Hakutulokset

1. P

muita valvomassa ?

Ihan oikein Dreamer. Mäkin odotan jo hyvissä ajoin puol seiskalta aamuvuoroa ja jos ei näy siinä varttia vaille mennessä ketään, niin sitten alkaa jo paniikki iskeä, ettei pääse koskaan pois. Tänään kyllä tulossa sellaisia työkavereita, joista pari jo pian puolen jälkeen hiippailee osastolle päin.
  2. P

**Huomenta**

Huomenta Huomenta!! :wave: Täälläkin tulee vettä, ja nyt kovin mietin miten pääsisin kuivana kotiin kun mukana ei ole minkäänlaista suojaa. Vaatteista pääsee vesi läpi samantien. Olisko tuuria, jos se taukoais siksi aikaa ku pääsen kotiin. ;)
  3. P

muita valvomassa ?

Meillä on myös 20.30 - 7.15 työaika. Mä just lopetin kirjaamisen, joten periaatteessa työt tältä yöltä tehtyä!! Yleensä vaan näin aamulla tuppaa tapahtumaan ku on jo ihan väsy eikä yhtään jaksais.
  4. P

muita valvomassa ?

Palomiehiä? Missä? Mäkin haluan tänne. Jos joku vaikka feikkais infarktin, niin vois saada sitten kutsua lääkärin paikalle. Nyt ku vielä päivystää melko namu... Dreamer: ihanaa ku voit valita miehenkin seura. Ku mä pääsen kotiin niin mun mies lähtee siitä sitten jo töihin. Itse asiassa on...
  5. P

muita valvomassa ?

No nyt joku mummo heräs. Jee, vähän tulee toimintaa tähän aamuun nyt.
  6. P

muita valvomassa ?

Siis nyt alkaa jo olla vähän tylsää. Mummot vaan nukkuu. Tunnin päästä pitää kiertää taas ja varmistaa, että mummot ja pappat hengittää.
  7. P

25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Hei taas pitkästä aikaa!! En olekaan ehtinyt taas kirjoittelee tänne. Viimeksi puhuin, että testailisin ja näin teinkin. Negaa näytti :'( , ja tätikin sitten saapui taas. Tosin oli kyllä paljon niukemmat kuin aikasemmin ja jotenkin on sellainen kuvottava olo välillä (lue: toiveajattelua)! No...
  8. P

muita valvomassa ?

Hei! Nyt se suostu kirjaa mut sisään. Jee!! :wave:
  9. P

Heippa!! En oo vähän aikaan taas kerenny kirjoittelee. On ollut sen seittemää kissan ristijäistä ja synttäri juhlaa. Ja nyt huomasin, että kp on jo 34!! Ihan pelästyin ollaanko jo niin pitkällä taas. Ja nyt kun asiaa ajattelee ei yhtään tunnu siltä, että täti olisi tulossa kylään. En ole ollut...
  10. P

Heippa!! Mulla siis täti kävi jo viime viikon lopulla ja kp 5/33-35 Eli uutta yritystä jälleen tässä kierrossa!!
  11. P

Huomenta vaan!!!

Huomenta Huomenta!! Tai mä siis alan tässä parin tunnin sisällä toivottelee jo hyvää yötä. Aamuvuorolaiset tulee seiskaks, niin aika pian sen jälkeen pääsen kotia kohti ja sänky odottaa!! :wave:
  12. P

Alkaiskohan se tämän yön osalta olemaan tässä..

Myy hoivailee Turussa!! Jee ;)
  13. P

Iltaa

Iltaa ja hyvää huomenta vaan. Mukavaa saada seuraa tänne, kun jotkut menee jo nyt nukkumaan ;)
  14. P

No kun ei näitä mammoja ja pappoja voi tänne yksin jättää. Työnantaja on sanonut niin. Mutta hyvät yöt teille :wave:
  15. P

Hei, älkää jättäkö mua tänne töhin ihan yksin. Tässä voi vielä joutua töitäkin paiskimaan, jos lukeminen täältä loppuu kesken...
  16. P

aaaaargh

Nehän on aivan loistavan hauskoja!!! Lisää sellaisia!! Ja mistä niitä muuten saa??? =)
  17. P

G: Mitä teitte öisin ennenkuin aloitte käydä palstalla?

Töitä... Nytki kyllä töissä :whistle: Ja joo, opikelin myös ja pidin kodin suht siistinä, tv:tä kattelin ja lueskelin... Eli yö ihmisiä tässä ollaan.
  18. P

Pinotaanko taas itsemme?

:wave:
  19. P

Mitä kuulet juuri nyt?

Youtubesta kuuntelen musaa.. Nyt soi Fran Perea...

Yhteistyössä