milloin eka menkat km:n jälkeen??

  • Viestiketjun aloittaja tyttö86
  • Ensimmäinen viesti
tyttö86
Rupesin vaan semmosta kysymään että kuinka pitkään teillä on menny km:n jälkeen kun alko ensimmäiset menkat. Mulla on menossa jo 8vk eikä merkkiäkään et menkat alkas. Entiiä vaikuttaako siihin jo stressikin kun kokoajan ootan niitä!! Tarkotus ois sen jälkeen ruveta yrittämään toista lasta paremmalla onnella. En voi olla raskaanakaan koska kävin varmuudenvuoksi verikokeissa varmistamassa asian.Kaavinnan jälkeen vaan sanottiin että menkat tulee n.4-7vk päästä. Enpä ole ikinä oottanu näin tinkaan menkkoja...
 

Km-vuoto ku loppu meni 3½ vkoa ja menkat alko. Aika hurjan pitkältä ajalta kuulostaa toi 8 vkoa. Kyllähän se stressikin siihen voi vaikuttaa. Toivottavasti nyt alkaa kohta puoliin ni pääsette yrittämään uudestaan. :hug: sulle ja kaikkea hyvää tulevaan.

 
mulla kävi hassusti näiden menkkojen kans... alko vuoto nyt viikko kaavinnan jälkee uusiks ja säikähtäneenä naistenpolille soittelin et mikäs nyt on... :ashamed: mut mulla alko menkat kuulemma nyt sit... :LOL: et viikko meni kaavinnasta ja sit alko... onko muilla ollu näin??? :/ mietin vaan et sanovat et aika nopeesti alko mut kyl ne kuulemma menkat on...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:25 pikkupeikko85 kirjoitti:
mulla kävi hassusti näiden menkkojen kans... alko vuoto nyt viikko kaavinnan jälkee uusiks ja säikähtäneenä naistenpolille soittelin et mikäs nyt on... :ashamed: mut mulla alko menkat kuulemma nyt sit... :LOL: et viikko meni kaavinnasta ja sit alko... onko muilla ollu näin??? :/ mietin vaan et sanovat et aika nopeesti alko mut kyl ne kuulemma menkat on...
Sehän kävi sitten hyvin :) Aiotte uutta yrittää? Tammimasuista minäkin meinaan tipuin...

Itse menen tiistaina kaavintaan, kun np ultrassa ei pienen sydän enää lyönyt...

Mulla menee aivan varmana se 8 viikkoa ennenku alkavat :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 16:15 Tangle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:25 pikkupeikko85 kirjoitti:
mulla kävi hassusti näiden menkkojen kans... alko vuoto nyt viikko kaavinnan jälkee uusiks ja säikähtäneenä naistenpolille soittelin et mikäs nyt on... :ashamed: mut mulla alko menkat kuulemma nyt sit... :LOL: et viikko meni kaavinnasta ja sit alko... onko muilla ollu näin??? :/ mietin vaan et sanovat et aika nopeesti alko mut kyl ne kuulemma menkat on...
Sehän kävi sitten hyvin :) Aiotte uutta yrittää? Tammimasuista minäkin meinaan tipuin...

Itse menen tiistaina kaavintaan, kun np ultrassa ei pienen sydän enää lyönyt...

Mulla menee aivan varmana se 8 viikkoa ennenku alkavat :headwall:
ni muistelinkin et samassa pinossa oltii tuolla tammikuisissa... =) juuh... miehen kanssa juteltii ja juteltii ja jotenkin sit rupes minustakin siltä tuntuu et eihän nyt vielä luovuteta... mä olin ihan ällikällä lyöty ku ne sano siellä polilla et mulla menkat alko jo.... :LOL: en o kuullu ketää kellä olis noin nopeesti tullu... mäkin olin ihan varma et varmana vuodan ku seula ja saan ootella menkkoja het vaikka kuinka pitkää... mut ei... vuoto oli ohi jo lauantai iltana ja sit tää viikko eteen päin ni menkat tuli... et näinkin voi käydä.... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:25 pikkupeikko85 kirjoitti:
mulla kävi hassusti näiden menkkojen kans... alko vuoto nyt viikko kaavinnan jälkee uusiks ja säikähtäneenä naistenpolille soittelin et mikäs nyt on... :ashamed: mut mulla alko menkat kuulemma nyt sit... :LOL: et viikko meni kaavinnasta ja sit alko... onko muilla ollu näin??? :/ mietin vaan et sanovat et aika nopeesti alko mut kyl ne kuulemma menkat on...
Miulla sama juttu. Viikko kaavinnan jälkeen alkoi vuoto ja soitin sairaalaan, että joko nyt voi kuukautiset alkaa niin sanoivat et voi hyvinkin. Mie sitten siinä innoissani höpötin ja kiittelin kun olin varautunut pitkään niitä odottamaan. :ashamed: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 09:36 Aamukaste-80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:25 pikkupeikko85 kirjoitti:
mulla kävi hassusti näiden menkkojen kans... alko vuoto nyt viikko kaavinnan jälkee uusiks ja säikähtäneenä naistenpolille soittelin et mikäs nyt on... :ashamed: mut mulla alko menkat kuulemma nyt sit... :LOL: et viikko meni kaavinnasta ja sit alko... onko muilla ollu näin??? :/ mietin vaan et sanovat et aika nopeesti alko mut kyl ne kuulemma menkat on...
Miulla sama juttu. Viikko kaavinnan jälkeen alkoi vuoto ja soitin sairaalaan, että joko nyt voi kuukautiset alkaa niin sanoivat et voi hyvinkin. Mie sitten siinä innoissani höpötin ja kiittelin kun olin varautunut pitkään niitä odottamaan. :ashamed: :D
kiva kuulla etten ole ainut.... :D joo oli kyllä mullakin kans et varauduin ihan älyttömän pitkään odotukseen... mut ei onneks tarvinnu... saitko sie luvan yrittää raskautua jo heti nyt ekasta kierrosta?? ku meille annettii lupa ruveta yrittää n yt kun ekat menkat on tullu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 15:26 pikkupeikko85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 09:36 Aamukaste-80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:25 pikkupeikko85 kirjoitti:
mulla kävi hassusti näiden menkkojen kans... alko vuoto nyt viikko kaavinnan jälkee uusiks ja säikähtäneenä naistenpolille soittelin et mikäs nyt on... :ashamed: mut mulla alko menkat kuulemma nyt sit... :LOL: et viikko meni kaavinnasta ja sit alko... onko muilla ollu näin??? :/ mietin vaan et sanovat et aika nopeesti alko mut kyl ne kuulemma menkat on...
Miulla sama juttu. Viikko kaavinnan jälkeen alkoi vuoto ja soitin sairaalaan, että joko nyt voi kuukautiset alkaa niin sanoivat et voi hyvinkin. Mie sitten siinä innoissani höpötin ja kiittelin kun olin varautunut pitkään niitä odottamaan. :ashamed: :D
kiva kuulla etten ole ainut.... :D joo oli kyllä mullakin kans et varauduin ihan älyttömän pitkään odotukseen... mut ei onneks tarvinnu... saitko sie luvan yrittää raskautua jo heti nyt ekasta kierrosta?? ku meille annettii lupa ruveta yrittää n yt kun ekat menkat on tullu...
Meille sanottiin, että jos yhdet kuukautiset maltatte ainakin odottaa niin se olis todella hyvä kohdun kannalta. Ja kyllä me heti sitten alettiinkin niiden jälkeen yrittämään mutta ekasta kierrosta ei ainakaan tärpännyt, nyt on toinen menossa ja ensi viikolla jännätään josko ne kuukautiset jäis nyt pois. =)
 
