Hakutulokset

  1. T

    Odottavan aika on pitkä.. (kaavinnasta)

    Keskiviikkona np-ultrassa ei enää löydetty pieneltä sykettä.... n.kaksi viikkoa jo ollut menehtyneenä, kun kolme viikkoa sitten syke löytyi.. Tiistaille sain vasta kaavinta ajan ja tuntuu kamalan pitkältä ajalta odottaa, tuntuu ettei voi ajatelle tulevaisuutta ennen sitä... Onko kaavinta...
  2. T

    milloin eka menkat km:n jälkeen??

    \ Sehän kävi sitten hyvin :) Aiotte uutta yrittää? Tammimasuista minäkin meinaan tipuin... Itse menen tiistaina kaavintaan, kun np ultrassa ei pienen sydän enää lyönyt... Mulla menee aivan varmana se 8 viikkoa ennenku alkavat :headwall:
  3. T

    Keskeytyneen keskenmenon kokeneet

    \ Minulla tällä hetkellä melkein samatilanne... Tänään kävin np ultrassa ja vauvani sydän ei lyönyt enää... viikkoja piti olla 12+... Sydämensyke havaittiin viikolla 7 ultrassa, joten iso shokki... Perjantaina menen lääkkeelliseen keskeytykseen, ajattelin että olisi luonnollisempi...
  4. T

    onko meitä täällä paljonkin?

    Täällä yksi onneton liittyy joukkoon... tänään ultrassa todettiin että sydän ei pienellä enää lyö... Viikoilla 8-9 kuollut ja perjantaina sairaalaan tyhjennykseen. Kurja olo :'(
  5. T

    Toukot -05

    Meillä oli 19.5 tuo 'maaginen' päivä ja kaksi päivää aiemmin neuvola, jossa jätkällä mitat 78cm, 10,5kg. Kauhean iso poikahan tuo on, neuvolassa meillä uusi tätikin sanoi että eihän teillä vauvaa ole pitkään aikaan ollut, kun kävelemään lähti jo 10kk ja nyt kävelee siis jo ihan sujuvasti, ei...
  6. T

    sisarukset

    \ Täysillä peesaan! Ja haluaisin vielä lisätä että minkäs ikäisistä lapsesta puhut, joka ei osaa sisarta kaivata? kyllä mun mielestä yli 10 vuotias osaa jo kaivata sisarta ja kadehtia kavereita joilla on sisar... ja siitä tietysti vielä vanhemmat :)
  7. T

    1 vee synttärit!

    Meillä juhlitaan pojan syntymäpäiviä sunnuntaina ja ajattelin kakun kermavaahdon värjätä vaalean siniseksi :) Ja tietysti yksi kynttilä keskelle :D Joo, noi hedelmäsoseet on aika hyviä välissä, mun suosikki on kuningatar. Itse en vielä tiedä minllaista laitan, eiköhän sitä jotain keksi :)...
  8. T

    Mailikavereita 19-21-vuotiaista

    Mielenkiinnosta; mistä päin olette? Mä olen 20vuotta marraskuussa täyttänyt ja poika 9,5kk :D
  9. T

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Haetaan seuraa Vantaalta, tarkalleen martinlaakso+ymp. Ollaan muuttamassa sinne huhtikuun alussa, eikä tunneta sieltä ketään! Minä siis 20 ja poika 9,5kk :D Ei ikä- tai kokorajoituksia, huumorintaju plussaa!! Mailaile Tangle@Luukku.com
  10. T

    Nuori aikuinen äiti rakas

    \ Täytyypä tähän todeta, että täysi peesi, ainoa että meillä on poika :D Saavat toivottavasti pian lisää kauhisteltavaa kun hartaasti toivottais pikkusisarta pojalle :D
  11. T

    monta lasta..?

    Tänään just 20, Mies 26, Poika 6kk.
  12. T

    Aleksille toinen nimi

    Samuel?
  13. T

    Teiniraskauksista.

    1. Ikäsi? -19 vuotta 2. Sivilisääty? -naimisissa 3. Milloin sai lapsen/milloin saa? -19.05.2005 4. Onko mahdollinen kumppanisi lapsen isä? -On 5. Isän ikä? -26 vuotias 6. Miten asut/asutte? -Vuokralla tällä hetkellä 7. Oliko raskaus suunniteltu? Miksi? -Iloinen yllätys ;) 8. Miltä tuntui...
  14. T

    Tapaaminen Hyvinkäällä tms.?

    :attn: Eipäs anneta tippua.. Kaikki nyt mukaan! :)
  15. T

    poistettu

    Täällä 20 -vuotias äippä Hyvinkäältä!! Ystäviä ei ole koskaan liikaa, yv -viestä tulemaan! Ja kaikki ketä tapaamiset kiinnostaisivat tällä alueella, käykääpäs kurkkaamassa plussalaisten kokoontumis -osiota... :D
  16. T

    Tapaamisista..

    Vaikkas olenkin vasta vähän aikaa sitten rekisteröitynyt ja palstaillutkin 'vasta' muutaman kuukauden olisi ihan kivaa uskaltautua tapaamisiin... Mutta siis olen hyvinkäältä, täällä ei taida kokoontumisia ollakkaan.. tuppaudunko sitten vaan lähimpänä olevaan tapaamiseen vai?.. Jos siis...
  17. T

    odotatko vai hoivaatko?

    :wave: Täällä mie hoivaan tuota meitin pikkuista poikaa.. Hänellä ikää siis 3,5kk.. Vaikka nopeetahan tuo tuntuu kasvavan *huoh* Vastahan mä synnytin :D
  18. T

    Kissasta

    Osaisko joku auttaa.. Mulla on aiemmin todettu paha allergia kaikelle karvaisille eläimille, mutta aikusikään tullessa allergia helpotti ja otinkin sitten itselleni eläinrakkaana immeisenä kissan ja mitään ongelmia ei ollut. Nyt raskauden jälkeen oireet tullut takas, nenä vuotaa ja silmät...
  19. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kiva nimi, erilainen.. Voisin omallekkin tytölle harkita. Mut meitin poju on Jami Johannes :D
  20. T

    vm-85 montako lasta on?

    Rouvas-henkilö minäkin yksi poika, Jami Johannes, 2kk. Mies on jo 26... :D

Yhteistyössä