Kiitos ja kumarrus!! Näyttää kivalta paikalta, joten voisi tässä ennen koulun alkua vielä viettää jonkun kivan päivän kummitytön kanssa.
Huomenna mä nukun pitkään, tosin pääsen nukkumaan vasta kasin maissa aamulla ja illalla olisi kavereita tarkoitus nähdä!! Ehkä miehen kanssa myös jotain...
Mikä on Hop Lop?? Itse Turusta päin, mutta en ole kuullut. Tosin minulla ei lapsia, mutta jos vaikka kummityttöä veisi... Onko siis jolu puuha paikka??
Ja mä joudun oleen koko viikon töissä. Maanantaista alkaa kahdeksan päivän putki. Aina mulle käy niin, että töissä olen kun on nättiä ja vapaa päivät sataa vettä, kuten esim. viime maanantai...
Siis miten tollasen pystyy tekee. Siis aivan upea. Mun kummityttö olis kyllä innoissaan tollasesta kakusta.
Hattua nosta, teille jotka osaavat ja viittivät. Toivottavasti minäkin sitten kun on omia lapsia, niin osaan jotakin väkertää.
Paljon paljon onnea Mavi :flower:
Ja täti saapui kun saapuikin taas kyläile niin kun pari päivää sitten aavistelin. Joten mulle saa päivittää päivät 1/33-35.
Plussatuulia täällä muille puhaltelen!!
Täällä puolisen tuntia työvuoroa jäljellä, ja sitten pääsee nukkumaan. Iltapäivällä kummipoikaa menen hoitamaan ja saan huomiseen päivään asti hänen kanssaan touhuta.
Yhdessä avomieheni kanssa ollaan oltu jo 12-vuotta. Mä itse täytin toukokuussa 26 vuotta ja mieheni täyttää marraskuussa 27 vuotta. Ensimmäistä lasta kovasti kuumeillaan!!
No voi kurjuus, jos uni ei tule. Onko sulla mahdollisuutta myöhemmin nukkua vai onko päivä täynnä toimintaa? Mulla taas kyllä uni maistuisi, mutta ei töissä yleensä ole tapanani nukkua ja pääsen parin tunnin päästä pois!!
Aivan ihanan näköinen. Nyt vaan toivotaan että oltais raskaana niin ehtis saamaan vielä tuon pakkauksen... Tai ei sitä tiedä minkälainen taas vuoden päästä on, mutta nyt ihastuin kyllä noihin vaatteisiin.
Ihanaa että mies löytynyt ja on hengissä. Koko viime yön keskustelua seurasin ja pahinta pelkäsin. Nyt taas kun pääsin töihin oli pakko ensimmäiseksi tulla katsomaan miten oli käynyt.
Jaksamista koko perheelle :hug: :hug: :hug:
:wave:
Mä kanssa olen aivan selvä yöihminen. Tosiaa kun klo lyö 21 voisin ruveta imuroimaan ja pesemään pyykkiä (pyykin pesuhan on raskasta, sillä kone hoitaa sen...) Mutta kerrostalossa kun asutaan, niin ei oikein vois enää niin myöhään tehdä mitään meteliä pitävää juttua.
Kun opiskelinkin...