G: Mitä teitte öisin ennenkuin aloitte käydä palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä opiskelin ja sitä ennen ompelin vaatteita. En edes muista, milloin olisin nukkunut yöni kuten normaalit ihmiset :D
Mua kiinnostaa et nukutko sit aamulla ns.myöhään kun kekkuloit yöt hereillä? =)
Viikonloppuisin nukun pitkään, mutta arkisin kello soittaa yleensä 5.30 ja lähden koiran kanssa ulos. Sen jälkeen saatan vielä torkkua jonkin aikaa riippuen siitä, onko perheestä joku muu lähdössä aamusta johonkin suuntaan vai ei.

vieras
Mä oon valvonut myöhälle aamuun aina yläasteiästä lähtien. Silloin kun meillä kotona ei ollut nettiä niin tapasin siivota laatikoita, kuunnella yöradiota, lukea kirjoja ja tehdä koulujuttuja. Lukioiässä harrasteet oli suunnilleen samat mutta sen lisäksi tuli kattottua tv:tä ja videoita. Sit vasta kun rupesin opiskelemaan graafikoksi niin sain opiskelijakämpälle netin mut en mä viel silloinkaan sitä hirveesti ehtinyt käyttämään kun puuhailin kaikenlaisia projekteja aamuun asti. Nykyään sitä tulee edelleen valvottua pitkään mut yöt kuluu vain pelaamisen ja chat:tailun parissa, varsinkin kanadaan ja usaan tulee chattailtua näin öisin (voishan sitä tietysti tehdä kaikkea hyödyllistä kun valvoo mutta ei näin vanhempana enää huvita... :D ). Mitä yöuniin tulee niin mulle on aina riittänyt 5 tunnin unet ja kerran viikossa tulee nukuttua myös parin tunnin päiväunet. Aamuisin tulee noustua seitsemältä tai kahdeksalta venyi yö sitten aamu kolmeen tai aamu viiteen.. Miehellä on ihan päinvastainen rytmi kun mulla.. hän menee nukkumaan siinä kello 21 aikoihin ja nousee ylös kello 4-5.

olen ollut kohta kymmenen vuotta vuorotöissä. olin välistä pelkässä yövuorossa yli kaksi vuotta. jos en ole töissä, palstalla tai nukkumassa... iin siivoan,luen tai maalaan. aamulla nukumme koko perheen voimin tonne kymmeneen, jos lapsi nukkuu.

Yhteistyössä