Kuka tekis mulle pikkuletit??

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89 harmaana:
Olisiko sulla jotain kaveria/tuttua, joka osaisi tehdä? Mulle on laitettu monta kertaa, ihan ilmaiseksi...tässä kuva, jossa on ranskalaisia pikkulettejä (ei tosin koko päätä)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=62868420
mä teen just ranskaletit yhelle pojalle tänään =)
näät oon tehny itelleni: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Tonnikeiju83&image_id=63215189

mä kattelin nuita sunki hiuksia et niitä olis kiva päästä näperteleen :)
 
Kaveri teki mulle 100e kuitujen kanssa, on ihan ammatiltaan kampaaja mutta teki iltasella. haluttais taas saada letit, mutta asuu nyt tunnin ajomatkan päässä ja töissä aina 8 asti niin ei oikein käy aikataulut yhteen :/ Silloinkin meni yksi päivä ja 3 iltaa. Mullon hiukan tuota tukkaa. Ja halusin vielä säilyttää omat pitkät hiukset joten ei laitettu sineteillä. Sitte kun mulla on niin liukkaat hiukset niin alkoivat irtoaan alta aikayksikön...suurin osa jouduttiin jotenkin "solmimaan" kiinni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Musta ne on kauheita :eek: Tulee mieleen se kummeli-sketsi missä oli ne kaks "muijaa" eli Silvennoinen ja Kahilainen.Toisella oli yhes sketsis pikkuletit :LOL:

Thaimaassa se olis ollu halpaa lystiä, mut ei tullu mieleenkään laittaa vaik on omia karvoja sen verran et olis saanu ilman kuituja.

Mäki haluan ihan sen takia... ja monesti ennen ollukkin... mutta siis kun olen lähdössä kahen viikon päästä turkkiin ja siellä kun tuo kosteus prosentti on 80 ja mulla luonnonkihara tukka... niin ihan sitä helpottaakseni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Kaveri teki mulle 100e kuitujen kanssa, on ihan ammatiltaan kampaaja mutta teki iltasella. haluttais taas saada letit, mutta asuu nyt tunnin ajomatkan päässä ja töissä aina 8 asti niin ei oikein käy aikataulut yhteen :/ Silloinkin meni yksi päivä ja 3 iltaa. Mullon hiukan tuota tukkaa. Ja halusin vielä säilyttää omat pitkät hiukset joten ei laitettu sineteillä. Sitte kun mulla on niin liukkaat hiukset niin alkoivat irtoaan alta aikayksikön...suurin osa jouduttiin jotenkin "solmimaan" kiinni...
Tähän hintaan mäki lähtisin...
 
Mä olen jo vuosia haaveillut pikkuleteistä. Kerran ollut myös hiuspidennys, joka ikävä kyllä jouduttiin poistamaan allergisten oireiden vuoksi. Että siksi pelkään laitattaa pikkulettejä, jos ne kuidut siellä seassa aiheuttais oireilua, just kutinaa jms. Ja hiukset ei muutenkaan voi olla kiinni kun kiristää päänahkaa. Että mietin paljonko nuo letit kiristävät.

Tosin hinta olis passeli kun olen tuolta tyttöjen palveluopistolta käynyt kysymässä. Eli kampaamo-opiskelijat tekevät kaikkea hiuksille huomattavasti halvemmalla.

Nyt vain vaakakuppi kallistuu kaiken uhalla noihin pikkuletteihin tai sitten pätkäsen hiukseni, kun nyt ovat lähes lapaluihin yhtäpitkät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa1975:
Siis ihan tosi, teetkö pikkulettejä??? :)
Mä oon jo monta vuotta haaveillu....

Tekisitkö joskus mullekki??? :saint:
niin, siis kyllä vain. omat kuidut mukaanja kokkolaan ni homma hoituu. Lettiin kiinnitetty hiustenpidennyski onnistuu.

Juu, asun Pietarsaaressa ja miehen sisko kokkolas joten hyvin onnistuis sinne tulo, osaatko sanoa mistä kuituja? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa1975:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa1975:
Siis ihan tosi, teetkö pikkulettejä??? :)
Mä oon jo monta vuotta haaveillu....

Tekisitkö joskus mullekki??? :saint:
niin, siis kyllä vain. omat kuidut mukaanja kokkolaan ni homma hoituu. Lettiin kiinnitetty hiustenpidennyski onnistuu.

Juu, asun Pietarsaaressa ja miehen sisko kokkolas joten hyvin onnistuis sinne tulo, osaatko sanoa mistä kuituja? :)
hmm... halvimmalla saa helsngistä.... hairstoresta vois käydä kysymässä ja sit tääl kallentorilla on ainaski ollu yks kampaamo missä myydään kuituja.
 
Mie olen kyllä aina nimittänyt pikkuleteiksi paljon pienempiä lettejä kuin mitä nuo kuvissa olleet letit ovat. Miusta ne ovat ihan tavallisia ranskanlettejä, joissa ei mitään vikaa sinänsä ole. Pikkuranskanletit on sitten tosi paljon pienempiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Mie olen kyllä aina nimittänyt pikkuleteiksi paljon pienempiä lettejä kuin mitä nuo kuvissa olleet letit ovat. Miusta ne ovat ihan tavallisia ranskanlettejä, joissa ei mitään vikaa sinänsä ole. Pikkuranskanletit on sitten tosi paljon pienempiä!
ne letit mitä mä muille teen, onki paljon pienempiä... niitä tulee noin 16-18 kpl. nuo mitkä mulla oli kuvassa, oli ite tehty itelle...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
turkissahan ne letittää halvalla.

Ootko laittanu itse turkissa?? Tekeekö ne siellä ihan liikkeissä? baasaareissa? Vai miten homma toimii? paljonko hinnaksi uskallat veikata?
kaveri laitto. nätit oli, ei mitään vikaa. veikkaisin parikymppiä hinnaksi ja sekin ylöspäin.
 
Minä taas käsitän pikkuletit kokopään pikkuleteiksi, joita tulee siis minimissään 200 kpl. Niistä joutuu maksamaan kuituineen ihan hyvän hinnan, mutta pysyvät kyllä ihan hyvin 1,5kk, jonka jälkeen niitä tulisi uusia.

Ne Turkissa tehtävät ovat enemmänkin juuri noita n. max 50 letin letityksiä ja niitä tehdään niin kampaamoissa kuin myös jotkut liikkeetkin joissa myydään vaikka vaatteita :whistle:


Tuolla on esim sellaiset letit kun minä pikkuletteinä näen...
http://kampaus.tripod.com/
 
Alkuperäinen kirjoittaja balik:
Minä taas käsitän pikkuletit kokopään pikkuleteiksi, joita tulee siis minimissään 200 kpl. Niistä joutuu maksamaan kuituineen ihan hyvän hinnan, mutta pysyvät kyllä ihan hyvin 1,5kk, jonka jälkeen niitä tulisi uusia.

Ne Turkissa tehtävät ovat enemmänkin juuri noita n. max 50 letin letityksiä ja niitä tehdään niin kampaamoissa kuin myös jotkut liikkeetkin joissa myydään vaikka vaatteita :whistle:
juuh, mä laitan niitä lettejä reilusti enemmän ku 200 :D riippuen paljonko on kuitua varattuna...yleensä noin 6-8 punttia.

Ja pintelin, eiköhän sun kiehkuroihin sellaset sais aika nopsasti jos ilman kuituja haluisit?
 

Yhteistyössä