paljon plussa säteitä teille Aamukaste-80 :heart: :heart:

mä oon ajatellu tässä kans et eiköhän se pieni tuu kun on sen aika.... =) mut tuntuu vaan siltä et mitäs jos nyt ei sit taas tärppää nin kun aikasemminkin oli?? et saa odotella vuoden päivät tai enemmän... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 19:18 pikkupeikko85 kirjoitti:
paljon plussa säteitä teille Aamukaste-80 :heart: :heart:

mä oon ajatellu tässä kans et eiköhän se pieni tuu kun on sen aika.... =) mut tuntuu vaan siltä et mitäs jos nyt ei sit taas tärppää nin kun aikasemminkin oli?? et saa odotella vuoden päivät tai enemmän... :ashamed:
Kiitos, säteet on nyt jännäillessä tarpeen. =)
Yritä siekin olla murehtimatta etukäteen (vaikka se vaikeaa onkin :hug: ), toivottavasti tekin saatte pian uuden mahdollisuuden ja että kaikki menee sitten hyvin loppuun asti.
 
Mulla alkoi menkat kolme viikkoa keskenmenosta...Olivat kyllä tosi niukat ja kesti pari päivää...Minäkin tipuin tammimasuista...entisellä enkeli prinsessa nimellä olin siellä...

Nyt sitten odotellaan syyskuulle, että päästäisiin tutkimaan et missä vika kun kaikki raskaudet päättyy ikävästi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 11:37 pure love kirjoitti:
Mulla alkoi menkat kolme viikkoa keskenmenosta...Olivat kyllä tosi niukat ja kesti pari päivää...Minäkin tipuin tammimasuista...entisellä enkeli prinsessa nimellä olin siellä...

Nyt sitten odotellaan syyskuulle, että päästäisiin tutkimaan et missä vika kun kaikki raskaudet päättyy ikävästi...
täällähän on enempikin meitä tammikuisia.... :( paljon :hug: haleja kaikille...

PURE LOVE: meillä kans syyskuussa mennää tarkempiin tutkimuksii... nyt kaavinnan yhteydessä käytiin miehen kans jo antamassa kumpikin kromosomi ja dna näytteen et jos niissä jotain olisi...(sanoivat kyllä että niistä harvoin löytyy mitään syytä km:lle) mut mua itseä aina lohdutti kovasti se että heti rupesivat sairaalassa tutkimaan ja viemään asioita eteenpäin... :hug: ja jaksamisia sinullekin....
 
Mulla ei tullut menkkoja keskenmenon ja kaavinnan jälkeen ollenkaan kun olin taas raskaana. Ihmettelin huonovointisuutta ja jälkitarkastuksessa todettiin uuden raskauden alkaneen. Näinkin voi käydä. =)
 
tyttö86
Tänään soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin että ei oo normaalia kun ei ole vieläkään alkanu. Hui!!Sain onneksi jo huomiseks lääkärin ajan:) Oon kyllä ollu nyt hurjan stressaantunu tämän asian takia!! Olen myös näiltä palstoilta lukenut joistain terolut- lääkkeistä. Että näiden lääkkeiden avulla olisi saatu taas kierto ennalleen. Onko kellää kokemusta??Pelottaa vaan hirveenä!! Mutta eiköhän se vielä siitä iloksi muutu =)
 

Yhteistyössä