Hakutulokset

  1. Tessa1975

    Oletko teininä tai nyt aikuisena lyönyt äitiäsi tai isääsi?

    voi kun oisinki uskaltanu lyödä takas.....
  2. Tessa1975

    Kuka tekis mulle pikkuletit??

    Kyselen kans täältä päin, ilmoittelen vaikka yksityisviestinä heti kun tiedän jotain ja sovitaan sitten ajankohta niin että molemmille sopii :)
  3. Tessa1975

    Kuka tekis mulle pikkuletit??

    Juu, asun Pietarsaaressa ja miehen sisko kokkolas joten hyvin onnistuis sinne tulo, osaatko sanoa mistä kuituja? :)
  4. Tessa1975

    Kuka tekis mulle pikkuletit??

    Siis ihan tosi, teetkö pikkulettejä??? :) Mä oon jo monta vuotta haaveillu.... Tekisitkö joskus mullekki??? :saint:
  5. Tessa1975

    10 vuotta...

    10 vuotta sitten oli tuskaset paikat :) Poju teki tuloaan maailmaan :heart: siis onkos siitäkin jo 10 vuotta... kyllä aika menee niiiiiiin nopeasti =)
  6. Tessa1975

    Kuinka paljon saa supistella?

    silloin kun neitiä ootin niin alkoi supistelemaan noin viikolla 22, mulle annettiin ohjeeksi että jos tulee yli 10 supistusta päivässä niin näytille... Mutta tietenkin sehän on ihan tapauskohtaista :)
  7. Tessa1975

    Siiri-Jenska :D

    Voi jestas!!! Kiitos postista =) Oisitpa ollut näkemässä mikä kiljuminen alkoi kun neiti avasi kirjeen :heart: Eniten taisi tykätä ponysta :D Laitettiin heti kansioon ja nyt tuossa niitä tuijottaa =) Laitan postia tulemaan sinne päin kun käyn tiimarissa ;)
  8. Tessa1975

    Testaa mikä lelu olet! :D

    "Olet pehmolelu Pehmoinen, pörröinen ja aina valmis halaukseen. Lapsen ja ystävän paras lohduttaja, joka ymmärtää ja kuuntelee. Iloitset muiden onnistumisista ja olet vilpitön ja innokas kannustaja. Empatiaasi arvostetaan ja olet seurassa pidetty ja luotettu ystävä. Muista kuitenkin...
  9. Tessa1975

    Pitäs alkaa.... :)

    siis, pitäs alkaa hinnottelemaan tavaroita... Perjantaina sais viedä tavarat kirpparille. Tavaraa on niin älyttömästi mut kaikesta ei kuitenkaan raaski luopua :)
  10. Tessa1975

    Onko kukaan ostanu sänkyä suomisoffasta?

    Meillä on kans se "Janne"-sänky, siis jenkkisänky, tosi hyvä on ollu :)
  11. Tessa1975

    onko täällä ketään...

    Mä voisin kans tulla mukaan, täällä tyttö on alkanu keräämään kiiltokuvia =)
  12. Tessa1975

    pitkämäen heitto

    Se oli pahannäköstä.... Illalla kolmoselta katoin, mut ainakin ohjelman lopus sanottiin et ois hyppääjä selvinny säikähdyksellä
  13. Tessa1975

    Juustokakun keksipohja!! Auttakaa äkkiä!!

    mä oon ainakin tehny sellasen ohjeen mukaan missä laitettiin uuniin vaikka oli keksipohja....
  14. Tessa1975

    kysymys teille jolla on esim. 2 poikaa tai 2 tyttöä

    2 poikaa ja tyttö, poikia oottaessa ei ollu pahoinvointia eikä muitakaan vaivoja, tyttöä oottaessa kuvotti alusta synnytykseen asti, ei meinannut kaupassa käynnistäkään tulla mitään.... :)
  15. Tessa1975

    mitä sulla on nyt päällä?

    farkut ja bändipaita
  16. Tessa1975

    LAITETAANKO LAHJOITETAAN KETJU???

    Minkälaista vaatetta? :) Mistäpäin? paljonko postikulut?
  17. Tessa1975

    hauska sivu ..

    ei toimi mullakaan vaikka kuinka valitsen iteltäni kuvan....
  18. Tessa1975

    Tietääkö joku kauan suunnilleen on hobbarin toimitusaika?

    nopeimmillaan on tavarat tullu viikossa, yleensä tosin noin 2 viikkoa kestänyt.

Yhteistyössä