Onko tyttö ihan ok kokoinen jos 1v1kk 74,5cm ja n.10kg?

vieras
ihan normi ..tytöt voi ja yleensä on vähä lyhyempää sorttia ,..ihan niin kuin aikuisenakin..
minun poika on mun kaverin samanikäist tyttöö ain sen vajaa 15cm pidempi..
 
jassu
Alkuperäinen kirjoittaja jassu:
Meillä saman ikäisenä 76,6cm ja 10,3kg, eli ihan normi kokoinen on!:) Tällä hetkellä sama tyttö tosin painaa jo 18kg, että nyt en ole enää niinkään varma...
Siis ikä unohtui tästä viestistä, eli tällä hetkellä tytö siis 3v 10kk
 
q
Ihan ok. Mun tytöt oli vuoden ikäisenä 73-senttisiä, 8,2-kiloisia, ja ihan normaaleja olivat silloin ja ovat edelleenkin. Nyt he ovat 15- ja 17-vuotiaita, 160-senttisiä ja 50-kiloisia.
 
Mietin
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Noo, meijän tyttö on 1v2kk ja 73cm ja alle 8.5kg..
Ja se on normaalia vai?
Kyllä. Tervetuloa katsomaan.
Joo, en mä sitä ikävällä mielellä tarkoittanut sanoa. Mietin vaan kun niin kovin pieni. Ja kaverin lapsi joutui endokrinologisiin tutkimuksiin isommilla mitoilla.
 
Hellu
Pojat oli 1v 76cm ja 8,1kg ja 75 ja 8,3kg olivat ihan terveitä ja normaaleja.
Ja nyt komeita ja pitkä (10 ja 8), mutt aika ruikkuja vieläkin. Ja isän kanssa ollaan
molemmat pitkiä, minäkin 180cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Noo, meijän tyttö on 1v2kk ja 73cm ja alle 8.5kg..
Ja se on normaalia vai?
Kyllä. Tervetuloa katsomaan.
Joo, en mä sitä ikävällä mielellä tarkoittanut sanoa. Mietin vaan kun niin kovin pieni. Ja kaverin lapsi joutui endokrinologisiin tutkimuksiin isommilla mitoilla.
:)

Neiti kasvaa omilla käyrillään tasaiseti ja on sopusuhtanen. Sirohan se toki on ja ikärovereihin verrattuna pikkunen. Mutta päällekkin näkee, et hällä on kaikki kunnossa. Painokontrollissa ollaan käyty kerran ja sekin sillon kun päästiin sairaalasta.
 
Meidän tytteli oli 1 veenä 73 cm ja 7,6 kg.
Nyt 9 vee ja hoikka 25 kg ja 140 cm!
Hyvin on kasvanut.

PIkku vitonen,poju oli 1 veenä 8,4 kg ja 75 cm

ja muutkin suunnilleen samaa kokoa,yksikään ei ole 10 kiloa painanut eikä ole ollut ees 80 cm 1 veenä.

vanhin on 50 kg ja 176 cm ja siis 14 vee...
 

Yhteistyössä