kysymys teille jolla on esim. 2 poikaa tai 2 tyttöä

Mulla 2 poikaa, ekaa ku odotin ei ollu mitään, ei pahoinvointia tms. Sit ku tätä tokaa odotin, alkuraskaudessa ällötti, oli paha olo, pulssi hakkas tuhatta ja sataa ja olin ihan poikki. Ja naama kukki melkein koko raskausajan, loppuvaiheessa vähän helpotti. Siitä mäkin aattelin että olisko nyt tyttö tulossa mutta ei...poika sielt sit tuli kumminki! :D
 
mulla on 2 poikaa ja 2 tyttöä ja raskaudet ollu pojista samanlaiset ja tytöistä samanlaiset mutta siis aivan erilaista oli odottaa poikaa kun tyttöä.pjista oksensin niin paljon et jouduin tiputukseen kummastakin!tytöistä oksentelin vaan .n kerran päivässä enkä kuivunut ollenkaan niin kuin pojista.tytöistä teki mieli karkkia ym.makeaa paljon ja paino nousi,pojista painon nousu on ollut vähäistä.tytöillä myös oli aina nopeat sydän-äänet,muutamaa kertaa lukuun ottamatta 150-165 ja pojilla matalat 120-140.eli huuhaata tai ei,mun kohalla ainakin piti paikkansa,jopa enmmän kun ultrat,poikaa sanottiin tytöks ja tyttöö pojaks jopa 4d-uä:ssä!!ja tytöistä muuten vaivasi närästys--pojista ei pahemmin.
 
3 tyttöä ja 2 poikaa löytyy ja kaikkien muiden odotusaikana voin pahoin, paitsi tuon nelosen. Syy oli ilmeisestikin raskaushormonipitoisuudessa, joka oli erittäin alhainen nelosen alkuraskaudessa.
(sen pitoisuuden perusteella sanoivat kohdunulkoiseksi sitä raskautta)
Muuten ei raskauksissa ole ollut juurikaan eroa.
 
Se siitä uskomuksesta
Alkuperäinen kirjoittaja suurperheellinen:
olen kuullut et tyttöä kun odottaa, on huonompi olo. Mulla molempiua ja koskaan ei ole ollut oksettavaa oloa.
Mulla ja kaverilla taas poika on oksettanu, tyttö ei...eli juuri väärin päin.
 
Meillä kaks poikaa ja raskaudet olivat aivan erilaiset.. Ekaa odottaessa ei edes huomannu olevansa raskaana - ei ollut pahoinvointia, eikä muitakaan vaivoja :) toista odottaessa oli pahoinvointiä, yökötystä, väsymystä jne. Ainoastaan finnit ja tuo viiva navasta alaspäin oli molemmissa raskauksissa.
 

Yhteistyössä