nyt kaikille että periksiantamattomuus kantaa hedelmää. Minäkin moitin aina itseäni kun en ymmärrä lopettaa vauvahaaveitani. Nyt saan taas lisäyskoa. Marisabel, meillä olisi In-Tiimissä tehtu osasta alkioista pitkä...
  11. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa, olen samaa meltä kuin Mate, eli aloita vaan adoptioprosessi vaikka hoidoissa olettekin. Ei hoidoista tarvitse kertoa kenellekään. Jokaisella prosessissa olevalla on lupa keskeyttää adoptio ilman selittelyjä missä prosessinvaiheessa tahansa. Se on niin pitkä prosessi, että mitä nuorempana...
  12. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    VEKARA, aluksi onnittelut kyytiläisestä. Minä olen tuota alkioiden määrää usein miettinyt. Tiedän, että kaksoisraskaus olisi minulle iso terveysriski. Silti olisin valmis ottamaan kaksi alkiota, koska en jotenkin jaksa uskoa mahdollisuuteen molempien kiinnittymiseen, kun ei se yksikään ole...
  13. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joo Matsalu, meille olis tulossa luovutetun alkion siirto, eli jonkun pariskunnan lahjoittama alkio. Vielä viineviikolla mulle sanottiin että soita syksyllä uudestaan, kun niitä alkioita ei tahdo parit juurikaan luovuttaa muille. Me ollaan Jyväskylässä hoidoissa.
  14. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mä rustsin tekstiä lähes puoli tuntia, ja sinne se katos. Nyt en kyllä kirjoita heti uutta. Jos listalle vielä mahtuu, niin Maija 41v, ekaa lasta haikaileva tulis taas mukaan. Pitkällä odottelulla uhkasivat, ja tänään soittivat että elokuussa voisimme saada alkion. Nyt olen sitten nuppi ihan...
  15. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jopas tuli Vekaralle shokkinopea lähtö. Milloin sinulla on siirto? Silmien vari voi periytyä jo aiemmasta sukupolvesta, samoin hiusten väri. Meiltä ei kyselty mitään toiveita. Ei taida olla paljon varaa valkata, vaan ottaa se mikä vuorollaan osu kohdalle. Vaikka en ole kysynyt josko he ovat...
  16. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    WATROSSILLE perheineen sylin täydeltä onnea ja ihania hetkiä uuden ihmeen kanssa. Me olemme Suomessa jonossa alkion adoptioon. Alkiot ovat minun mielestä pariskunnilta jääneitä alkioita. Niitä ei ilmeisesti ole Suomessa kovin paljon tarjolla rekisteröitymisen takia, joten jonot ovat...
  17. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon onnea Enkelitytön äidille iloisesta tapahtumasta. Onneksi tällä palstalla välillä luuluu tällaisiakin uutisia. Olen lueskellut tätä palstaa välillä sydäntä kirvellen. 'teistä niin moni on käynyt läpi todella rankkoja aikoja. Olen niistä todella pahoillani. Olen usein mietttinyt sitä...
  18. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Lautakuntapalstalla mainitaan, että marraskuun kokouksessa on käsittelyssä heinäkuussa toimitettuja hakemuksia, eli jono ei olisi sen mukaan kuin neljä kuukautta. Koska Reseda teidän hakemus on mennyt lautakuntaan? Meillä ilmeisesti joskus loka-marraskuussa, en ole ihan tarkkaa päivää...
  19. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi kaikki! Kiva oli huomata että Vekara muistat vielä vanhan kovanonnen Maijan. Kyllä minä olen koko ajan seurannut palstan tapahtumia. Kovasti olen tunteella elänyt varsinkin ne ajat kun joku on saanut ainoastaan yhden siirrettävän alkion. Tiedän sen tunteen kun olet kauan odottanut...
  20. M

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    Hyvää sunnuntaita kaikille. Jospa minäkin arvaisin ottaa osaa tähän pitkään odotuksen tuskaan teidän toisten kanssa. Me olemme molemmat 41-vuotiaita. Meidän paprut ovat toivon mukaan menneet nyt loppusyksystä lautakuntaan. Meidän prosessi on ollut melko taistelua minun terveydentilani...

Yhteistyössä