Hakutulokset

  1. J

    Outo miesmaku? KETJU ;)

    Tuli mieleen toinenkin.... http://www.poster.net/cooper-alice/cooper-alice-photo-xl-alice-cooper-6226509.jpg
  2. J

    Outo miesmaku? KETJU ;)

    En oikein löytänyt mitään hyvää, enkä tiedä miten tuo linkitys onnistuu mutta tuo mies on vaan ihana ;)...
  3. J

    Kaipaatteko yhteistä aikaa,miten ois hoitoapu vuorotellen..?(HKI)

    Minua olisi kovasti kiinnostanut ja olinkin jo innostunut mutta sitten huomasin tuon allergia-asian :'( Meillä on 2 kissaa. Ajatus kuitenkin tosi hyvä, toivottavasti löydät jonkun sopivan perheen, tsemppiä!!
  4. J

    Itä-Helsinki ja koko Helsinki/Vantaa/Espoo

    Me ollaan muuttamassa juuri Tapulikaupunkiin, enkä tunne sieltä ketään perheellistä, joten uudet kaverit olisivat tarpeen. Mulla on 7v, tyttö, 2,5v. poika ja kohta 8kk tyttö. Itse olen 28v.
  5. J

    Ottaisitko/ootko ottanut isommat lapset pois päiväkodista, kun vauva syntyy?

    Otin 4,5v.:n pois ja laitoin seurakunnan kerhoon, joka oli 2krt viikossa. Lapseni oli kaiken lisäksi ns. erityislapsi (puheenkehityksen viivästymä) ja pk:ssa olivat kauhuissaa, ettei lapsi tule kehittymään kunnolla, jos ei ole pk:ssa ja etten tule pärjäämään. Sitten kun lapsi meni eskariin...
  6. J

    Nimet järjestykseen

    Oliver, Roni, Sampo
  7. J

    IHANIA POIKIEN NIMIÄ?

    Noel, Thomas, Lukas
  8. J

    Mitkä kaupat myy?

    Ainakin Vauvatalo Johanna on myynyt.
  9. J

    Pisimpään imettävät nämä äidit:

    Länsi-Suomesta, sain esikoiseni 18v., täysimetin 4kk, jolloin aloitettiin kiinteät (oli suositus vielä silloin) ja imetin pitkään, enkä ole koskaan polttanut tupakkaa. Ai niin, siinä vaiheessa oli lukiokin vielä kesken...
  10. J

    Haluisin perhepäivähoitajaks

    Meidän kunnassa pitää olla vähintään kolmio mutta ikä ei varmaan ole este. Voithan käydä suorittamassa ensin pph-ammattitutkinnon, sitten ei ainakaan kukaan voi epäillä ammattitaitoasi. Tsemppiä!!
  11. J

    Kouluasiaa

    Riippuu koulusta ja opettajan mielenkiinnosta asiaa kohtaan.
  12. J

    G: Mikä on kaunein sinulle lausuttu kohteliaisuus?

    "Äiti sä oot maailman kaunein nainen." sanojana 7v. esikoiseni =)
  13. J

    Onko tyttö ihan ok kokoinen jos 1v1kk 74,5cm ja n.10kg?

    Mun tyttö oli 1v. 73,6cm ja n.9kg. Nyt on 7v. ja suunnilleen 120cm pitkä. Luokkansa lyhin mutta hyvin pärjännyt.
  14. J

    Mille ootte merkkiuskollisia?

    Jonathan-haalarit Oivariini Everclean-kissanhiekka Fairy-käsitiskiaina Sunnuntai-vehnäjauho
  15. J

    kuinka helpolla huostaanotetaan

    Se riippuu ihan sosiaalityöntekijästä. Niillä on loppujen lopuks ihan hirveen paljon henkilökohtaista päätösvaltaa, ikää kyllä.
  16. J

    Kaiken pas.kan uhallakin

    Huii! :hug: Itselläni ollut välillä vähän samanlainen olo nykyisessä liitossa mutta varsinaisia todisteita ei koskaan ole löytynyt. Mies viettää kyllä kovasti aikaa facebookissa ja myspacessa...
  17. J

    G: Minkä ikäinen olet ja monta lasta sinulla on ja lasten iät?

    Olen 28v. ja lapset 10v., ihan kohta 7v., 2,5v. ja 7kk.
  18. J

    Hyviä suomalaisia bändejä?

    The 69eyes :heart:
  19. J

    Laitetaas vielä 2v mitat pinoon!

    Meillä esikoinen (poika) oli aikoinaan 92cm ja 14,2kg, tyttö 85cm ja 11kg ja pienempi poika 96cm ja 13kg.

Yhteistyössä