Tai mä siis alan tässä parin tunnin sisällä toivottelee jo hyvää yötä. Aamuvuorolaiset tulee seiskaks, niin aika pian sen jälkeen pääsen kotia kohti ja sänky odottaa!! :wave:
Hyvänhuomentoivotukset kaikille :wave: . Keitin just kahvit ja mieskin jo hereillä. Lapset nukkuu vielä ja ulkona pilvinen keli. Missähän se luvattu auringonpaiste mahtaa olla ?
Huomenta kaikille! Just heräsin ja ulkona niin kirkas taivas ja auringonpaiste =) kasin maissa täytyis lähtee ajaa rallipätkää päin. tosin emme tiedä missä se on niin täytyy mennä hyvissä ajoin. pätkä alkaa vasta 12.15
Miehen kanssa ollaan hereillä jo, typy nukkuu. Täällä on kovni syksyinen keli, ei auringosta tietoakaan. Mutta sehän sopii mulle Ulkoilusuunnitelmat meni vain uusiksi, ehkäpä sitten vaan kyläillään tänään.
Huomenta!!
Kuuden jälkeen heräilty, nyt on aamupalat syöty ja odotellaan lastiksia =) olis kiva kun alkaisivat kesälläkin jo kasilta tai vaikka seiskalta, ei nuo meidän aamuvirkut nuku juuri koskaan seiskaa pidempään... =)
huomenta :wave:
täällä ollaan kans herätty puoli seiskalta, mut makoiltiin ekaks likan kans sängyssä ja se lauleli mulle unilauluja mies nukkuu vielä. nyt on aamupala syöty ja tyttö kattoo möhköfanttia.